Mega-Meeting vanaf PPP

Crash

MF veteraan
8 aug 2002
1.771
3
Den Haag
Aangezien die gasten aan m'n kop blijven zeiken B| een topic om naar de MM te rijden vanaf PPP :9 vorig jaar hadden we ~40 man, dus kijken of dat er nog meer kunnen worden deze keer :+
tijd is nog niet bekent maar 9 uur een optie it is!

Verzamelaars:
Johnny English
MaRRioBlade
Crash
Moto_rick
Hondafour
Tjang
S@nchoP@nz@
gixxertje750
Arckira
Gung-Ho!
Didiot
Koffiejunk
mini
Ajs met aantal man
sparkplug
Rob RD + 2takters
CBRob
ohjajoh
Beam
Djoembie
piccolo
pijpy
Megaladon + buurman :+
Superslurper
Liquid Bronze
Stretch
Shoppertje
Daborg
Drsrob
fransdebby
Blue valvet (@ De Andel)
WouterA
Cor02
MrHawkeye
 
Laatst bewerkt:
Aangezien die gasten aan m'n kop blijven zeiken B| een topic om naar de MM te rijden vanaf PPP :9 vorig jaar hadden we ~40 man, dus kijken of dat er nog meer kunnen worden deze keer :+


vorig jaar hadden 80 man zich aangemeld in mijn topic(net ff nagezocht) plus nog een man of 60 vanuit regio Rotterdam :)
 
vorig jaar hadden 80 man zich aangemeld in mijn topic (net ff nagezocht) plus nog een man of 60 vanuit regio Rotterdam :)
Die op 6 na allemaal gingen rijden omdat er een paar een rondje PPP wilden doen/hadden afgesproken iemand op te pikken.. :( ..hellup..hellup..we gaan rijden..gauw met de kudde mee..weg was de hele meute..en daar stond Dirk.. :+ Nah, 'kga eerst maar es vrij vragen.. 8-)
 
Die op 6 na allemaal gingen rijden omdat er een paar een rondje PPP wilden doen/hadden afgesproken iemand op te pikken.. :( ..hellup..hellup..we gaan rijden..gauw met de kudde mee..weg was de hele meute..en daar stond Dirk.. :+ Nah, 'kga eerst maar es vrij vragen.. 8-)

en vergeet de rest van het clubje niet ;)

Vrij vragen heb ik net gedaan dus dat moet wel goed komen :)
 
ik kom misschien ook wel vanaf PPP, ligt r aan of ik Mariejetje in v'daal moet ophalen. je hoort t nog.
 
Ik ben (denk ik bijna zeker te weten) van de partij.
Zal Jorge ook even aan z'n jasje trekken. Zie 'm morgen.

ps: 't weer gaat de goede kant op! :] -weer

Ik zeg dag..
 
aangezien iemand zo slim is geweest een megameeting tijdens hemelvaart te plannen is dat kans niet groot dat ik erbij zal zijn. kom ik toevallig wel, dan haak ik ook aan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan