Met de Belgen naar wheeliedag Tholen?

om hoe laat vertrekken?

  • 10.00

    Stemmen: 2 22,2%
  • 10.30

    Stemmen: 0 0,0%
  • 11.00

    Stemmen: 6 66,7%
  • 11.30

    Stemmen: 1 11,1%
  • 12.00

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    9

Sigma

MF veteraan
4 feb 2002
19.474
73
Antwerpen
naar aanleiding van dit topic mischien met een aantal Belgen afspreken om in groep een invasie te plegen in Nederland

Tholen ligt op 48 km van Antwerpen, te bereiken via de A12 havenweg (geen reet verkeer op Zaterdag) naar Bergen op Zoom en dan nog een eindje binnendoor.

Wie gaat er mee? afspraak naar goede Nederlandse MF traditie aan de Mickey D in Merksem (afrit Merksem, Metropolis biskoopcomplex) om 11 uur

Wie gaat er mee

[*]Sigma (naar het schijnt :+ )
[*]Ibuzze
[*]Dommel
[*]Botje?
[*]Rec?
[*]Sniper?
[*]Lucas?
[*]Kurt?
[*]Target?
[*]CPUburn want hij is geslaagd in zijn remproef :+
[*]Dovinic
[*]Joe Tosh
[*]Bert (halve gare kennis, geen MFer wel RSV Mille }) )
[*]Tazmaniac
[*]Enneke
[*]Woefiemotard
[*]LosLocos Bandit600
[*]Don Sandro R1
[*]El Coyote Bandit 1200
[*]Vince GSXR750
[*]Bart Busa1300
[*]Bartje SV650
[*]Deauvinic
 
Laatst bewerkt:
Heb wel zin om mee tegaan. :} Ik woon in Terneuzen en Antwerpen ligt op mijn route :]
Of is dit een Belgische aangelegenheid. :?
 
Laatst bewerkt:
Hoe gaat de rit verder?
Merksem, ...., ....

Ik woon in Wuustwezel en R(Kurt)6 in Essen. Misschien kunnen we onderweg ergens aanpikken. Het zou te zot zijn om eerst naar Merksem te rijden (maar niet ondenkbaar), Tholen ligt op 15 minuten van Essen.

Target
 
Als jullie van Antwerpen komen nemen jullie dan de afslag
Rilland ( richting Vlissingen ) of de afslag Ossendrecht ( richting Breda )
voor mij is het kortste als ik mee aanpik aan de afslag Ossendrecht
 
Maybe who knows ... zolang ik zelf niet moet wheeliën want dan ga ik op me bek.
 
Als jullie van Antwerpen komen nemen jullie dan de afslag
Rilland ( richting Vlissingen ) of de afslag Ossendrecht ( richting Breda )
voor mij is het kortste als ik mee aanpik aan de afslag Ossendrecht

Weet het zelf eigenlijk niet hoe we gaan rijden, heb snel ff gekeken op kaart en zag iets naar Bergen op Zoom en zo verder naar tholen, BOZ is gewoon toch de A12 af?

Zij hier geen junks die perfecte leuke kleine sluipweggetjes naar BoZ weten zijn? :P
 
Weet het zelf eigenlijk niet hoe we gaan rijden, heb snel ff gekeken op kaart en zag iets naar Bergen op Zoom en zo verder naar tholen, BOZ is gewoon toch de A12 af?

Zij hier geen junks die perfecte leuke kleine sluipweggetjes naar BoZ weten zijn? :P

A12 is inderdaad de weg naar Bergen op Zoom.
Sluipwegen?? Zou het ook niet weten.

Target
 
als uk tegen dan de tijd gevonde heb om m'n examen te gaan doen ga'k mee :)

(hebbur verdomme al 20.000 kms op zitten en examen is er nog niet van gekomen.. althans slagen nog niet, proberen wel, in oktober, gebuisd op remproef :X )
 
als uk tegen dan de tijd gevonde heb om m'n examen te gaan doen ga'k mee :)

(hebbur verdomme al 20.000 kms op zitten en examen is er nog niet van gekomen.. althans slagen nog niet, proberen wel, in oktober, gebuisd op remproef :X )

harder remmen he jongen :)

Wanneer moet je terug examen doen? als je dan geslaagd ben kan je trakteren in de Mickey D :9
 
harder remmen he jongen :)

Wanneer moet je terug examen doen? als je dan geslaagd ben kan je trakteren in de Mickey D :9
zal een van de dagen es moeten bellen langsgaan dus, bellen voor een afspraak mag niet meer |(
trouwens... had hard genoeg geremd. Was wschl niet-motorrijder klojo: examen in oktober bij 3 graden, koude banden en asfalt van 't terrein lag vochtig, met een aantal plassen tja.. 't is droog zei die vent, dus remproef aan 40... 1e keer 41 per uur, en met beide bandjes slippend tegen het balkje gegaan. 2e keer beetje overgecorrigeerd en meneer reed maar 34
:X of meneer nog es wou terugkomen op een andere keer :X k*texamen.. als het weer volgende keer beter mee zit maak 'k een stoppie op z'n tenen })
 
A12 is inderdaad de weg naar Bergen op Zoom.
Sluipwegen?? Zou het ook niet weten.

Target
Als je vanaf de A12 komt krijg je een mooie rechter, vervolgens rij je door tot afslag Tholen/Rilland, deze neem je en bovenaan rechtsaf, vervolgens weer een rechterbocht, let op dit is slecht asfalt, einde bocht linksaf, stukje doorrijden en de 1e linksaf..........dit is de oesterdam die je bijna voluit kan rijden, ook de blauwen weten dat dus de eerste keer ff aftasten, na 3 kilometer krijg je aan de rechterkant het terrein Speelmansplaten :)
Sluipwegen zijn er wel maar dan moet eerst richting BoZ na de A12, vervolgens Tholen aanhouden en proberen om dit binnen 12 minuten te doen, ook hier zijn de blauwen aktief omdat ze weten dat het wheelyday is.........u zijt gewaarschuwd :X
 
Deze belg zal vermoedeliijk ook van de partij zijn. Heb ik goed gelezen, de 6de april?
 
wat is de bedoeling van de sluipwegen ?
ken de omgeving redelijk uit mijn broekzak.
weet dan ook prachtige bochtige weggetjes daarzo.
Is het de bedoeling om zo snel mogelijk ter plekke te zijn ? autoweg
of kan het geen kwaad een omwegje te maken van een 50 tal km's ?

Anders stippel ik daar in de omgeving even een route uit

vanaf afrit ( zandvliet - ossendrecht ) ==> binnendoor naar Tholen

Laat maar weten
 
wat is de bedoeling van de sluipwegen ?
ken de omgeving redelijk uit mijn broekzak.
weet dan ook prachtige bochtige weggetjes daarzo.
Is het de bedoeling om zo snel mogelijk ter plekke te zijn ? autoweg
of kan het geen kwaad een omwegje te maken van een 50 tal km's ?

Anders stippel ik daar in de omgeving even een route uit

vanaf afrit ( zandvliet - ossendrecht ) ==> binnendoor naar Tholen

Laat maar weten

:^
Voor mijn part doen! Ik haat snelwegen, is slaapverwekkend... En tegen 250 ff naar daar is 'not done' de dag van vandaag :) !
 
:^
Voor mijn part doen! Ik haat snelwegen, is slaapverwekkend... En tegen 250 ff naar daar is 'not done' de dag van vandaag :) !

Dat niet alleen, eerst onze R'en inrijden. Maar zal wel gebeurt zijn tegen dan
Straks afhalen :9~ en een paar kilometerkes op de teller zetten
 
Terug
Bovenaan Onderaan