Meiden met supersportmotoren Topic Part 3

Wanneer gaan we Laserquesten + eten in Utrecht?

  • Zondag 27 januari

    Stemmen: 3 15,0%
  • Zondag 3 februari

    Stemmen: 0 0,0%
  • Zondag 10 februari

    Stemmen: 0 0,0%
  • Zondag 17 februari

    Stemmen: 0 0,0%
  • Zondag 24 februari

    Stemmen: 15 75,0%
  • Nog later...

    Stemmen: 2 10,0%

  • Totaal aantal stemmers
    20
Status
Niet open voor verdere reacties.
Zondag 21 en 28 oktober en 3 november behoren tot de zondagen dat de shirtjes opgehaald kunnen worden. Andere dagen/avonden zijn op verzoek ook mogelijk.

Dus laat maar weten wie kan, wil en zin heeft op ze op te komen halen:

21-10:
- Natalief
- Fast Lady
- H@@sje
(Als ik het goed heb gelezen in voorgaande posts)

28-10:
-**nancy*

03-11:
-**nancy**

Opsturen:
- Bizzje
- Biancie
- Nice


En voor idereen uit Apeldoorn, is het niet makkelijk (iig wel voor mij) om alles van Apeldoorn in 1 grote doos naar 1 iemand toe te sturen. Dat scheelt denk ik aanzienlijk in de verzendkosten... Ideetje om nog even over na te denken.
 
ja voor zondag heb ik nog geen plannen staan *O*

hier ook maar even me nieuwe pak showen *D
[afbeelding]

Nu alleen nog wachten op me laarzen en sparen voor een nieuw helmpie. Heb al een hele gave gezien die er nog mooi bijpast ook *D

*D *D

Mooi pakkie meid, staat je goed!! *O*

Kom je zaterdag op de motor? Dan kunnen we de combi even live bewonderen :P

Hoe bevalt je ZXR nu? Beter als de ER?


zo.....en nu weer weg; ik lees af en toe even stiekum mee ;) een FZ6 is niet echt een supersport te noemen :)
 
Laatst bewerkt:
goeiemorgen :W
Zondag 21 en 28 oktober en 3 november behoren tot de zondagen dat de shirtjes opgehaald kunnen worden. Andere dagen/avonden zijn op verzoek ook mogelijk.

Dus laat maar weten wie kan, wil en zin heeft op ze op te komen halen:

21-10:
- Natalief
- Fast Lady
- H@@sje
(Als ik het goed heb gelezen in voorgaande posts)
ik kom hem zondag even ophalen alleen ik kan vroeg in de middag lees rond 1 uur. Ga 's middags nog even een rondje rijden met een paar motormuizen *O*

*D *D

Mooi pakkie meid, staat je goed!! *O*

Kom je zaterdag op de motor? Dan kunnen we de combi even live bewonderen :P

Hoe bevalt je ZXR nu? Beter als de ER?


zo.....en nu weer weg; ik lees af en toe even stiekum mee ;) een FZ6 is niet echt een supersport te noemen :)
thanks.
ik kom een zaterdag met de auto *D
maarre de zx bevalt me echt goed. Ik wil niks anders meer rijden. Laatst nog op de er6 gereden maar das niks meer voor mij 8-)
 
goeiemorgen :Wik kom hem zondag even ophalen alleen ik kan vroeg in de middag lees rond 1 uur. Ga 's middags nog even een rondje rijden met een paar motormuizen *O*thanks.
ik kom een zaterdag met de auto *D
maarre de zx bevalt me echt goed. Ik wil niks anders meer rijden. Laatst nog op de er6 gereden maar das niks meer voor mij 8-)


Geen last van je nek ? Ook niet op de langere stukken ? Fijn dat ie zo goed bevalt !! *O*

Ik ben juist van de CBR overgestapt naar de Fazer omdat ik rechterop moest zitten. Gek dat dat bij iedereen zo verschillend is.
 
Zondag 21 en 28 oktober en 3 november behoren tot de zondagen dat de shirtjes opgehaald kunnen worden. Andere dagen/avonden zijn op verzoek ook mogelijk.

Dus laat maar weten wie kan, wil en zin heeft op ze op te komen halen:

21-10:
- Natalief
- Fast Lady
- H@@sje
(Als ik het goed heb gelezen in voorgaande posts)

28-10:
...

03-11:
...

Opsturen:
- Bizzje
- Biancie
- Nice

En voor idereen uit Apeldoorn, is het niet makkelijk (iig wel voor mij) om alles van Apeldoorn in 1 grote doos naar 1 iemand toe te sturen. Dat scheelt denk ik aanzienlijk in de verzendkosten... Ideetje om nog even over na te denken.


Hoi, ik had je een mailtje gestuurd met de vraag waar je woont i.v.m. ophalen shirtje, maar ik heb 't al gezien in je profiel. Da's echt héél ver bij ons vandaan...
Zou je 'm dus aan mij willen opsturen? Ik geloof dat ik mijn adresgegevens al een keer naar je gemaild heb, maar mocht je die niet meer hebben, geef dan even een gil...
 
Geen last van je nek ? Ook niet op de langere stukken ? Fijn dat ie zo goed bevalt !! *O*

Ik ben juist van de CBR overgestapt naar de Fazer omdat ik rechterop moest zitten. Gek dat dat bij iedereen zo verschillend is.
op de er6 heb ik er veel meer last van dan op de zx.
maar kan nu ook pas sinds een paar weken erweer oprijden. Moet alleen wel de echte hobbelwegen achterwegen laten en vaker tussendoor stoppen dan anders. maar dat heb ik er allemaal voor over *D
 
Geen last van je nek ? Ook niet op de langere stukken ? Fijn dat ie zo goed bevalt !! *O*

Ik ben juist van de CBR overgestapt naar de Fazer omdat ik rechterop moest zitten. Gek dat dat bij iedereen zo verschillend is.


Grappig...ik zit op mijn CBR lekkerder dan op mijn SV. De CBR zit "korter" en voor mijn gevoel kan ik beter sturen dan op de SV. Die had een langere tank en hoewel ik er iets meer rechtop op zat, was het sturen toch lastiger. Al met al zit ik op die CBR als gegoten...

Inderdaad dus grappig hoe dat bij iedereen anders kan zijn.
 
op de er6 heb ik er veel meer last van dan op de zx.
maar kan nu ook pas sinds een paar weken erweer oprijden. Moet alleen wel de echte hobbelwegen achterwegen laten en vaker tussendoor stoppen dan anders. maar dat heb ik er allemaal voor over *D

Lekker :] :]

Ik had er niet aan moeten denken om naar Italie te rijden op de CBR :X

We moeten ook nog steeds een keer gaan rijden (als je nog zin hebt natuurlijk) Ik weet alleen niet of ik jullie dan nog kan bijhouden :N
 
Grappig...ik zit op mijn CBR lekkerder dan op mijn SV. De CBR zit "korter" en voor mijn gevoel kan ik beter sturen dan op de SV. Die had een langere tank en hoewel ik er iets meer rechtop op zat, was het sturen toch lastiger. Al met al zit ik op die CBR als gegoten...

Inderdaad dus grappig hoe dat bij iedereen anders kan zijn.


Kun je nagaan.........ik had een CBR600F en die zit toch minder extreem dan een RR maar ik zat na 50 km het op een gegeven moment uit te gillen van de pijn -O-
Anders had ik het wel geweten; want ik vind de CBR600RR 2007 zo mooi :9~

Maar ik moet zeggen dat je met een Fazer wel heerlijk kunt smijten en helemaal in die haarspelden in de dolomieten *O*
 
Zondag 21 en 28 oktober en 3 november behoren tot de zondagen dat de shirtjes opgehaald kunnen worden. Andere dagen/avonden zijn op verzoek ook mogelijk.

Dus laat maar weten wie kan, wil en zin heeft op ze op te komen halen:

21-10:
- Natalief
- Fast Lady
- H@@sje
(Als ik het goed heb gelezen in voorgaande posts)

28-10:
-**nancy*

03-11:
-**nancy**

Opsturen:
- Bizzje
- Biancie
- Nice


En voor idereen uit Apeldoorn, is het niet makkelijk (iig wel voor mij) om alles van Apeldoorn in 1 grote doos naar 1 iemand toe te sturen. Dat scheelt denk ik aanzienlijk in de verzendkosten... Ideetje om nog even over na te denken.

wil je hem voor mij opsturen?
 
Lekker :] :]

Ik had er niet aan moeten denken om naar Italie te rijden op de CBR :X

We moeten ook nog steeds een keer gaan rijden (als je nog zin hebt natuurlijk) Ik weet alleen niet of ik jullie dan nog kan bijhouden :N
ja tuurlijk heb ik daar nog steeds zin in enne ik ben makkelijk bij te houden hoor. Ik hou me heel braaf aan de regels O-)
 
ja tuurlijk heb ik daar nog steeds zin in enne ik ben makkelijk bij te houden hoor. Ik hou me heel braaf aan de regels O-)

We moeten dan maar eens afspreken. *D

Ik ben niet zo braaf :P maar ook niet zo snel :X

Maar Gek is een stuk sneller dus dan kunnen jullie alvast bestellen; ik wil altijd koffie O-)
 
Laatst bewerkt:
Hoi Red Sonya,

Die van mij mag je ook opsturen. Ik ben dit weekend in Geneve en het weekend daarna bij me vriend. Heb je mijn adres nog?? Of zal ik je het nog ff mailen??

( ik heb mijn adres voor de zekerheid ff gemaild. Ga vanavond al naar die vriendin met wie ik op vakantie ga en die heeft nog geen internet)
 
Laatst bewerkt:
Hé, meisje met de zelfde bike als ik... :W

Ik ben er zó blij mee, joh... *O*


Hahahaha, jah dat kan ik begrijpen. Je/ wij hebben een goeie bike uitgekozen.
Helaas staat die van mij voorlopig in de garage. Ga op vakantie en mijn vriend haald me volgende week ma op van het vliegveld (hij woont in ede, ik in castricum) dus vanaf morgen tot volgende week zondag niet rijden -O- . Nouja als het dit weer is vink het ook helemaal nie erg.

Geniet er maar lekker van!!!!! *O* *O*

Leuke avatar heb je trouwens!! *O*
 
Laatst bewerkt:
Leuke avatar heb je trouwens!! *O*

Mooi he...is speciaal door The Bladerunner voor mij gemaakt... :}
Beetje roze, dat wel, maar joh, dan valt ie lekker op!

Veel plezier in Geneve! :W
Jammer dat je motor al gestald staat. Misschien heb je de mazzel dat het nog een paar weekendjes mooi is als je weer terug bent...
 
Laatst bewerkt:
Zondag 21 en 28 oktober en 3 november behoren tot de zondagen dat de shirtjes opgehaald kunnen worden. Andere dagen/avonden zijn op verzoek ook mogelijk.

Dus laat maar weten wie kan, wil en zin heeft op ze op te komen halen:

21-10:
- Natalief
- Fast Lady
- H@@sje
(Als ik het goed heb gelezen in voorgaande posts)

28-10:
...

03-11:
...

Opsturen:
- Bizzje
- Biancie
- Nice

En voor idereen uit Apeldoorn, is het niet makkelijk (iig wel voor mij) om alles van Apeldoorn in 1 grote doos naar 1 iemand toe te sturen. Dat scheelt denk ik aanzienlijk in de verzendkosten... Ideetje om nog even over na te denken.

Wil je de mijne ook verzenden :Y
Ik vind het prima als je de shirtjes in 1 pakketje naar Apeldoorn verzend...


Wat is het zeik weer zeg vandaag... Schiet ook niet op op mn vrije dagje...

Nou idd, vandaag is een vriend uit Australie voor twee dagen in Nederland en hij heeft ook zijn rijbewijs. Hadden dus gepland om een middag over de Veluwe te gaan rijden... is dus niet veel van terecht gekomen B|
 
Het gaat mij ook niet lukken om binnenkort de shirtjes te halen. Dus als je ze op wil sturen?

Ben eerlijk gezegd ook wel erg nieuwsgierig O-) en ik kan ook niet zo lang wachten.. :X

:W

Hier schijnt nu de zon volop hoor :]
 
Hoi Hoi dames,

Ik wil me even voorstellen.

Nicole 22 jaar, nu bijna 1 jaartje mn Atje, woon in het zonnige zuiden ;( ( it's raining) in de buurt van Venlo
Rij een Fazer 600, geen super sport dus maar wel een sport!!!!!!
 
Da's wel een beetje erg balen Stef! Toch nog wat leuks kunnen doen, ondanks het weer?

Ik had ook begrepen dat er wat beter weer aan zou komen, wel wat kouder maar daar kan ik me voor kleden. :]

Hoi Hoi dames,

Ik wil me even voorstellen.

Nicole 22 jaar, nu bijna 1 jaartje mn Atje, woon in het zonnige zuiden ;( ( it's raining) in de buurt van Venlo
Rij een Fazer 600, geen super sport dus maar wel een sport!!!!!!

Welkom hier! :W
 
Laatst bewerkt:
Hoi Hoi dames,

Ik wil me even voorstellen.

Nicole 22 jaar, nu bijna 1 jaartje mn Atje, woon in het zonnige zuiden ;( ( it's raining) in de buurt van Venlo
Rij een Fazer 600, geen super sport dus maar wel een sport!!!!!!

Aha dus een Fazer mag toch in dit topic :?

Het ziet er nl wel gezellig uit hier *D :Y
 
Ja natuurlijk mogen Fazers, SV's Zeds zijn er toch ook


Welkom dus Ster en motormuisjenicol :W :W :W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan