Megameet 2010 2e editie:verzamelpunt Woudenberg Appeldoorn

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ben zowiezo bij de Megameeting aanwezig! Mocht ik dat weekend in Apeldoorn zijn rij ik natuuurlijk mee! Anders wordt het vanaf den haag!
 
Als het mooie weer is ga ik ook mee vanaf apeldoorn, namelijk ik woon vlakbij de Mac.
ik zou leuk vinden om kennis te maken met motor rijders uit apeldoorn en natuurlijk van de hele land.
Vraag wat is in veenedaal?
Gr, Antonio

P.D voor mensen de niet weten wie ik ben, Ik ben Antonio nick name el canario, komt uit apeldoorn en ik rijd een geel zx6r 2001, sind een paar dagen ben ik aangemeld op deze forum.
 
Laatst bewerkt:
Als het mooie weer is ga ik ook mee vanaf apeldoorn, namelijk ik woon vlakbij de Mac.
ik zou leuk vinden om kennis te maken met motor rijders uit apeldoorn en natuurlijk van de hele land.
Vraag wat is in veenedaal?
Gr, Antonio

P.D voor mensen de niet weten wie ik ben, Ik ben Antonio nick name el canario, komt uit apeldoorn en ik rijd een geel zx6r 2001, sind een paar dagen ben ik aangemeld op deze forum.

Hey Antonio, In Veenendaal is het jaarlijkse megameeting van het Motorforum.
Wij rijden dus met een grote groep vanuit Apeldoorn (WB - MacD) naar de MacD in Veenendaal.

Alleen als het mooi weer is. :Y
 
Hey Antonio, In Veenendaal is het jaarlijkse megameeting van het Motorforum.
Wij rijden dus met een grote groep vanuit Apeldoorn (WB - MacD) naar de MacD in Veenendaal.

Alleen als het mooi weer is. :Y

+1

Bij regen schud IKKZ zijn kussen ook nog ff op :+
Ik ga btw wel tegen 13u terug richting A'doorn en niet naar A'foort.
 

full
i'm not stupid... :+ :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan