Mega Meeting ?

we passen vast ook wel met z'n allen op dat plein voor 't Loo! Toch?

en daarna naar de Julianatoren? Er gaat ook al een groepje naar de Efteling.....

Yaahhh Apeldoorn!!!. Tegen die tijd heb ik mijn a-tje en dan in my hometown een meeting. Goed idee :}
 
[me]Phr3ak gaat maar op 2e kerstdag weer het gewoonlijke doen ...
[/me]


Gewoon weer ouwerwets swarma proppe bij de lokale swarma boer B|
 
[me]Phr3ak gaat maar op 2e kerstdag weer het gewoonlijke doen ...
[/me]


Gewoon weer ouwerwets swarma proppe bij de lokale swarma boer B|


das toch zielig :?
je bent hier ook welkom hoor 2 kerstdag.
ik heb een warm huis met boom enzo en scrooge op cd of dvd :X en als je wilt aangebrande kalkoen en gebreide truien/sokken en onderbroeken....

moet je ze wel zelf breien, want dat kan ik niet :o

[me]janice gaat het liefst naar de noordkaap in zo'n warme hut met openhaard en donkerbruin massief interieur met berenvel op de grond. helemaal ingesneeuwd en de hele dag donker. met van die enorme sneeuwboots door de sneeuw waar je misschien wel, weet ik 't wat voor beesten tegenkomt. :} spannend en romantisch.... maar goed waarschijnlijk zit ik me in mijn uppie te vervelend tot ik de verplichtingen weer moet nakomen B| of ik moet werken....[/me]
 
Ach, zo gaatuut al aardig wat jaartjes zo hiero :P

1e kerstdag zuipe + swarma proppe :X

En de 2e kerstdag swarma proppen en bij komen, en dan gauw weer an uut weruk *D

[me]Phr3ak vindt kerst maar niks :o [/me]
 
Ach, zo gaatuut al aardig wat jaartjes zo hiero :P

1e kerstdag zuipe + swarma proppe :X

En de 2e kerstdag swarma proppen en bij komen, en dan gauw weer an uut weruk *D

[me]Phr3ak vindt kerst maar niks :o [/me]


dat arme schaap heeft geen leuke kerst :X

ben opgegroeid in de horeca en er was met kerst nooit iemand thuis. we vierden het altijd later.... en dat was best gezellig eigenlijk. maar nu ben ik dus groot zoals ze dat zeggen en de kan de kerststemming er altijd maar moeilijk in krijgen. hoe goed ik mijn best ook doe. ben teveel een dromer vrees ik ;) maar blijf het gewoon proberen en elk jaar zie ik er weer naar uit. (om me vervolgens te laten teleurstellen B| |( )
 
en scrooge op cd of dvd :X en als je wilt aangebrande kalkoen en gebreide truien/sokken en onderbroeken....

moet je ze wel zelf breien, want dat kan ik niet :o
Scrooge door Muppets! :)

Of zullen we het zelf opvoeren?

[me]@nne kent het nu wel bijna uit haar hoofd....
(en sokken breien kan ze ook) [/me]
 
niet zo stoffig doen orpheus... ;)

kom maar op met die minimegameeting, kunnen we meteen zien welke hardcore motorrijders niet in de winterstop gaan.

horney rijdt alleen niet met ijs/pekel...

Met ijs/sneeuw, of andere soortige gladheid rijdt ik zelf ook niet hoor, maar met een beetje pekel op de weg rijdt ik gewoon door, blok inspuiten met wd40 of andere rommel die pekel-proof is, en zo snel mogelijk de motor afspuiten met water, dan valt dat pekel rijden naar mijn idee wel mee allemaal ;)
 
Kerstmis, wasda :?

Das een kers die 't mis(t).

Voel je niet alleen Phr3ak, er zijn er meer dit er zo over denken als jij.
(voel je de warmte van dit berichtje al uitstralen?? nee??? hmmm ik ook niet)

[me]Deur1967 is ook weer blij als die dagen om zijn.[/me]


Als we nu eens een vakantie organiseren naar een warmer oord, zodat je niet door hebt dat het koud en nat is (kerstmus dis ;) )??

MF goes south
 
ik mis eigenlijk de motor forum we gaan den haag plat gooien op het binnenhof meeting

lijkt me wel een stunt het hele binnen hof met motoren zetten :+
 
ik mis eigenlijk de motor forum we gaan den haag plat gooien op het binnenhof meeting

lijkt me wel een stunt het hele binnen hof met motoren zetten :+

Denk dat de mannetjes in het blauw dat niet zo weten te waarderen, al is het idee natuurlijk wel kikke ;)
 
kerst, nieuwjaar, allebei dezelfde zooi :+
met kerst heb k waarschijnlijk zat te doen (ouders etentje, schoonouders etentje)
maar oud en nieuw moet ik toch wel weg kunnen komen })
doe maar waar je zin in hebt, verzin een poll voor een datum ofzo :+
 
kerst, nieuwjaar, allebei dezelfde zooi :+
met kerst heb k waarschijnlijk zat te doen (ouders etentje, schoonouders etentje)
maar oud en nieuw moet ik toch wel weg kunnen komen })
doe maar waar je zin in hebt, verzin een poll voor een datum ofzo :+

2e kerstdag, de dag dat de meesten mensen op woon boulevards en aanverwante shit gaan bezoeken :r

how dumb ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan