Met de motor naar het voetbalstadion/wedstrijd (eredivisie)

Die heb ik weleens door Zeist zien rijden volgens mij.. Heeft die 3 rode x achterlichten??



In Ernum is het altijd goed te doen.. Ik parkeer m met gepaste afstand van de fietsen..
helm word altijd met veel plezier in ontvangst genomen.. :)

[~[url="http://www5.picturepush.com/photo/a/3542793/img/3542793.jpg"]afbeelding~][/URL]

X
X
X

:Y

IMAG0147.jpg
 
Wedden dat ze daar ook een nieuwe spanningsregelaar ingezet hebben? :}
Nu nog een paar nieuwe bougies zodat de zooi weer een beetje gaat vlammen. *O*
 
Wanneer ik naar de Kuip ga zet ik hem altijd gratis neer vlak voor het politiebureau :Y
Google Maps

Daar kan ik altijd gratis staan, helm doe ik aan het helm-haakje op de motor en verder loop ik dan gewoon in motorpak de Kuip in, nog nooit problemen mee gehad :)
 
Weet niet hoe het in Nederland zit, maar in Belgie kom je met je helm het stadion niet in.
Moet je afgeven en krijg je bij het verlaten van het stadion terug.

Je moest maar eens je dure helm naar de scheids gooien :(

Ik en m'n vrouw zijn vorig seizoen op de motor naar club brugge - anderlecht gegaan op de motor...motor bleef onbeschadigd, en wij zijn binnen geraakt met helmen, zware handschoenen en racelaarzen. Totaal ongehoord eigenlijk maar ze wisten totaal geen andere raad...

Voor de mensen uit nederland, brugge en anderlecht zijn de grootste rivalen...
 
Weleens op de motor naar de Galgenwaard geweest.
Motor achter de Bunnikzijde tussen de fietsen, helm inleveren bij de steward, niks aan de hand en lekker snel weer thuis.
 
Clowntje gaat regelmatig met zijn motor naar het stadion, nog nooit ergens problemen mee gehad...

Doorgaans hang ik de helm middels een kabelslot aan de motor, die zelf meestal zo goed als tegen het stadion aan staat. Dit heb ik zo bij meerdere stadions gedaan, tijdens diverse wedstrijden. Ideaal, geen parkeer gezeik en na de wedstrijd zo weg uit de drukte... :)
 
Eeey, egnie. Hij kijkt cool. Op een motor zitten is serious business, man. Dat weet je toch.

Mama was thuis btw, papa was met de kids naar de beurs... Als mama mee was geweest was de kwaliteit van de foto wel wat beter geweest.

And don't use the F-word in front of my kids, OK? :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan