mega meeting vanuit Antwerpen (België)

meer belgische interesse... Nou ja belgische. Ik ben een nederlandse (den bosch toevallig) en woon met belgische vriend in Gent. Heb wel interesse maar ben nog niet zeker en misschien stappen wij wel in Den Bosch op. Laat t nog wel weten
 
ben nog nooit mee gegaan, zal wel zien.
Ik weet de dag zelf pas of ik moet werke of ni. :N

Zal dit topic wel volgen voor te zien waar en wanneer jullie afspreken en als ik ni moet werken duik ik wel op
 
Belg, ben van hasselt. 'k weet nog niet of ik er zeker heen ga, en dan weet ik ook niet of ik via antwerpen zou rijden.
als dat wel zo is laat'k et wel weten ;)
 
Belg, ben van hasselt. 'k weet nog niet of ik er zeker heen ga, en dan weet ik ook niet of ik via antwerpen zou rijden.
als dat wel zo is laat'k et wel weten ;)
zeker komen, ik wil al lang jouw CB500 eens van dichtbij zien. Ik heb er zelf ook een gehad en vraag me nog steeds af hoe je daar wheelies mee kunt doen :+ zonder achterover te flippen :X
 
zeker komen, ik wil al lang jouw CB500 eens van dichtbij zien. Ik heb er zelf ook een gehad en vraag me nog steeds af hoe je daar wheelies mee kunt doen :+ zonder achterover te flippen :X
oei, dan moet ik je teleurstellen, die cb heb ik niet meer.
'k heb die eigenlijk geruild voor ne andere moto, en daar had ik direct serieus problemen mee, dus nu is da een heel rechtszaak aan't worden, maar hopenlijk kan ik hierbij de cb nog ooit terugwinnen.
't was idd 'n uniek dingske, en whieelie's ging er prima mee *O* .
ma 'k heb nu ne fireblade, daar kunde nog makkelijker mee whieelieën :+
 
oei, dan moet ik je teleurstellen, die cb heb ik niet meer.
'k heb die eigenlijk geruild voor ne andere moto, en daar had ik direct serieus problemen mee, dus nu is da een heel rechtszaak aan't worden, maar hopenlijk kan ik hierbij de cb nog ooit terugwinnen.
't was idd 'n uniek dingske, en whieelie's ging er prima mee *O* .
ma 'k heb nu ne fireblade, daar kunde nog makkelijker mee whieelieën :+
hehe, no problemo, mijn CB500 is ook verkocht, ma eerlijk gezegd, nu ik mijn TL1000 heb, krijgt ge mij niet meer gemakkelijk op een CB500 ofzo. Veel te weinig koppel, ma wel een perfecte machine om mee te leren rijden :+
 
vrijdag 17 maart 2006 07:41 schreef gixxerfreak het volgende:[/b][/url]
Nog kandidaten :W :]
Ja ben van Noord Limburg maar dan kan ik misschien beter met die van Weert meerijden. Moet alleen mijn vrouwke nog overtuigen want het is net op haar verjaardag!!!

Groeten Turboke
 
Hier B|
full


:+ ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan