Megameeting 8 mei MFOOST Overijssel

Haha helaas zullen we het weer niet mee hebben denk ik,
ze voorspellen opnieuw buien in de loop van de ochtend.
Maarja wie weet hebben we mazzel en zitten we net op een droog plekje :9

Tot strax :]
 
Ik heb tot het laatste moment gewacht, aangezien de voorspellers ook wel eens behoorlijk ernaast kunnen zitten, maarrrr.... deze jongen ziet met tegenzin toch maar af van deelname. Voor de die-hards onder ons: geniet vandaag!

'(
 
Idd de TERUG weg was mooi :9

Voor de rest vond ik het leuk met ons kleine groepje :9

Hey Punisher! Was idd een leuk groepje terug, voor herhaling vatbaar! maar dan met wat beter weer..... We rijden best vaak met z'n 3-en (vtr, 595 en de falco)kunnen wel keer een leuk tochtje plannen richting deventer. Kun je ja zo aansluiten!

De rsv-mille man, met een zeer goede keus qua helm, ook natuurlijk! was erg gezellig!
 
Hey Punisher! Was idd een leuk groepje terug, voor herhaling vatbaar! maar dan met wat beter weer..... We rijden best vaak met z'n 3-en (vtr, 595 en de falco)kunnen wel keer een leuk tochtje plannen richting deventer. Kun je ja zo aansluiten!

De rsv-mille man, met een zeer goede keus qua helm, ook natuurlijk! was erg gezellig!
Lijkt me een leuk plan als de zon schijnt, misschien kom ik nog wel een keer bij jullie, de TEX rechts af vanaf de afslag Ikea toch?
 
Terug
Bovenaan Onderaan