MF-er gespot in het buitenland....

Biker25 in Landhotel Wiedenhof.
We zaten in totaal met z'n zessen op het terras toen het gesprek over MF ging.
Hun gingen ( waren met z'n tweetjes ) nog door naar het zwarte woud.


Biker25, mocht je dit ondertussen lezen.....
Alles goed gegaan verder... geen buien meer.... en niet meer verkeerd gereden ?
 
Weekendje Luxemburg gedaan met tourrit die voor een groot deel door Duitsland voerde :]
In Luxemburg en Belgie heel veel Nederlanders gezien, maar niet 1 M-F stickert '( B|
Volgens mij worden ze slecht verkocht.. :?
 
Weekendje Luxemburg gedaan met tourrit die voor een groot deel door Duitsland voerde :]
In Luxemburg en Belgie heel veel Nederlanders gezien, maar niet 1 M-F stickert '( B|
Volgens mij worden ze slecht verkocht.. :?


Wij hebben er ook een weekendje Belgie /Luxemburg op zitten, dus ons had je kunnen spotten... overnacht in Baton Rouge en zondag rondje Vianden gedaan... idd veel Nederlanders, maar geen stickers...
 
Gisteren een MF sticker gespot op de Nordschleife, een rood/wit/blauwe VFR, we reden ongeveer gelijktijdig door de slagboom, VFR bleef ff wachten om mij even later weer in te halen. Ik was overigens met de auto (Groene Golf)
 
nou wij hebben een MF er gespot in Lana (Italie) op maandag 9 augustus wij stonden bij tankstation en keken beide naar hem...(Hij/zij keek niet op of om ;( )

Wie o wie ..had ook gepost in centraal gespot..???
 
Vakantie is zeker voorbij blijft stil hier ...geen MFers meer in het buitenland :?
 
Biker25 in Landhotel Wiedenhof.
We zaten in totaal met z'n zessen op het terras toen het gesprek over MF ging.
Hun gingen ( waren met z'n tweetjes ) nog door naar het zwarte woud.


Biker25, mocht je dit ondertussen lezen.....
Alles goed gegaan verder... geen buien meer.... en niet meer verkeerd gereden ?

Hey bikerlady!

En ja hoor, kom ik dit op 3 september tegen...... :z :)

Alles is goed gegaan. We hadden vanaf wiedenhof tot het waldhotel am notschrei prachtig weer. Lekker door gereden, we kwamen om half 3 aan bij het hotel.

We waren wel verzadigd van het zweet, maar een frisse duik in het zwembad deed goed. Voor de rest hebben we alleen maar mooi weer gehad, en lekker de ritten kunnen rijden. We hebben veel lol gehad van een mooie route naar schauinsland })
Deze weg word elk weekend afgesloten voor motorrijders, vanwege de vele ongevallen. Voor de rest een zeer geslaagde motorvakantie gehad en zeker voor herhaling vatbaar!

En nee, we zijn niet meer verkeer gereden :+ ;)

Hoe was de rit terug naar nederland? Geen pechgevalletjes gehad?

Groeten Matthijs
 
Hey bikerlady!

En ja hoor, kom ik dit op 3 september tegen...... :z :)

Alles is goed gegaan. We hadden vanaf wiedenhof tot het waldhotel am notschrei prachtig weer. Lekker door gereden, we kwamen om half 3 aan bij het hotel.

We waren wel verzadigd van het zweet, maar een frisse duik in het zwembad deed goed. Voor de rest hebben we alleen maar mooi weer gehad, en lekker de ritten kunnen rijden. We hebben veel lol gehad van een mooie route naar schauinsland })
Deze weg word elk weekend afgesloten voor motorrijders, vanwege de vele ongevallen. Voor de rest een zeer geslaagde motorvakantie gehad en zeker voor herhaling vatbaar!

En nee, we zijn niet meer verkeer gereden :+ ;)

Hoe was de rit terug naar nederland? Geen pechgevalletjes gehad?

Groeten Matthijs


Hoi Matthijs,

Hahah nee hoor geen pechgevallen meer gehad... alleen op de terug weg giga verkeerd gereden... we hielden niet de route aan maar de route die we op de heenweg hadden genomen.... Mijn hemel wat een gedoe allemaal...
Alle wegen gehad maar de goede leek wel van de aardbodem verdwenen.
Op den duur vonden we een plaatsje waarvan we dachten als we die door rijden komen we daar en daar en dan kunnen we zo en zo en dan zitten we goed...
Nou niet dus... dat gehucht liep dood.... einde weiland. Een soort van : het einde van de wereld !
Na een hoop gemopper zaten we dan eindelijk op de goede weg.... gelukkig maar want ik begon het al superzat te worden.
Het was inderdaad superwarm.... Daarom maar de snelweg opgezocht om lekker door te rijden.

Goh zo zie je eigenlijk maar hoe klein de wereld is ...
Onder het genoet van een biertje... beetje kletsen... komt ineens het MF aan de praat... en ik zag dit topic dus ik dacht... ff reageren.

Verder nog leuke dingen meegemaakt ?

Groetjes
Bianca
 
Gisteren tochtje in de voor-Eifel gaan maken (rond de Ruhrsee enzo). Groepje van drie MF'ers gespot. Heb teken gedaan toen we hen voorbij staken, maar denk niet dat ze het begrepen. Was ook nie duidelijk natuurlijk dat wij ook MF'ers waren met onze Belgische nummerplaat zonder ruimte voor sticker.
 
Hoi Matthijs,

Hahah nee hoor geen pechgevallen meer gehad... alleen op de terug weg giga verkeerd gereden... we hielden niet de route aan maar de route die we op de heenweg hadden genomen.... Mijn hemel wat een gedoe allemaal...
Alle wegen gehad maar de goede leek wel van de aardbodem verdwenen.
Op den duur vonden we een plaatsje waarvan we dachten als we die door rijden komen we daar en daar en dan kunnen we zo en zo en dan zitten we goed...
Nou niet dus... dat gehucht liep dood.... einde weiland. Een soort van : het einde van de wereld !
Na een hoop gemopper zaten we dan eindelijk op de goede weg.... gelukkig maar want ik begon het al superzat te worden.
Het was inderdaad superwarm.... Daarom maar de snelweg opgezocht om lekker door te rijden.

Goh zo zie je eigenlijk maar hoe klein de wereld is ...
Onder het genoet van een biertje... beetje kletsen... komt ineens het MF aan de praat... en ik zag dit topic dus ik dacht... ff reageren.

Verder nog leuke dingen meegemaakt ?

Groetjes
Bianca


Irritant hoor dat verkeerd rijden |(
Wij hadden op sommige dagen onze eigen route uitgestippeld.
Dat ging wel goed en je ziet genoeg mooie plekjes.
We hebben op zich geen gekke dingen meegemaakt, behalve 3 nederlanders in de eifel.
Die kwamen we tegen op de route en die gasten hadden goed de vaart erin.
Op een gegeven moment stonden hun in een dorpje de weg te zoeken, terwijl wij "rustig" onze rit voortzette. Nog geen 5 min. later kwamen ze als gekken voorbij.
Ik zag dat de laatste gozer moeite had om zijn maatjes bij te houden, maar toch proberen :X afin nog geen 6 km verder lag ie op zijn snuffert in de bocht.

Ik was gelijk gestopt om hem te helpen, zijn maatjes hadden niets door dus die kwamen pas 10min. later aankakken. Motor van de weg gehaald en gekeken wat de schade was van bestuurder en motor.
Kappen geschaaft,knipperlicht afgebroken,stuur scheef.
Bestuurder had alleen een dikke duim en een deuk in zijn ego opgelopen...

Maar voor de rest hebben we geen pech gehad deze vakantie.
Het weer was schitterend en hebben nog leuke mensen ontmoet in het hotel.
3 mannen uit lunteren die wel een biertje lusten :)
Een stel uit mijn woonplaats, ja de wereld is klein...

Alleen wel wat last van zadelpijn gekregen, en de pols wat gevoelig.
Dit was voor ons de eerste motorvakantie en dik 3500 km's afgelegd in 10 dagen.
Ik vondt het voor de eerste keer mans zat!

Oja, heel veel foto's gemaakt :)

Groetjes Matthijs
 
Irritant hoor dat verkeerd rijden |(
Wij hadden op sommige dagen onze eigen route uitgestippeld.
Dat ging wel goed en je ziet genoeg mooie plekjes.
We hebben op zich geen gekke dingen meegemaakt, behalve 3 nederlanders in de eifel.
Die kwamen we tegen op de route en die gasten hadden goed de vaart erin.
Op een gegeven moment stonden hun in een dorpje de weg te zoeken, terwijl wij "rustig" onze rit voortzette. Nog geen 5 min. later kwamen ze als gekken voorbij.
Ik zag dat de laatste gozer moeite had om zijn maatjes bij te houden, maar toch proberen :X afin nog geen 6 km verder lag ie op zijn snuffert in de bocht.

Ik was gelijk gestopt om hem te helpen, zijn maatjes hadden niets door dus die kwamen pas 10min. later aankakken. Motor van de weg gehaald en gekeken wat de schade was van bestuurder en motor.
Kappen geschaaft,knipperlicht afgebroken,stuur scheef.
Bestuurder had alleen een dikke duim en een deuk in zijn ego opgelopen...

Maar voor de rest hebben we geen pech gehad deze vakantie.
Het weer was schitterend en hebben nog leuke mensen ontmoet in het hotel.
3 mannen uit lunteren die wel een biertje lusten :)
Een stel uit mijn woonplaats, ja de wereld is klein...

Alleen wel wat last van zadelpijn gekregen, en de pols wat gevoelig.
Dit was voor ons de eerste motorvakantie en dik 3500 km's afgelegd in 10 dagen.
Ik vondt het voor de eerste keer mans zat!

Oja, heel veel foto's gemaakt :)

Groetjes Matthijs

Ai dat is niet zo best voor die jongen dan.
Maar dat is dan op korte termijn dan al de tweede....
Die 2 die bij ons in het hotel zaten.... ( die van die thundercat ) vertelde toch ook al dat op de dag dat jullie met z'n vieren gingen rijden er ook eentje bij was die zijn groepje niet goed bij kon houden en dat ie een aantal km later ook op zijn kant lag...

Zo zie je maar hoe belangrijk het is om niet boven je kunnen uit te gaan.
Heb je overigens MSN Matthijs ?

Groetjes
Bianca
 
Ai dat is niet zo best voor die jongen dan.
Maar dat is dan op korte termijn dan al de tweede....
Die 2 die bij ons in het hotel zaten.... ( die van die thundercat ) vertelde toch ook al dat op de dag dat jullie met z'n vieren gingen rijden er ook eentje bij was die zijn groepje niet goed bij kon houden en dat ie een aantal km later ook op zijn kant lag...

Zo zie je maar hoe belangrijk het is om niet boven je kunnen uit te gaan.
Heb je overigens MSN Matthijs ?

Groetjes
Bianca

Hoi bianca,

Dat was die jongen ;) Dat was toch de dag, dat jullie aankwamen bij het hotel?

Mijn msn is: m.vrijburg@quicknet.nl

Groetjes matthijs
 
Hoi bianca,

Dat was die jongen ;) Dat was toch de dag, dat jullie aankwamen bij het hotel?

Mijn msn is: m.vrijburg@quicknet.nl

Groetjes matthijs

Toch die jongen... ik dacht dat je het mogelijk over een ander had.
Ik heb je ff toegevoegd in mijn msn....
 
Terug
Bovenaan Onderaan