* Meiden met supersportmotoren gaan gewoon door in deel 8*

Status
Niet open voor verdere reacties.
:W dames *O*

@Kawatinka, gefeliciteerd met je verjaardag *O*

@ Alle andere meiden (behalve Vodkat en Marieke): gaan er nog meer meiden mee op de escorte bij de bruiloft van Vodkat??
 
:W dames *O*

@Kawatinka, gefeliciteerd met je verjaardag *O*

@ Alle andere meiden (behalve Vodkat en Marieke): gaan er nog meer meiden mee op de escorte bij de bruiloft van Vodkat??

Nee, ik moet helaas werken -O-
 
-O-

Lang leve het grote aantal vrije dagen :P

Maar toch nog steeds niet zoveel als in het onderwijs :N Aantal keer overwogen om de overstap te maken, maar :N niet genoeg geduld voor :+

Ik heb er zat maar ze trouwen precies in een periode dat ik geen vrij kan nemen omdat ik dan de enige ben op de zaak.
 
Ik heb trouwens vorige week nieuwe bandjes gekregen en moest er de eerste paar ritjes best aan wennen. Hebben jullie dat nou ook?

Dat komt omdat nieuwe banden een hard laagje hebben, -O-
na ong 100 km is dat laagje eraf ;) :Y
Ik kan het weten, want bij mij heeft dat mee gespeeld met mn glijer,
toen ik mn motor net 3 dagen had :( ;(
 
:W meiden *O*

ik mis Kea in de OP -O-

in deeltje 8 komt James ook maar weer ff voorbij,voor de nieuwe dames die m nog niet konden ;) [afbeelding]

Nou omdat je zo aandringt :+

Mevrouw de topicator mag deze in de OP?

IMG_6852-border.jpg
 
Dat komt omdat nieuwe banden een hard laagje hebben, -O-
na ong 100 km is dat laagje eraf ;) :Y
Ik kan het weten, want bij mij heeft dat mee gespeeld met mn glijer,
toen ik mn motor net 3 dagen had :( ;(

Dat hoeft niet met het laagje te maken te hebben. Ander merk banden (ronder bv) kan er ook mee te maken hebben.

Waren je oude banden misschien enigszins "vierkant" geworden? Dan kun je met het insturen van de bocht het gevoel hebben dat je de motor over een randje moet duwen of echt de bocht in moet duwen (in dat geval zijn ze trouwens wel heel vierkant :P )

Als je dan weer nieuwe banden onder je motor hebt die mooi rond zijn kun je even z on gevoel van hup..........oeps .......... dat ging wel heel makkelijk :P hebben.

En dat laagje.....dat moet idd slijten. Waar ik mn banden haal wordt dat er ook altijd bij verteld. Ik heb mn banden wel eens onderhanden genomen met schuurpapier om die laag eraf te krijgen. Als je s morgens door de regen in de spits naar je werk moet heb je geen tijd om dat laagje er rustig af te rijden. In dat geval doet schuurpapier wonderen.

@ kawasaki_chick; had jij je zelf dan onderuit geremd of wat was er precies gebeurd dan?
 
Laatst bewerkt:
Moraal van dit verhaal:
Wanneer je niet gehinderd wordt door enige kennis, kan je dat in sommige gevallen maar beter zo houden. Eenmaal teruggekomen van een gezellig avondje stappen met de ladies, werd ik vakkundig uitgehoord over wat ik had geleerd. Nadat ik mijn opgedane kennis eerlijk had opgebiecht, kreeg ik als beloning te horen, dat ik voortaan zelf mijn motoren maar moest controleren. Het wordt dus tijd dat ik manlief uitleg hoe de (af)wasmachine, stofzuiger en de kookplaat werkt.

_O- Leuk verslagje :Y
 
Gisteren lekker weer eens met de motor naar t werk gegaan (leaseauto moest naar garage, mooi excuus), 's ochtends file rijden, ging prima.

Capo en ik hebben het erover gehad om zijn GSXR 1000 en mijn VFR weg te doen (in te ruilen) en 2 all roads te kopen daarvoor in de plaats.

Mijn Bandit gaat er sowieso uit (als jullie nog iemand weten... Hij heeft 38.000 gelopen en kleppen etc beurt wordt nog gedaan), die heb ik toch niet meer nodig omdat ik in principe geen woon-werk verkeer meer rijd.

We willen namelijk meer op vakantie met de motoren en dan bijv. naar Kreta, maar ook af en toe gewoon een zandpad etc kunnen pakken. En met de 1000 is dat niet echt een optie :+

Maar nou reed ik gistermiddag weer naar huis met een lekker tempo, en bedacht ik me dat ik de VFR eigenlijk nog wel heel erg leuk vind :P

We gaan t nog ff bekijken, Capo heeft nog een opknapproject (GSXR750) en misschien dat we die houden om mee te rijden en evt. circuit dagen mee te doen...

Dilemma's dilemma's.... :X :+
 
_O- Leuk verslagje :Y
:^

@kawatinka, gefeliciteerd meid

@kawachick, flesje paint voor beschadigd kuipdeel? :?
ik denk dat je de verkeerde hebt gemaild (ik heb noooooooit schade O-) )
of je moet de nagellak bedoelen :z _O-
 
Laatst bewerkt:
Dat hoeft niet met het laagje te maken te hebben. Ander merk banden (ronder bv) kan er ook mee te maken hebben.

Waren je oude banden misschien enigszins "vierkant" geworden? Dan kun je met het insturen van de bocht het gevoel hebben dat je de motor over een randje moet duwen of echt de bocht in moet duwen (in dat geval zijn ze trouwens wel heel vierkant :P )

Als je dan weer nieuwe banden onder je motor hebt die mooi rond zijn kun je even z on gevoel van hup..........oeps .......... dat ging wel heel makkelijk :P hebben.

En dat laagje.....dat moet idd slijten. Waar ik mn banden haal wordt dat er ook altijd bij verteld. Ik heb mn banden wel eens onderhanden genomen met schuurpapier om die laag eraf te krijgen. Als je s morgens door de regen in de spits naar je werk moet heb je geen tijd om dat laagje er rustig af te rijden. In dat geval doet schuurpapier wonderen.

@ kawasaki_chick; had jij je zelf dan onderuit geremd of wat was er precies gebeurd dan?

Mja nat (glad) wegdek, wennen aan de motor en iets te hard geremt... toen "BOEM".(had beter geflits kunnen worden bij dat stoplicht:( )
En de dealer had mij toen niet verteld van dat 'harde laagje ':(
Anders had ik wel ff gewacht totdat het echt droog was. -O-

Had begrepen dat erafschuren nie zow goed is?
nu heb ik mn motor nog niet volledig plat gehad dus dat randje zou ik ff kunnen aanpakken met schuurpapier? :P
of gebruik je daar speciale voor? heb iets van korrel 600-fijn ligge?
 
:^

@kawatinka, gefeliciteerd meid

@kawachick, flesje paint voor beschadigd kuipdeel? :?
ik denk dat je de verkeerde hebt gemaild (ik heb noooooooit schade O-) )
of je moet de nagellak bedoelen :z _O-

LOL beetje late reactie haha :}
maare d8t dat het motor lak was van die fotow :P |( omdat ik er kawa groen bij zag zitte O-)
 
verplichte kost voor alle super(sport)meiden met super(sport)motoren of anderszins creatieve cq sportieve wijffies/aspiraties; whatever

klik :}
 
Mja nat (glad) wegdek, wennen aan de motor en iets te hard geremt... toen "BOEM".(had beter geflits kunnen worden bij dat stoplicht:( )
En de dealer had mij toen niet verteld van dat 'harde laagje ':(
Anders had ik wel ff gewacht totdat het echt droog was. -O-

Had begrepen dat erafschuren nie zow goed is?
nu heb ik mn motor nog niet volledig plat gehad dus dat randje zou ik ff kunnen aanpakken met schuurpapier? :P
of gebruik je daar speciale voor? heb iets van korrel 600-fijn ligge?

Dat randje zou ik lekker laten zitten ;)

Ik weet niet of het goed voor de band is, normaal rij ik de band gewoon "in" Maar als je de volgende dag al woonwerk moet doen met de motor in de regen; nood breekt wet ;) Had ook gewoon kunnen gaan rijden maar ik had last van een " tussen de oren ding"

Overigens heb ik gewoon een baksteen gebruikt.
 
deel 8 ook weer gevonden :W

@kawatinka: GEFELICITEERD!!!!

@Aprili@ster: leuk verslag! hoop de 2e cursus wel te kunnen!

@wannabe: wanneer hoor je iets? deze week nog?
 
Laatst bewerkt:
pff, zouden vanochtend richting Assen gaan. Gaan we ons ruim van te voren gereserveerde aanhangwagentje om 12:00 ophalen bij Boels. Is hij er niet. :(
Over een uur komen we hem brengen.... Een uur later bellen ze dat het een lekke band heeft en nu een andere moeten ophalen. Tot over anderhalf uur :(

Toch handig als je een eigen karretje hebt.....
 
pff, zouden vanochtend richting Assen gaan. Gaan we ons ruim van te voren gereserveerde aanhangwagentje om 12:00 ophalen bij Boels. Is hij er niet. :(
Over een uur komen we hem brengen.... Een uur later bellen ze dat het een lekke band heeft en nu een andere moeten ophalen. Tot over anderhalf uur :(

Toch handig als je een eigen karretje hebt.....
Fijn zeg -O-
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan