MF BARBEKNOEI bij Highlands 21-08 (Foto's etc!)

Darn waarom op de belangrijkste festival dagen :(

Lowlands, pukkelpop, mysterie land...

Jammer anders had ik zeker er bij geweest :(
 
ow ik heb een 3 persoons tent waar je met een beetje inschuiven met gemak 6 personen kwijt kan. (M/V)

Ik wil anders wel dat lekkere wijf Kaasszje op mijn plekje ;)
 
Mensen, zoek dat lekker op 21 augustus uit, na de drank. Dan kunnen we nu on-topic blijven en na de drank merk je toch niets meer. Althans niet na de hoeveelheid die sommigen tot zich nemen.

Dit is niet hatelijk bedoeld hoor. Echt niet!!!
 
Ertje650 ken ook wel wat vet op de graat gebruiken

:? is dat zo?? er zit mij voldoende hoor!!

Natuurlijk ben ik er weer bij! Vorige keer smaakte het bier al prima was alleen nogal koud 's nachts.

Schetter je hoeft me deze keer niet warm te houden. Heb ik al iemand voor :PIk zeg een BBQ in Utrecht bij 10 graden en een BBQ in Didam. Er zijn er vast nog meer!

Je gaat toch niet weer ligge klappertanden hè?? en ook geen andere bij geluidjes AUB ;) :P

O ja, je hebt gelijk :o ik was de "Irma PokerRun" BBQ ff vergete!! |(

En zal ik dit keer op m'n XLetje komen?? die is nóg beter geschikt voor het terrein daar ;)


:+
 
Schetteeeeeer! Help me nou! Sorry Rob... 2 dames en ik of 1 dame en jij en ik. Makkelijk stemmen hoor :P


Eh... het is een 3-en-een-half persoonstent...dus we kunnen het ook knus maken....
wij 2 en de 2 dames ;)

[@V Fred S: Dit is om even alvast de ruzie te voorkomen :P ]
 
Volgens mij ben jij gewoon jaloers... }) ;)
Ja een betje (veel) wel. Maar ik zie in je ondertitel dat je ook in leer te (ver)krijgen bent. Dan ben je van harte uitgenodigd voor de volgende Foto Shoot. De vorige was afgelpen zondag 4 juli. Roy en Anne waren er ook. Was echt SUPER gezellig. Op de site moet ik nog foto's posten De link? Foto Shoot: De Gouden Ham.
 
Laatst bewerkt:
Eh... het is een 3-en-een-half persoonstent...dus we kunnen het ook knus maken....
wij 2 en de 2 dames ;)

[@V Fred S: Dit is om even alvast de ruzie te voorkomen :P ]

Deal. Maar doe dat de volgende keer als het weer zo koud is. Zal je net zien tijdens de bbq bloedheet...

Maar goed, ik kap nu met off-topic gelul (kan het excuus van topic kicken ook niet aanvoeren...)
 
:? is dat zo?? er zit mij voldoende hoor!!Je gaat toch niet weer ligge klappertanden hè?? en ook geen andere bij geluidjes AUB ;) :P

O ja, je hebt gelijk :o ik was de "Irma PokerRun" BBQ ff vergete!! |(

En zal ik dit keer op m'n XLetje komen?? die is nóg beter geschikt voor het terrein daar ;)


:+

:^
Dan kun je je favoriete bochtje weer oefenen!!! :} :+
 
full



JA let op we gaan natuurlijk ook weer door met de


YOU KNOW WHEN YOU'V BEEN TANGOOED AWARD !!!

Dus maak dit seizoen plaatjes van onschuldige omstanders met jou tong in hun oor en post ze op MF in het najaar wint de leukste een leuke prijs.
 
(Afbeelding)


JA let op we gaan natuurlijk ook weer door met de


YOU KNOW WHEN YOU'V BEEN TANGOOED AWARD !!!

Dus maak dit seizoen plaatjes van onschuldige omstanders met jou tong in hun oor en post ze op MF in het najaar wint de leukste een leuke prijs.
Roy en Superkris, posten jullie de bekende foto's van julie zelf? Over de provisie die Tensive en ik krijgen worden we het vast wel eens. Met 3 foto's moeten jullie hoge ogen (of oren) gooien.
(Maar geen gelik in mijn oor hoor).
 
Terug
Bovenaan Onderaan