Meiden met supersportmotoren Topic Part 3

Wanneer gaan we Laserquesten + eten in Utrecht?

  • Zondag 27 januari

    Stemmen: 3 15,0%
  • Zondag 3 februari

    Stemmen: 0 0,0%
  • Zondag 10 februari

    Stemmen: 0 0,0%
  • Zondag 17 februari

    Stemmen: 0 0,0%
  • Zondag 24 februari

    Stemmen: 15 75,0%
  • Nog later...

    Stemmen: 2 10,0%

  • Totaal aantal stemmers
    20
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja natuurlijk mogen Fazers, SV's Zeds zijn er toch ook


Welkom dus Ster en motormuisjenicol :W :W :W

Ow gezellig *D *O*

Ik heb net even de foto s van de dames hier gekeken.......er zitten een paar hele mooie fietsen tussen !!

Dit is mijn fiets :P


full


Doordeweeks rij ik rond op een ouwe NTV uit 1993 voor woonwerk verkeer. Lekker makkelijk, nergens naar omkijken (met cadanaandrijving) Een zit een hele lelijke koffer op die mijn collega s de frituurpan hebben gedoopt. En mijn NTV noemen ze de frikandel B|
 
Laatst bewerkt:
Heb je ook een foto van jezelf op je motor? Dan kan hij ook in de openingspost!


Edit: maar een paar mooie fietsen :? B| :+
 
Laatst bewerkt:
Heb je ook een foto van jezelf op je motor? Dan kan hij ook in de openingspost!


Edit: maar een paar mooie fietsen :? B| :+

ships..............goed begin luus........... B| een heleboel mooie fietsen natuurlijk :P


Maar nee.........ik heb niet echt foto s waar ik zelf opsta. Ik heb alleen actie foto s van mn CBR maarja.......die heb ik al een poosje niet meer. Voor mooie actiefoto s moet ik weer wachten tot de volgende MM vrees ik......

full
 
Laatst bewerkt:
Hoi Hoi dames,

Ik wil me even voorstellen.

Nicole 22 jaar, nu bijna 1 jaartje mn Atje, woon in het zonnige zuiden ;( ( it's raining) in de buurt van Venlo
Rij een Fazer 600, geen super sport dus maar wel een sport!!!!!!
Welkom!

Sonya: ik kan alle drie de dagen, de 21e komt het beste uit, de andere twee datums komen wel erg kort bij mn tentamens B| .....

Grappig dat iedereen zn motor zo anders ervaart: ik had eerst een CB 450 echt een tourmotor, daar kreeg ik enorme rugpijn van. Nu op mn CBR rij ik 500 km in een weekend en heb nog nergens last van, behalve een houten kont, maar dat lijkt me niet meer dan logisch! Dat wordt dus ook zeker een motorvakantie volgend jaar! *O*

Mooi dat die nieuwere CBR 600 RR jullie zo goed bevalt, daar spaar ik voor }) !
 
Welkom!

Sonya: ik kan alle drie de dagen, de 21e komt het beste uit, de andere twee datums komen wel erg kort bij mn tentamens B| .....

Grappig dat iedereen zn motor zo anders ervaart: ik had eerst een CB 450 echt een tourmotor, daar kreeg ik enorme rugpijn van. Nu op mn CBR rij ik 500 km in een weekend en heb nog nergens last van, behalve een houten kont, maar dat lijkt me niet meer dan logisch! Dat wordt dus ook zeker een motorvakantie volgend jaar! *O*

Mooi dat die nieuwere CBR 600 RR jullie zo goed bevalt, daar spaar ik voor }) !

Ik ga zaterdag naar mijn pa en dan ga ik er vanuit dat ik jouw shirtje mee krijg... En zondag is prima hoor...
 
De tussenstand:

21-10:
- Natalief
- Fast Lady
- H@@sje
- Jessy'
(Als ik het goed heb gelezen in voorgaande posts)

28-10:
...

03-11:
...

Opsturen:
- Bizzje
- Biancie
- Nice
- Apeldoorn: XMarieke, Stefanie_650, OVB: Linnuz, Blauwe Muis, Zoefzuki, Plastic Power
- MissisBickerChick
- MotorToet
- Ducenzo
- GSX-steR
- Firegirl
- Sega
- Fast'nSweet
- Pingey
- Swifty
- **Nancy**
- Vodkat
- Nutty tart

En voor idereen uit Apeldoorn, is het niet makkelijk (iig wel voor mij) om alles van Apeldoorn in 1 grote doos naar 1 iemand toe te sturen. Dat scheelt denk ik aanzienlijk in de verzendkosten (wordt teruggestort uiteraard!)... Ideetje om nog even over na te denken.
 
Laatst bewerkt:
De tussenstand:

21-10:
- Natalief
- Fast Lady
- H@@sje
- Jessy'
(Als ik het goed heb gelezen in voorgaande posts)

28-10:
...

03-11:
...

Opsturen:
- Bizzje
- Biancie
- Nice
- Apeldoorn: XMarieke, Stefanie_650
- MissisBickerChick
- MotorToet
- Ducenzo
- GSX-steR
- Firegirl
- Sega
- Fast'nSweet
- Pingey
- Swifty

En voor idereen uit Apeldoorn, is het niet makkelijk (iig wel voor mij) om alles van Apeldoorn in 1 grote doos naar 1 iemand toe te sturen. Dat scheelt denk ik aanzienlijk in de verzendkosten (wordt teruggestort uiteraard!)... Ideetje om nog even over na te denken.

Vodkat: opsturen :Y
 
De tussenstand:

21-10:
- Natalief
- Fast Lady
- H@@sje
- Jessy'
(Als ik het goed heb gelezen in voorgaande posts)

28-10:
...

03-11:
...

Opsturen:
- Bizzje
- Biancie
- Nice
- Apeldoorn: XMarieke, Stefanie_650
- MissisBickerChick
- MotorToet
- Ducenzo
- GSX-steR
- Firegirl
- Sega
- Fast'nSweet
- Pingey
- Swifty

En voor idereen uit Apeldoorn, is het niet makkelijk (iig wel voor mij) om alles van Apeldoorn in 1 grote doos naar 1 iemand toe te sturen. Dat scheelt denk ik aanzienlijk in de verzendkosten (wordt teruggestort uiteraard!)... Ideetje om nog even over na te denken.


ik kan ook helaas niet red sonya...baal als een stekker maar moet twee van de datums werken en de andere datum werkt ega en geen oppas....
dus je mag ze opsturen...zal het adres wel door mailen... en ik moet nog wel even verzendkosten overstorten dan.... maar hoor nog wel hoeveel dat is....


en btw ...welkom weer nieuwe dames met de fazers..... *O* :W
 
Ik hoop dat de dames het niet erg vinden dat ik voor hun spreek, maar ik denk dat de shirtjes van Linnez en Blauwe Muis ook wel mijn kant op kunnen. Hebben ze weer een excuus om hier koffie te komen drinken ;)

Owja, Ster natuurlijk ook welkom hier :W
 
Laatst bewerkt:
Ik hoop dat de dames het niet erg vinden dat ik voor hun spreek, maar ik denk dat de shirtjes van Linnez en Blauwe Muis ook wel mijn kant op kunnen. Hebben ze weer een excuus om hier koffie te komen drinken ;)

Owja, Ster natuurlijk ook welkom hier :W

Ik zal er dan wel een briefje bij doen van wie welke maat had besteld!!!
 
Ik hoop dat de dames het niet erg vinden dat ik voor hun spreek, maar ik denk dat de shirtjes van Linnez en Blauwe Muis ook wel mijn kant op kunnen. Hebben ze weer een excuus om hier koffie te komen drinken ;)

Owja, Ster natuurlijk ook welkom hier :W

He Marieke, zou je het ook erg vinden als die van mij en van Plastic Power ook jouw kant op gaan? Ik werk namelijk in Apeldoorn en zou ze dan bij jou op kunnen komen halen.

Dus Red Sonya, als Marieke het goed vindt mogen die van mij en van Plastic Power ook meegestuurd worden.
 
*O* *O* Het gaat echt gebeuren *O* *O*

Heb je enig idee wanneer je ze gaat versturen?

enne had je mijn adres eigenlijk al?

Ik ga morgenavond een gedeelte inpakken. Ik heb net bezoek gehad, dus vandaag is er niks van gekomen. En ik wil eigenlijk zaterdag het laaste gedeelte doen. Het enige is dat iedereen vanuit Apeldoorn tot minimaal woensdag moet wachten omdat het postkantoor hier van die vreemde tijden open is, dus dan gaat vriendlief (jaja, dus hulptroepen worden nogmaals ingeschakeld) daar naar toe...
 
He Marieke, zou je het ook erg vinden als die van mij en van Plastic Power ook jouw kant op gaan? Ik werk namelijk in Apeldoorn en zou ze dan bij jou op kunnen komen halen.

Dus Red Sonya, als Marieke het goed vindt mogen die van mij en van Plastic Power ook meegestuurd worden.

Haha _O- Is goed hoor, maar ze heeft niks te willen... Ik stuur ze gewoon op...


Ik wacht het af!
 
~[
Nutty Tart: balen van je hubbie, suc6 met de afwikkeling -O-

W


Was al een jaar geleden dus zijn er al overheen.
Gelijk een ander gekocht (goede smoes) en deze staat nog in de garage (wel weer opgelapt).

@rietje, ik ga voor het opsturen van het shirtje. Leuk dat ze er zijn, bedankt voor al het werk ;)

@nieuwe dames: welkom op MF
 
Welkom!

Sonya: ik kan alle drie de dagen, de 21e komt het beste uit, de andere twee datums komen wel erg kort bij mn tentamens B| .....

Grappig dat iedereen zn motor zo anders ervaart: ik had eerst een CB 450 echt een tourmotor, daar kreeg ik enorme rugpijn van. Nu op mn CBR rij ik 500 km in een weekend en heb nog nergens last van, behalve een houten kont, maar dat lijkt me niet meer dan logisch! Dat wordt dus ook zeker een motorvakantie volgend jaar! *O*

Mooi dat die nieuwere CBR 600 RR jullie zo goed bevalt, daar spaar ik voor }) !

Fijn is dat, ik heb zelf altijd een fietsbroek onder mn leren combi aan. Maar goed, de Fazer staat ook bekend om zn houten zadel -O-

Van de zomer waren we naar Italie met de motor en toen reden we gemiddeld 400 a 500 km per dag. Aan het einde van de dag had ik af en toe z oon zere kont. Dus ik ga eens kijken voor een Corbin zadel.
 
Laatst bewerkt:
Fijn is dat, ik heb zelf altijd een fietsbroek onder mn leren combi aan. Maar goed, de Fazer staat ook bekend om zn houten zadel -O-

Van de zomer waren we naar Italie met de motor en toen reden we gemiddeld 400 a 500 km per dag. Aan het einde van de dag had ik af en toe z oon zere kont. Dus ik ga eens kijken voor een Corbin zadel.

Volgens mij zitten die dingen echt geweldig lekker!
Zo zien ze er wel uit iig :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan