Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Nou kom ik vandaag terug van een weekje Duitsland (helaas niet op de motor) en in die week ben ik toch wel tot de ontdekking gekomen dat Nederland echt 3x niks is vergeleken met Duitsland
Man man man, wat een prachtig landschap
Aangezien ik augustus de hele maand vrij ben leek het mij tof om dan een paar daagjes naar Duitsland te gaan op te motor.
Nou heb ik een vrij oude motor. Namelijk een ZXR400 uit '93, het blok is 1 of 2 jaartjes nieuwer, die komt uit ´94 of ´95.
Nou rijd de motor prima en is er net het een en ander qua nieuwe onderdelen opgezet.
Nokkenasketting, koppelingsplaten (zowel staal als voering), ketting en tandwielen, nieuwe banden en momenteel ben ik bezig met een reviseren van de remmen...
Prima motor, maar de kans zit er natuurlijk altijd in dat die het begeeft. Zouden jullie het wagen om naar het buitenland te gaan op een oude motor? En wat doe je als die het begeeft?
Nou kom ik vandaag terug van een weekje Duitsland (helaas niet op de motor) en in die week ben ik toch wel tot de ontdekking gekomen dat Nederland echt 3x niks is vergeleken met Duitsland
Man man man, wat een prachtig landschap
Aangezien ik augustus de hele maand vrij ben leek het mij tof om dan een paar daagjes naar Duitsland te gaan op te motor.
Nou heb ik een vrij oude motor. Namelijk een ZXR400 uit '93, het blok is 1 of 2 jaartjes nieuwer, die komt uit ´94 of ´95.
Nou rijd de motor prima en is er net het een en ander qua nieuwe onderdelen opgezet.
Nokkenasketting, koppelingsplaten (zowel staal als voering), ketting en tandwielen, nieuwe banden en momenteel ben ik bezig met een reviseren van de remmen...
Prima motor, maar de kans zit er natuurlijk altijd in dat die het begeeft. Zouden jullie het wagen om naar het buitenland te gaan op een oude motor? En wat doe je als die het begeeft?
en mocht je er niet meer uitkomen....
....kun je altijd Jack nog bellen. Of hij rijdt toevallig langs....
Nou, helemaal naar.....Duitsland??
Ik zou het risico niet nemen.
Als je pech krijgt, kom je daar misschien nooit meer weg!!
Nb. Als mn GT750 van 1975 straks klaar is, word ik ermee in Belgie verwacht. Eng hoor.
Zal tzt een uitgebreid reisverslag hier posten!
Nou, helemaal naar.....Duitsland??
Ik zou het risico niet nemen.
Als je pech krijgt, kom je daar misschien nooit meer weg!!
Nb. Als mn GT750 van 1975 straks klaar is, word ik ermee in Belgie verwacht. Eng hoor.
Zal tzt een uitgebreid reisverslag hier posten!
Nou kom ik vandaag terug van een weekje Duitsland (helaas niet op de motor) en in die week ben ik toch wel tot de ontdekking gekomen dat Nederland echt 3x niks is vergeleken met Duitsland
Man man man, wat een prachtig landschap
Aangezien ik augustus de hele maand vrij ben leek het mij tof om dan een paar daagjes naar Duitsland te gaan op te motor.
Nou heb ik een vrij oude motor. Namelijk een ZXR400 uit '93, het blok is 1 of 2 jaartjes nieuwer, die komt uit ´94 of ´95.
Nou rijd de motor prima en is er net het een en ander qua nieuwe onderdelen opgezet.
Nokkenasketting, koppelingsplaten (zowel staal als voering), ketting en tandwielen, nieuwe banden en momenteel ben ik bezig met een reviseren van de remmen...
Prima motor, maar de kans zit er natuurlijk altijd in dat die het begeeft. Zouden jullie het wagen om naar het buitenland te gaan op een oude motor? En wat doe je als die het begeeft?
Vorig jaar nog met mijn motor uit 1995 naar de eifel geweest voor een paar dagen en ruim 3000 km gereden in 4 dagen. Geen centje pijn. je motor is technisch in orde, of niet. Ik ga liever een week naar het buitenland met een oude motor die in goede staat is, dan een bijna gloednieuwe motor waarvan ik de technische staat niet weet. Ik zou het zelfs nog aandurven met mijn Honda uit 1982, wetende dat ie prima in orde is. Verder voor nood lid van een internationale pechhulp centrale, dan ga ik vol vertrouwen op pad hoor
Nou kom ik vandaag terug van een weekje Duitsland (helaas niet op de motor) en in die week ben ik toch wel tot de ontdekking gekomen dat Nederland echt 3x niks is vergeleken met Duitsland
Man man man, wat een prachtig landschap
Aangezien ik augustus de hele maand vrij ben leek het mij tof om dan een paar daagjes naar Duitsland te gaan op te motor.
Nou heb ik een vrij oude motor. Namelijk een ZXR400 uit '93, het blok is 1 of 2 jaartjes nieuwer, die komt uit ´94 of ´95.
Nou rijd de motor prima en is er net het een en ander qua nieuwe onderdelen opgezet.
Nokkenasketting, koppelingsplaten (zowel staal als voering), ketting en tandwielen, nieuwe banden en momenteel ben ik bezig met een reviseren van de remmen...
Prima motor, maar de kans zit er natuurlijk altijd in dat die het begeeft. Zouden jullie het wagen om naar het buitenland te gaan op een oude motor? En wat doe je als die het begeeft?
Nou heb ik een vrij oude motor. Namelijk een ZXR400 uit '93, het blok is 1 of 2 jaartjes nieuwer, die komt uit ´94 of ´95.