Megameeting 8 mei: Mededeling van de crew

Is er niet iemand die bekend is in omgaan met de Pers en die aan te wijzen als "persvoorlichter"? Niet dat die persoon uit naam van MF sopreekt maar gewoon in het algemeen spreekt?
 
Laatst bewerkt:
Maar als er zoiemand is kan de rest gewoon verwijzen naar die persoon, krijg je ook niet allemaal ondoordachte kreten of stomme opmerkingen die misschien totaal misplaatst zijn!
 
wat dacht je van dit bord:

full
 
Zo. En, wat denk je? Zal de gemiddelde wout daar een erg rustig dagje hebben gehad? Ik denk dat het voor alle betrokkenen achteraf heel erg mee viel, right?
 
Zo. En, wat denk je? Zal de gemiddelde wout daar een erg rustig dagje hebben gehad? Ik denk dat het voor alle betrokkenen achteraf heel erg mee viel, right?
Ik vermoed dat de rest van A'foort leeggeplunderd is, mensen niet naar het ziekenhuis vervoerd konden worden en nog meer ellende. :+
 
Zo. En, wat denk je? Zal de gemiddelde wout daar een erg rustig dagje hebben gehad? Ik denk dat het voor alle betrokkenen achteraf heel erg mee viel, right?


Misschien dat de mf-crew eens een telefoontje moet wagen naar
Gemeente en Politie Amersfoort en Veenendaal.
 
Ha,

vond het BERE gezellig ! Had me voorgenomen om gewoon niets te zeggen, kan ik me ook niet opwinden als dingen verkeerd uitgelegd worden (voor degene die mijn mening wel wilde weten). Maar goed, was gewoon gezellig, veel te veel politie in de buurt (echte criminelen konden lekker hun gang gaan, politie was bij ons allemaal), en verder gewoon een vrolijke leuke dag gehad. Leuk om een aantal mensen irl te ontmoeten en natuurlijk een beetje slap ouwehoeren over het motorrijden. Ik zeg TOP, volgend jaar weer :)

groet ptc-ace
 
Terug
Bovenaan Onderaan