mega meeting vanuit Antwerpen (België)

schoten is ni zo ver voor me , ik kom van nijlen .
rond welk uur is het daar zijn ?
:]
Nog geen idee eigenlijk, maar wel redelijk vroeg als we om 9u in oosterhout moeten zijn. Ik zal waarschijnlijk ook wel een paar kameraden meenemen, te zien of ze tegen dan nog willen/kunnen.
Ik heb vorige week nog een (TL1000)meeting meegedaan in nederland en zo 500km rijden op een dag voelt ge wel neig ze.. Ik kon achteraf mijn nek bijna nimeer draaien. Ma da zal wel meer aan mijn rijhouding liggen vrees ik :+
 
Ik zou zeggen 8h in schoten ZIJN ?

@Sjool: LEM toevoegen aan beginpost? en ik neem wss minstens 2 mensen van het Belgische forum mee: RunnerX (ook hier actief soms) en TAO
 
Nog geen idee eigenlijk, maar wel redelijk vroeg als we om 9u in oosterhout moeten zijn. Ik zal waarschijnlijk ook wel een paar kameraden meenemen, te zien of ze tegen dan nog willen/kunnen.
Ik heb vorige week nog een (TL1000)meeting meegedaan in nederland en zo 500km rijden op een dag voelt ge wel neig ze.. Ik kon achteraf mijn nek bijna nimeer draaien. Ma da zal wel meer aan mijn rijhouding liggen vrees ik :+
ik weet het , ik heb zondag er bijna 500 opgezet :] in de ardennen :Y en man was ik blij dat ik thuis in de zetel zat :o :Y
 
Sjool... TAO zal wss ook in Machelen zijn,
zullen we 7.15 afspreken aan de Makro?
 
't is niemeer lang dus'k dacht toch es ff gaan zien.
langst waar rijden jullie, want 'k ben van hasselt.
mss kan'k onderweg ergens aanhaken ipv helemaal na antwerpe te bolle.
'k heb het nie echt gevolgd op MF ma is er ook weer een afterparty met stunters enzo, daar kom'k ookwel 'n beetje voor.
want 'k ga er wss een volle dag trainen voor laten vallen, dus'k wil toch zeker ff kunne oefenen.
vo de rest als het tempo tussen de 70 en de 250 ligt is't goe :D
en 'k haal ook amper 180-max 200km met een volle tank
 
't is niemeer lang dus'k dacht toch es ff gaan zien.
langst waar rijden jullie, want 'k ben van hasselt.
mss kan'k onderweg ergens aanhaken ipv helemaal na antwerpe te bolle.
'k heb het nie echt gevolgd op MF ma is er ook weer een afterparty met stunters enzo, daar kom'k ookwel 'n beetje voor.
want 'k ga er wss een volle dag trainen voor laten vallen, dus'k wil toch zeker ff kunne oefenen.
vo de rest als het tempo tussen de 70 en de 250 ligt is't goe :D
en 'k haal ook amper 180-max 200km met een volle tank
Ah das niet erg ;) (denk ik :? ) ik haal ook max tussen de 180-200km/h :]
,en dat stunten laat ik wel aan anderen over :P
 
Mijn actieradius op snelweg ligt tss 200 & 240 km (afhankelijk van snelheid)
Mijn topsnelheid ligt rond de 280 km/h :P

@RunnerX: Machelen > Schoten > Oosterhout > Den Bosch is de route
heb ff gezien of gij ergens kunt "aanpikken", heb niet direct een kortere route kunnen vinden, denk dat t verstandigste is vr u toch nr Q8 Schoten (A'werp) te komen
qua stunten is er niks geregeld of afgesproken, mr denk dat iedereen het wel zal apprecieren moest ge uw "training" daar doen ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan