Meiden met supersportmotoren Topic Part 3

Wanneer gaan we Laserquesten + eten in Utrecht?

  • Zondag 27 januari

    Stemmen: 3 15,0%
  • Zondag 3 februari

    Stemmen: 0 0,0%
  • Zondag 10 februari

    Stemmen: 0 0,0%
  • Zondag 17 februari

    Stemmen: 0 0,0%
  • Zondag 24 februari

    Stemmen: 15 75,0%
  • Nog later...

    Stemmen: 2 10,0%

  • Totaal aantal stemmers
    20
Status
Niet open voor verdere reacties.
Over t shirtjes gesproken...gaat dat nog door morgen?

Ik ga proberen om oppas te regelen kweenie of ut lukt

Hoe laat is het en waar?

U hoort van mij..

enne geniet van het mooie weer hè! :]

:W :W
 
@ Rebel: Dat is leuk zo'n verhaal, maar staat natuurlijk niet gelijk aan een foto. Dus... maak er nou ajb 1tje!!! *O* *O*


:W


:P

... en post 'm dan ook direct *O*


:P


})

Poserpiccie as you all wish 8-)

20102007229.jpg


:W
 
Jullie vroegen om een foto te plaatsen van mijn moto ( en mij)

ik hen meerdere keren poging gedaan om er n op t forum te plaatsen, maar is me nie gelukt??? :S

Wie o wie kan me helpen????
 
Ja ik ben er morgen ook bij.. *O* *O* *O*

als het doorgaat tenminste
:W

Natalie en ik zijn er morgen ook bij *O* Wij zullen wrs rond half 2 bij Red Sonya zijn.

@ Red Sonya, heb je mijn mailtje gehad, want ik heb wel je adres nodig voor morgen ;)

@ Rebbel, nice picture :Y . Wij moeten nog 1 dagje wachten voor ons shirtje.
 
Wel grappig hoe iedereen dat anders ervaart. Ik vind de CBR600F lekker zitten en kan het er ook dagen op uithouden. Maar dat komt misschien doordat een k..rug heb en hoe 'racier' je zit hoe beter het dan is. Dus als ik hem ga inruilen wordt dat voor iets dat echt sportief is *D

Ja gek is dat :P mijn rug is niet zo slecht gelukkig :)

Ik heb een paar jaar geleden een auto ongeluk gehad waarbij ze me met een zware whiplash gewoon naar huis gestuurd hebben en er na tig weken pas achter kwamen dat mijn nek behoorlijk beschadigd was. Helaas was het toen te laat en heb ik blijfende schade. Op een SS zit ik te ver voorover en moet in mn hoofd teveel optillen. Ik moet dus een motor hebben waarbij mijn hoofd-nek-rugwervels het meest recht boven elkaar staan. Ik vind een SS prachtig (vooral de 2007 CBR600RR zwart wit) maar dat zit er voor mij helaas niet meer in. Maar goed; ik kan tenminste nog rijden *O* *D
 
hey goeiemorgen @ you all.....



@ ster... yep is ook een hele bijzondere blade... maar keb hem zo gekocht, dus weet niet hoe of wat er op zit...ik zie alleen een hele mooie parelmoerkleurige blade met tribalbestickering.... ik ben er doldwaas van , nog steeds en dat gaatniet over...

krijg vaak die vraag...maar het is toch echt een man geweest die het erop heeft laten zetten...vind dat wel heel apart, maarja ben er superblij mee....


de mzzl :W

Geen wonder dat je er blij mee bent; het ziet er ook heel bijzonder uit. Ik ben benieuwd hoe het er irl uitziet. Wie weet...misschien zie ik dat ook nog wel eens een keer *D
 
@ Fast Lady en GSX-steR jullie krijgen zo nog een mailtje met mijn adres...
@ Jessy, jouw shirtje is ook klaar!
@ H@@sje heb je nog mail teruggestuurd!

@ All: Iedereen die zin heeft om nog langs te komen morgen: Wees welkom! We hebben rond 13.00/13.30 uur bij mij thuis afgesproken. Stuur even een mailtje naar me, dan mail ik mijn adres nog even door!
 
Enne voor iedereen die twijfels heeft over waar het is.
Rebbel heeft mijn huisje vrijdag herkent aan de geweldig mooie FZ in mijn voortuin... _O-
Bordje met huisnummer ontbreekt!
 
Laatst bewerkt:
@ Fast Lady en GSX-steR jullie krijgen zo nog een mailtje met mijn adres...
@ Jessy, jouw shirtje is ook klaar!
@ H@@sje heb je nog mail teruggestuurd!

@ All: Iedereen die zin heeft om nog langs te komen morgen: Wees welkom! We hebben rond 13.00/13.30 uur bij mij thuis afgesproken. Stuur even een mailtje naar me, dan mail ik mijn adres nog even door!
*O* *O*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan