Meiden met supersportmotoren Topic Part 3

Wanneer gaan we Laserquesten + eten in Utrecht?

  • Zondag 27 januari

    Stemmen: 3 15,0%
  • Zondag 3 februari

    Stemmen: 0 0,0%
  • Zondag 10 februari

    Stemmen: 0 0,0%
  • Zondag 17 februari

    Stemmen: 0 0,0%
  • Zondag 24 februari

    Stemmen: 15 75,0%
  • Nog later...

    Stemmen: 2 10,0%

  • Totaal aantal stemmers
    20
Status
Niet open voor verdere reacties.
Kun je nagaan.........ik had een CBR600F en die zit toch minder extreem dan een RR maar ik zat na 50 km het op een gegeven moment uit te gillen van de pijn -O-
Anders had ik het wel geweten; want ik vind de CBR600RR 2007 zo mooi :9~

Wel grappig hoe iedereen dat anders ervaart. Ik vind de CBR600F lekker zitten en kan het er ook dagen op uithouden. Maar dat komt misschien doordat een k..rug heb en hoe 'racier' je zit hoe beter het dan is. Dus als ik hem ga inruilen wordt dat voor iets dat echt sportief is *D
 
Wel grappig hoe iedereen dat anders ervaart. Ik vind de CBR600F lekker zitten en kan het er ook dagen op uithouden. Maar dat komt misschien doordat een k..rug heb en hoe 'racier' je zit hoe beter het dan is. Dus als ik hem ga inruilen wordt dat voor iets dat echt sportief is *D
Daarom heb ik dus op mijn CBR veel minder pijn in mn rug! Ik snapte er al niks van, ze zeggen meestal dat een sportievere zit minder lekker is (Jessy merkt daar nix van).... Nog een reden om volgend jaar een RR te halen!!! }) O-)

Sonya, hoe laat zijn we zondag welkom? Tenminste ik neem aan dat het a.s. zondag wordt?
 
Daarom heb ik dus op mijn CBR veel minder pijn in mn rug! Ik snapte er al niks van, ze zeggen meestal dat een sportievere zit minder lekker is (Jessy merkt daar nix van).... Nog een reden om volgend jaar een RR te halen!!! }) O-)
Hoe meer je op je handen leunt, hoe minder je je wervels/tussenwervelschijven belast. Dat is eigenlijk de reden. Maar zeker weer een goede reden om een RR te kopen. Misschien kan je hem declareren bij je ziektekostenverzekering? :+
 
Laatst bewerkt:
Hallo meiden,

Even snel een berichtje van mij.
Wegens familieomstandigheden -O- '( '( ben ik de laatste tijd niet veel hier geweest.
Hopelijk komt er binnenkort weer meer rust en heb ik weer wat tijd om alles eens bij te lezen.

Voor nu zeg ik iedereen :W en wie weet tot binnenkort.
 
Dat klinkt niet zo best, Blauwe muis. Veel succes en hopelijk tot snel :W

@Marieke: is het misschien handig om ff te msn-en om wat af te spreken? Zie mijn profiel.
 
Daarom heb ik dus op mijn CBR veel minder pijn in mn rug! Ik snapte er al niks van, ze zeggen meestal dat een sportievere zit minder lekker is (Jessy merkt daar nix van).... Nog een reden om volgend jaar een RR te halen!!! }) O-)

Sonya, hoe laat zijn we zondag welkom? Tenminste ik neem aan dat het a.s. zondag wordt?

Ik geloof dat Fast Lady had gepost dat 13.00 uur haar het beste uit zou komen...
Dus iedereen is dan welkom!
 
:} nice done..... enne geert 929 kan dit ook erg goed...btw... die maakt complete eh...ja ben effe de naam kwijt van zo'n ding....


afijn kijk maar eens bij het apeldoorntopic bij de eerste blz, daar zitten volgens mij die banners...of whatever ze heten... zzzzzzzzzzupermooi en strak......

miss wil hij er hier wel eentje posten om het ff te laten zien.... of niet geert?

de mzzl :W

uhm ja.. doe er wel is wat mee idd. :o

deze vind ik zelf wel aardig.... al vind ik altijd nog wel weer dingen die ik wil of kan verbeteren.
full


(ff klikken voor volledige formaat)

of ene achtergrondje :P ff posen

geert215bb.jpg
 
Laatst bewerkt:
Hallo meiden,

Even snel een berichtje van mij.
Wegens familieomstandigheden -O- '( '( ben ik de laatste tijd niet veel hier geweest.
Hopelijk komt er binnenkort weer meer rust en heb ik weer wat tijd om alles eens bij te lezen.

Voor nu zeg ik iedereen :W en wie weet tot binnenkort.


sterkte blauwe muis.... enne hou je taai....

mzzl :W
 
uhm ja.. doe er wel is wat mee idd. :o

deze vind ik zelf wel aardig.... al vind ik altijd nog wel weer dingen die ik wil of kan verbeteren.
[afbeelding]

(ff klikken voor volledige formaat)

of ene achtergrondje :P ff posen

[afbeelding]

Hey geert

gaaf hoor...wauw...
welk programma gebruik jij als ik vragen mag...???
ik heb nu een 60 trail van paintshop pro..

groetjes jet
 
@Martine: Sterkte meis!

Dat klinkt niet zo best, Blauwe muis. Veel succes en hopelijk tot snel :W

@Marieke: is het misschien handig om ff te msn-en om wat af te spreken? Zie mijn profiel.
Toegevoegd ;)

uhm ja.. doe er wel is wat mee idd. :o

deze vind ik zelf wel aardig.... al vind ik altijd nog wel weer dingen die ik wil of kan verbeteren.
[afbeelding]

(ff klikken voor volledige formaat)

of ene achtergrondje :P ff posen

[afbeelding]
Poser :P

:j
 
Hey goeie avond girls :W


@ rebbel... zien zien zien..... fotoooo!!! Stef wilt ook haar shirtje -O-

@ martine... heel veel sterkte meis... hoop dat je snel weer terug bent :Y

@ geert... en ja hoor meneer is weer heel subtiel aan het posen, haha :P ;)
 
Hey geert

gaaf hoor...wauw...
welk programma gebruik jij als ik vragen mag...???
ik heb nu een 60 trail van paintshop pro..

groetjes jet

photoshop pro 7.0. Maar er zijn al veel nieuwere versies om mee te werken. Maar deze is voor mij goed genoeg.
 
uhm ja.. doe er wel is wat mee idd. :o

deze vind ik zelf wel aardig.... al vind ik altijd nog wel weer dingen die ik wil of kan verbeteren.
[afbeelding]

(ff klikken voor volledige formaat)

of ene achtergrondje :P ff posen

[afbeelding]

Die van jou met je Blade is echt mooooi :9~
Kun je dat niet een keertje met een picje van mij en mijn motor doen?
O-)
 
uhm ja.. doe er wel is wat mee idd. :o

deze vind ik zelf wel aardig.... al vind ik altijd nog wel weer dingen die ik wil of kan verbeteren.
[afbeelding]

(ff klikken voor volledige formaat)

of ene achtergrondje :P ff posen

[afbeelding]


Nice work ! Zoals Vodkat al zegt, kun je dat niet fixen met mijn piccie in de OP :P

eh fooootooooo.....

de mzzl :W


:z

't shirt zit perfect :P ...... voor een eMMetje

Hey goeie avond girls :W


@ rebbel... zien zien zien..... fotoooo!!! Stef wilt ook haar shirtje -O-

Het "logo" zit op de juiste hoogte O-) :P , en hij staat stoerrrrrrrr 8-)


@ martine... heel veel sterkte meis... hoop dat je snel weer terug bent :Y

:^ idd Blauwe Muis, sterkte muisje, wish you the best *O*

@ geert... en ja hoor meneer is weer heel subtiel aan het posen, haha :P ;)

Dat mag ie nou wel een beetje vind ik hoor :P , hij heeft toch het logo voor onze shirts ontworpen?

Die van jou met je Blade is echt mooooi :9~
Kun je dat niet een keertje met een picje van mij en mijn motor doen?
O-)

:^

Straks moet Geert voor iedereen gaan fotoshoppen _O- , al zou dat tuurlijk
wel gaaf zijn *D
 
Laatst bewerkt:
het is niet dat ik de moeite niet wil nemen. Maar ben momenteel druk met een opleiding naast me werk en een verhuizing. Als ik het wat rustiger heb dan is dat geen probleem.
Mailtje sturen kan altijd. ;) (kan wel zijn dat ik niet gelijk reageer)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan