Mensen help mij aub!!

Ik weet nog wel een grote niet helemaal hetero neger bij wie je achterop kan.
Ik denk dat als je hem beloofd, hem een beetje te knuffelen dat je gratis meemag...

Alleen oppassen als ie in een klap een bospadje pakt,...

pfoehww lama zitten dan :x liever bij een hetero achterop dan da me ster open gaat.. |(
 
Bij mij had je zó achterop gemogen (zonder beschermende kleding maar mét helm), maar helaas heb ik geen duozit. '(
Hou vol; d'r is vast wel iemand die je, zonder gezeik, wel mee wil en kan nemen.









[me]Erik van Dam weet eigenlijk niet eens of 'ie zelf wel gaat......[/me]
 
Zoals ik al eerder heb laten weten ga ik met een vriend van gazz mee (Red Bandito) maar omdat hij 25 KW rijd is het voor hem niet zo'n pretje.... Hij wil eigenlijk lieve dat ik niet bij hem achterop ga daar heb ik ook vrede mee. Als iemand anders mij mee zou kunnen nemen dan zou dat van harte welkom zijn.

Ik ben in bezit van een goed beschermende motor jas (met opdruk van yamaha) een set zeer goede handschoenenm, een motor goedgekeurde helm en binnekort ook nog een goede motrobroek. En heb enig rijervaring opgedaan door een aantal keer bij iemand achterop te duiken.

Met vriendelijke groeten,
Ralph.
 
Sorry,
Als je nou een meisje was... Jongens vind ik te zwaar voor achterop.
Hoe zit dat met vrouwen? Hebben die problemen met jongens achter zich?
neeh gewoon een x hard remmen })
maar ken nou niemand die jongen een plekkie geven dan :?
heelaas kom zelf niet van rotterdam anders had je wel achterop gemogen :9
MITS JE BESCHERMENDE KLEDING HAD
Dus klein advies ga eerst op zoek naar je kleding goede helm en plaats je oproep in de juiste rubriek |( mega meeting vanaf rotterdam bijf. *D
 
jammer joh kijk ik woon in friesland dus het is wat erg omrijden wat ik dus niet ga doen en dat gezeik om beschermende kleding???? een normale motorrijder valt niet 1-2-3
Ik ben vaak in indonesie en daar neem ik ook jan en alleman mee en geloof me
Het verkeer is hier vergeleken met dat land ongelooflijk super veilig.
De wegen hier zijn bijna volmaakt, moet ik nog verder gaan. Hee stelletje slampampers richting rotterdam neem dat jong ff mee
 
jammer joh kijk ik woon in friesland dus het is wat erg omrijden wat ik dus niet ga doen en dat gezeik om beschermende kleding???? een normale motorrijder valt niet 1-2-3
Ik ben vaak in indonesie en daar neem ik ook jan en alleman mee en geloof me
Het verkeer is hier vergeleken met dat land ongelooflijk super veilig.
De wegen hier zijn bijna volmaakt, moet ik nog verder gaan. Hee stelletje slampampers richting rotterdam neem dat jong ff mee


psst :P Klikkerdeklik
 
Zoals ik al eerder heb laten weten ga ik met een vriend van gazz mee (Red Bandito) maar omdat hij 25 KW rijd is het voor hem niet zo'n pretje.... Hij wil eigenlijk lieve dat ik niet bij hem achterop ga daar heb ik ook vrede mee. Als iemand anders mij mee zou kunnen nemen dan zou dat van harte welkom zijn.

Ik ben in bezit van een goed beschermende motor jas (met opdruk van yamaha) een set zeer goede handschoenenm, een motor goedgekeurde helm en binnekort ook nog een goede motrobroek. En heb enig rijervaring opgedaan door een aantal keer bij iemand achterop te duiken.

Met vriendelijke groeten,
Ralph.

ehmm ralph... mijn topic weet je nog :S
 
helaas ook ik heb geen plekkie achterop..reaggeer even in een topic van rijden in zeeland.. weet zeker dat er bij zijn die jou meenemen....maar leen wel ff goeie kleding is volgens mij verplicht vanf 1 april.... :} :} :}
en ja sorry...ik weet t niet eerlijk... maar een 17 jarige meid heeft ietsie meer kans :+ :+ :+
 
nou.. ik heb paar keer achterop een motor gezeten dus ik weet wel hoe ik achterop moet zitten.. en ik zal heus niet op je zadel pissen hoor hahahaah *)
maja... iedereen moet het voor zich zelf maar weten of ze iemand achterop willen nemen.. als iemand het nie erg vind dan zou dat fijn zijn natuurlijk...
roeten
het licht er maar net aan bij wie je al eens achterop heb gezeten er zijn er maar heel weinig die nog bij mij achterop stapen (dus de pis is dan nog niet zo zeker) ik woon niet bij je in de buurt voor dat je zegt ik wil het wel proberen |(
 
laten we er maar een eind aan maken

je kan met mij mee en ik rij deze keer normaal
niet te natuurlijk maar verantwoord en dat pak komt ook wel goed
we spreken elkaar nog wel

groet

Arjo
 
laten we er maar een eind aan maken

je kan met mij mee en ik rij deze keer normaal
niet te natuurlijk maar verantwoord en dat pak komt ook wel goed
we spreken elkaar nog wel

groet

Arjo

is goed gozer ik spreek je nog wel op msn... of iets.. maar van mij mag je hard rijden hoor.. daar heb ik geen problemen mee.. met wheelies eigenlijk ook niet maar tog is er een grote kans dat ik er dan af kan vallen..
dus als je et doet laat et me ff weten die dag dan.. kan ik me alvast voorbereiden.. heej mazzel he gozer" *D
 
Zo jij hebt dus een plaatsje gekregen ;) :( ik sta nog in de wachtrij... Maarja ik hoop dat er net als YAMAHA FZR iemand aardig genoeg is mij achterop te nemen :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan