MF-er onderuit in Nieuwegein

Meer foto's @
http://www.112-lekstroom.nl/index.php?option=com_rsgallery2&Itemid=26&gid=142

[afbeelding]

:( :( :( :( :( :( :( :r :r :r
Ze zeggen wel dat die auto totaal is maar die GS is ook afgeschreven. Die klootzak die door rood reed moeten ze echt aan pakken.



Is vermoedelijk een plaats genoot van me. -O-

Sterkte MF'er ik hoop dat alles goed met je gaat. '(

Die kruising waar men het ver heeft is echt een linke kruising.
Auto's uit de richting Nieuwegein of Utrecht knallen er met dik 100 a 120 over heen ook al is het rood. Plaats er een paar van die flits kasten. Er is al zo vaak een klapper geweest en nog leert men het niet daar. Plaats verdomme gewoon flits kasten daar. Het is echt een kruising waar ze terecht neer gezet mogen worden. :Y


God wat een klap moet dat geweest zijn ........pvd
 
Laatst bewerkt:
Ik hoorde het vannacht van wat vrienden, we reden langs de plek waar het ongeluk was :N Moeder van 'n vriend van me reed achter de motor, naar haar zeggen vlogen de motordelen over haar motorkap..
Heel veel sterkte toegewenst..!!


edit;
Is dat 'kneeslider'? Heb hem laatst nog gespot in Houten, ook nog 'n praatje met 'm gemaakt..

7f5dc35a_450.jpg

spotzj8.jpg
 
Laatst bewerkt:
Shit toch nog een paar vervelende dingetjes erbij, als het daar nou bij blijft valt het opzich nog allemaal mee als je de foto's van de auto en motor nog eens bekijkt.
Sterkte allemaal, ik wou proberen morgen nog even op bezoekuur langs te komen als het dan niet al te druk is.

Vanmiddag staan vooralsnog alleen ik en zijn zoon op het programma, dus geen probleem als er nog iemand komt. Het bezoekuur is vanaf 15 uur.
 
Kheb gister van Viccie de details mogen aan horen.

Das zeker niet zo fraai.

Ik heb al is een topicje gelardeerd met mensen (dus niet automobilisten in het algemeen) die niet net maar vet door rood rijden.

Ik heb me er al bij neer gelegd dat dit toch de maatschappij is waarin we leven.

Sterkte met het weer heel worden.
 
God wat een klap moet dat geweest zijn en dan te bedenken dat zn been ertussen zat ........pvd
wat begrepen heb van thundercat.nl (waar kneeslider ook erg actief is) heeft zijn been er niet tussen gezeten maar is de auto ter hoogte van de cardan op de GS geklapt en heeft hij zijn been geboken met het eerste contact met de grond...
 
wat begrepen heb van thundercat.nl (waar kneeslider ook erg actief is) heeft zijn been er niet tussen gezeten maar is de auto ter hoogte van de cardan op de GS geklapt en heeft hij zijn been geboken met het eerste contact met de grond...


ah, dat scheelt, anders heb je toch wel wat verbrijzeld denk ik!
 
Kheb gister van Viccie de details mogen aan horen.

Das zeker niet zo fraai.

Ik heb al is een topicje gelardeerd met mensen (dus niet automobilisten in het algemeen) die niet net maar vet door rood rijden.

Ik heb me er al bij neer gelegd dat dit toch de maatschappij is waarin we leven.

Sterkte met het weer heel worden.
Ik zit voor mn werk nogal vaak op de weg, en zie dat inderdaad ook regelmatig gebeuren. Mensen die gewoon glashard doorknallen alsof het hele verkeerslicht niet bestaat, of althans voor iedereen geld behalve voor hen. Dat is wachten op de klap natuurlijk, die komt vanzelf een keer. Het lullige is dan alleen dat deze idioten er vaak nog redelijk vanaf komen, en de tegenpartij vaak een stuk minder...
 
Ik hoop dat diegene die door rood is gereden zijn rijbewijs nooit meer terug krijgt. Ik haat zulke mensen :(

Ik wens Kneeslider veel beterschap en een snel herstel toe.
 
Ben vandaag even geweest, lagen wat kaartjes klaar om opgehangen te worden.
Ging even iets minder met Kneeslider/Mark, zijn hemoglobine peil was laag en kreeg wat extra bloed toegediend daardoor ging het wel weer wat beter gelukkig. Pijnstillers blijven voorlopig ook nog steeds nodig maar dat is niet zo raar gezien de verwondingen.
 
tjee wat een klapper zeg..... Kneeslider heeft wel een dosis geluk gehad zeg?


sterkte kneeslider...... (ook voor vrouwlief natuurlijk)


hele poos geleden hadden we nog per mail contact. Mijn Thundercat had je toen interesse in
 
Zóóów, S.N. met vriendin zijn gisteren even langs geweest.
En ja, wat zal ik eens zeggen. KS was niet echt KS zoals we gewend zijn.
Hij was wat duf. Liet het een beetje over zich heen komen. Het "we zien het wel" gevoel. Wel lekker rustig eigenlijk. :+
Maar gewoon aanspreekbaar.
Het been ziet er ook wel redelijk normaal uit. Geen echte rare vlekken oid. Ivm eventuele ontstekingen is de wond wel bedekt, maar nog open. Ik had begrepen dat er komende week gips omheen komt. Nu is het ook nog 3x per dag "oefeningen" doen.
Rhonus en vriendin, en Viccie waren er ook. Net een mooi aantal.
En volgende week gaan we weer heen, want dan is er taart. (De kleine "viert" z'n verjaardag) })

Al met al gaat het in principe weer de goeie kant op. :)
Al is de weg zeker nog lang.... -O-
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan