Mensen help mij aub!!

nou ik heb wel een helm maar nog geen beschermende kleding.. maar daar kan i misschien wel aan komen.. maja.. sorry als ik "druk" overkom maar ik vind het gewoon leuk en ik wil graag...
 
Sorry,
Als je nou een meisje was... Jongens vind ik te zwaar voor achterop.
Hoe zit dat met vrouwen? Hebben die problemen met jongens achter zich?
 
nou ik heb wel een helm maar nog geen beschermende kleding.. maar daar kan i misschien wel aan komen.. maja.. sorry als ik "druk" overkom maar ik vind het gewoon leuk en ik wil graag...

kleding lijkt me toch echt wel een vereiste eigenlijk.....
beschermende kleren regelen, rustig blijven en regelmatig dit topic omhoog schoppen dan komt het wel goed, tis nog lang geen 9 mei.
 
Zijn er dan helemaal geen dames die een jong ding achterop willen :?

dacht dat dat hip was oudere dame met jong vriendje

:+
 
Zijn er dan helemaal geen dames die een jong ding achterop willen :?

dacht dat dat hip was oudere dame met jong vriendje

:+
Jong vriendje, OK :+
Maar bij Friezinnetje omt niemand achterop, heb er de pokkepest aan om met iemand achterop te rijden :X
 
Ik denk dat we hier eerder te maken hebben met een echte liefhebber dan met een 'druk' kind! Ik ben er dan helaas niej, anders hak je opgepikt.. Maareh, komop mensen, wie helpt deze liefhebber naar de meeting ? En laat die uitgebluste 'was je een meisje, dan was 't allemaal een ander verhaal' geintjes ff achterwege..., daar schiet ie nix mee op!
 
Ik heb ook al iemand achterop...
En mijn 2e set kleding is ook uitgeleent anders had je die ook kunnen lenen..

Sorry anders had ik je wel komen halen...
 
Kom op mensen, die jongen is een aankomend motorfreakje die laat je toch niet staan.
Hij vraagt het toch HEEL netjes.
Er gaan toch genoeg rijders vanuit ROTJEKNOR.
Heb geduld jongen, je heb nog tijd genoeg!!!!
 
Ik denk dat we hier eerder te maken hebben met een echte liefhebber dan met een 'druk' kind! Ik ben er dan helaas niej, anders hak je opgepikt.. Maareh, komop mensen, wie helpt deze liefhebber naar de meeting ? En laat die uitgebluste 'was je een meisje, dan was 't allemaal een ander verhaal' geintjes ff achterwege..., daar schiet ie nix mee op!


:^

ik zal hem maar ff helpen door het topic een schop te geven :)
 
Nah er is toch vast wel iemand die hem mee gaat nemen ????
Damn Jess jij hebt gewoon altijd mazzel gehad dat er wel iemand idioot genoeg was om je mee te nemen. O-)
En er zijn idd zat mf-ers uit rotterdam en omgeving dus er zal best wel iemand
gek genoeg zijn hem mee te nemen.
Maarre als een motor niet lukt en er eventueel wel iemand met de auto gaat ga je dan wel mee??? want die zullen er ook wel zijn denk ik zo.
Succes enne tot de 9e Mei want het lukt heus wel
 
Laatst bewerkt:
Nah er is toch vast wel iemand die hem mee gaat nemen ????
Damn Jess jij hebt gewoon altijd mazzel gehad dat er wel iemand idioot genoeg was om je mee te nemen. O-)
En er zijn idd zat mf-ers uit rotterdam en omgeving dus er zal best wel iemand
gek genoeg zijn hem mee te nemen.
Maarre als een motor niet lukt en er eventueel wel iemand met de auto gaat ga je dan wel mee??? want die zullen er ook wel zijn denk ik zo.
Succes enne tot de 9e Mei want het lukt heus wel
ja klopt, ben die mensen ook erg dankbaar ;)
en voor de rest :^
 
Nah er is toch vast wel iemand die hem mee gaat nemen ????
Damn Jess jij hebt gewoon altijd mazzel gehad dat er wel iemand idioot genoeg was om je mee te nemen. O-)
En er zijn idd zat mf-ers uit rotterdam en omgeving dus er zal best wel iemand
gek genoeg zijn hem mee te nemen.
Maarre als een motor niet lukt en er eventueel wel iemand met de auto gaat ga je dan wel mee??? want die zullen er ook wel zijn denk ik zo.
Succes enne tot de 9e Mei want het lukt heus wel

nou ik wil natuurlijk liever achterop de motor maar ik heb nog gen motorpak.. en als niemand mij mee wil nemen.. of kan dan wil ik best wel met de auto mee hoor :) maar dan moet die auto wel met de motors mee rijden en niet in zijn eenthje natuurlijk *D thnx voor het advies *D
 
Sorry,
Als je nou een meisje was... Jongens vind ik te zwaar voor achterop.
Hoe zit dat met vrouwen? Hebben die problemen met jongens achter zich?
ik vindt 't zwaar irritant om iemand achterop te hebben die zwaarder is ( gaat nogal snel bij mij :+ )
en vooral als ze dan nog zo lekker tegen gaan hangen enzo..nee bedankt :)
 
Nou niet om jou even ongelijk te geven maar ik hang niet tegen in de bochten maar mee hoor... dat ben ik wel gewent.. ik ben niet zo iemand die tegen gaat hangen... |( dan val je juist
maar qua gewicht geef ik je gelijk...
 
Mensen, er is nu dus ook een kans dat ik niet achterop een motor kan als ik geen pak kan regelen of als mensen me niet mee willen(kunnen) nemen.. dus zijn er dan ook mensen die met de auto gaan??? liefst beetje uitgebouwde getunede auto *D
vinnik leuker.. waarbij ik misschien mee mag rijden als ze met de motors mee gaat rijden..
dus wil degene die met de auto gaat alsjeblieft reageren :)
alvast bedankt :}
 
Ik weet nog wel een grote niet helemaal hetero neger bij wie je achterop kan.
Ik denk dat als je hem beloofd, hem een beetje te knuffelen dat je gratis meemag...

Alleen oppassen als ie in een klap een bospadje pakt,...
 
Terug
Bovenaan Onderaan