Mensen help mij aub!!

StefanoRossi

MF'er
11 feb 2004
131
0
rotterdam
Ik wil zooo graag mee met de meeting maar ik weet niemand met een motor die mij mee kan nemen.. en niemand reageerd op mijn post!!! ik woon in rotterdam...
ik ben 17 dus ik heb zelf nog geen motor.. dus wil iemand mij aub achterop nemen!!! ik wil nog wel een bijdrage leveren aan het benzine geld... als dat evt nodig is... aub!!! wil iemand mij achterop nemen.. zoja.. neem dan contact met mij op op mail msn of mobiel..
mail = da_chillin_boy@hotmaill.com mobiel= 0640030441
alvast bedankt groeten stefan
 
neej achterop de motor natuurlijk dat lijkt me geweldig om er achterop te zitten en dan met een groep naar amersfoort te rijden maar ik weet niemand..
waarom zo onaardig doen??? '( :?
 
mjah ik heb hier geen last van gehad, als ik postte of ik bij iemand achterop mocht, had ik zo een lift :)
misschien ligt t eraan hoe je 't brengt..
en sorry ik kan je nie komen halen
 
mjah ik heb hier geen last van gehad, als ik postte of ik bij iemand achterop mocht, had ik zo een lift :)
misschien ligt t eraan hoe je 't brengt..
Misschien dat het feit dat je van het vrouwelijk geslacht bent ook enigszins geholpen heeft ;)
 
tjah misschien val ik niet in de smaak omdat ik geen vrouw ben met lekker kontje en een paar dingen aan de voorkant maarja.. ik probeer et gewoon normaal te vragen
 
geduld ;)
de meeting is pas over een paar maanden dus je hebt nog tijd zat om een plekje te vinden :)
 
er zijn misschien mensen die langs rotterdam rijden en je willen oppikken? ;)

tjah misschien wel... maarja ik weet niet of de mensen dat zouden willen doen voor mij.. ik had in me vorige post ook al gezegt da ik best wel iets van 50 of 40 euro wil meebetalen voor bijvoorbeeld de benzine of iets of trakteren op iets ofzo maja.. dalijkt tog niet zo in de smaak te vallen..
 
Ik kom helaas van de andere kant van het land, en is nog erg onzeker of ik ga, maar er is vast wel iemand van de tot nu toe 358 mensen die jou mee kan nemen. Haal trouwens ff je mobiele nr weg...is iets verstandiger, als je via de mail contact hebt kun je em alsnog geven!
 
1: als je geen slurfie tussen je benen heb hangen scheelt idd een stuk
2: heb je enige ervaring met achterop zitten ???
3: Heb ik dus geen pis op me zadel zitten als we nog even over gornchem gaan ??? :+
4: heb je wel beschermde kleding en een GOEDE helm ??
5: Als je een vrouw was zouden de bovenstaande regels vervallen O-)

:]
 
1: als je geen slurfie tussen je benen heb hangen scheelt idd een stuk
2: heb je enige ervaring met achterop zitten ???
3: Heb ik dus geen pis op me zadel zitten als we nog even over gornchem gaan ??? :+
4: heb je wel beschermde kleding en een GOEDE helm ??
5: Als je een vrouw was zouden de bovenstaande regels vervallen O-)

:]

:X
 
nou.. ik heb paar keer achterop een motor gezeten dus ik weet wel hoe ik achterop moet zitten.. en ik zal heus niet op je zadel pissen hoor hahahaah *)
maja... iedereen moet het voor zich zelf maar weten of ze iemand achterop willen nemen.. als iemand het nie erg vind dan zou dat fijn zijn natuurlijk...
roeten
 
nou.. ik heb paar keer achterop een motor gezeten dus ik weet wel hoe ik achterop moet zitten.. en ik zal heus niet op je zadel pissen hoor hahahaah *)
maja... iedereen moet het voor zich zelf maar weten of ze iemand achterop willen nemen.. als iemand het nie erg vind dan zou dat fijn zijn natuurlijk...
roeten

Ik zou gewoon ff wachten met vragen tot de meeting er is joh , gewoon een week van te voren even een plekje gaan reserveren komt heus wel goed hoor ...

Maar als je geen beschermde kleding heb zou ik je zowiezo al niet achterop nemen ... een vrouwelijk iets trouwens ook niet hoor
 
naja.. ik denk dat ik maar stop met vragen.. denk niet dat het nog veel zin heeft.. om nog verder te vragen...
humphhz jammer.. volgend jaar beter..
 
naja.. ik denk dat ik maar stop met vragen.. denk niet dat het nog veel zin heeft.. om nog verder te vragen...
humphhz jammer.. volgend jaar beter..

Luister eens naar wat de rest al zei. je komt een beetje "druk" over nu, en dat helpt je ook niet bij het vinden van een plekkie ;)

Heb geduld, er is echt wel iemand die je mee wil nemen.

(ik niet, als ik ga heb ik al een andere meerijder)
 
jah maar er gaan niet zoveel mensen vanuit rotterdam..
naja.. altijd maar hopen natuurlijk.. '(
niet zoveel mensen uit Rotterdam :? :? :? er vertrekken er ong 70 |( |( |( vanuit Rotterdam,Zoetermeer,Gouda en Den-haag vanaf de PPP dus ik bedoel maar.
En het is al een paar keer aan je gevraagd heb je goede beschermende motorkleding :?
 
Luister eens naar wat de rest al zei. je komt een beetje "druk" over nu, en dat helpt je ook niet bij het vinden van een plekkie ;)

De spijker op zijnne kop :+
Maar je hebt ook nog geen antwoord gegeven op de vraag of je goede beschermende kleding en een helm hebt.
Lijkt me zinvoller op hier eerst even op te gaan reageren ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan