MF “vergrijst”

Good taste.!!
Veel van m'n favo muziek, maar gezien m'n tinnitus kan ik hier niet meer lang op t gewenste volume naar luisteren.
Dit onderstaand daarentegen vind ik nog altijd n subliem album, dat onderhuidse ingetogen..
😉
Bekijk bijlage 1887386
Heb zelf flink oorsuizen en dat heb ik er gratis bij gekregen bij eerste concert van Ted Nugent wat ik zag in 81.
Heel de avond vooraan tegen de speakers gehangen,nooit meer over gegaan.
 
Ik heb onlangs ook mijn tuono factory ingeruild en ben met mijn 63e op een ktm 1290 r superduke gestapt , wat maakt je oud/grijs ? Ik denk eerder thuis een oud zeurend wijf op de bank 🤣
Sprookjeshuwelijk: de heks zit thuis op de bank :Y
 
Ik stond gister op de stormbaan (opblaas kasteel dingus) als onderdeel van de buurtkamp/ dorpsfeest tussen jonkies van 10-15 jaar…. maakt mij dat dan jong/oud/niet wijs ?
Overigens wel verloren, dat dan weer wel…. :')
Ouwe gek; beetje opscheppen voor de jonge buurvrouwtjes :+.
 
Heb zelf flink oorsuizen en dat heb ik er gratis bij gekregen bij eerste concert van Ted Nugent wat ik zag in 81.
Heel de avond vooraan tegen de speakers gehangen,nooit meer over gegaan.
Ted Nugent is doof geworden van z’n eigen muziek :/.
 
Allen, nu we hier toch zo open zijn naar elkaar, en een broederband hebben..

iemand??
download (4).jpeg



😁
 
Ik heb een paar maanden geleden een biografie over Eddie gelezen. Goed geschreven, misschien niet allemaal helemaal waar, maar het schetst een beeld van een muzikaal genie dat maar van zichzelf bleef vinden dat hij niet goed genoeg was.

Goodreads
 
Ik heb een paar maanden geleden een biografie over Eddie gelezen. Goed geschreven, misschien niet allemaal helemaal waar, maar het schetst een beeld van een muzikaal genie dat maar van zichzelf bleef vinden dat hij niet goed genoeg was.

Goodreads
Dat zie je vaker bij mensen die ergens echt goed in zijn; juist degenen die zichzelf zo geweldig en fantastisch vinden stellen vaak niet veel voor :Y.
 
Terug
Bovenaan Onderaan