MF-ers omgeving Gouda

De

  • Poll

    Stemmen: 2 13,3%
  • is

    Stemmen: 9 60,0%
  • even

    Stemmen: 1 6,7%
  • niet

    Stemmen: 1 6,7%
  • van

    Stemmen: 1 6,7%
  • toepassing

    Stemmen: 1 6,7%

  • Totaal aantal stemmers
    15
Status
Niet open voor verdere reacties.
hier nog een kaaskop... motor: zie plaatje
dit weekend rijden wordt niks voor me, maar ik zal dit topic in de gaten houden...

full
 
2Wheels
Tassie
Yamapino
Gimli
Svijf
eXo
Rootje
sabian
blauwitje
fulleke

OK, 'k zal ff een poll toevoegen, de route komen we hier wel uit lijkt me....maar de dag....
 
Waddinxveen (over de coenecoop uiteraard!!!) terug, bochten langs de shell bij de snelweg op/afrit. Door naar bodegraven om daar over het industrie-terrein te raggen. FF langs moordrecht over de dijk, terug en richting gouderak en verder (eindeloze dijkkies)

Beetje mijn standaard speelkwartier route als ik met mezelf en de kawa op stap ga, anders zijn het vaak langere ritten, maar dat doe ik niet in mijn eentje

bekende route, misschien kom je nog wel eens een groene Z1000 en blauwe ZX6 (MF-er Soesoeki) tegen
 
GAAAAAAAAAAAAP :Z :Z

Tas is ook weer hier....gister was verdorie een hele mooie avond om te gaan rijden, had ik afgesproken met mijn vriendin om in haar huisje te klussen!!! '( '(

Maar goed........wordt weer een druk weekend....werk werk werk werk werk werk...haha maar volgende week wordt beter geloof ik......
 
he Fulleke mooie fiets schijnt heel goed te sturen heb er zelf nog niet op gereden, hou zelf van wat meer kuip. :)
zenks, khad hiervoor ook een kuip, maar dat voordeel valt volledig weg tegen het stuurgedrag van de Zed, weergaloze fiets!
(Gewoon ff bij Goedhart langs en een proefritje van een half uur maken, de week erna bij Molenaar in IJsselstein en daarna bij Mammoet in Haastrecht, hebbie toch lekker op dat ding kunnen rijden...)
 
Heeeeeej Hallo,

Geinig, stickerlozen? Ik kom uit Boskoop, geboren en getogen en rij dagelijks in de omgeving rond, maar zie zelden (alleen bij mij in de tuin steeds vaker) een MF fiets die niet van mij is...

Mijn fiets, Dé K1200 RS staat dus in Boskoop, ik mag graag stukkies toeren in de avonduren ALS ik tijd heb. Doe graag de ijsseldijk en de Lekdijk, de vlist ook mooie (helaas blinde) bochten, de meije, noorden. Ik rij overal heen. Favoriet is LekDijk naar Arnhem oversteken en de andere kant terug, rustige en snelle stukken, heeeeeeerlijk. Dus wie zin heeft om me te joinen add me aan je MSN en hopla we gaan :] . *D
 
Heeeeeej Hallo,

Geinig, stickerlozen? Ik kom uit Boskoop, geboren en getogen en rij dagelijks in de omgeving rond, maar zie zelden (alleen bij mij in de tuin steeds vaker) een MF fiets die niet van mij is...

Mijn fiets, Dé K1200 RS staat dus in Boskoop, ik mag graag stukkies toeren in de avonduren ALS ik tijd heb. Doe graag de ijsseldijk en de Lekdijk, de vlist ook mooie (helaas blinde) bochten, de meije, noorden. Ik rij overal heen. Favoriet is LekDijk naar Arnhem oversteken en de andere kant terug, rustige en snelle stukken, heeeeeeerlijk. Dus wie zin heeft om me te joinen add me aan je MSN en hopla we gaan :] . *D

owkeee.....dacht dat we via dit topic met z'n allen wat af konden spreken...
B|
maar goed, gister lekker aan het rijden geslagen! hmmmm *D
 
joohoeeeee het gaat goed zo!!! komen steeds meer mensen hier gezellig (alleen maar mannen maar ok B| )

Gezellig!!!!!

duszzzzzzzzzzzzzzzzzzz hopen op beter weer voor een leuk ritje...

Gaan jullie de 11e nog mee???
 
2Wheels --> Gouda
Tassie --> Reeuwijk / Driebruggen? :?
Yamapino --> Driebruggen
Gimli --> Linschoten
Svijf --> Waarder
eXo --> Waddinxveen
Rootje --> Waddinxveen
sabian --> Gouda
blauwitje --> Ijsselstein?
fulleke --> Gouda
madcowbazz --> Boskoop (alssie tenminste gezamenlijk wat wilt doen)
gweppo --> Gouda

reageer aub ook ff op de poll

 
Laatst bewerkt:
wil de 11e wel mee....alleen wil ik niet zo super laat terug...(heb dan geen zin om alleen te rijden....) moet nl savonds nog werken dus als ik rond een uurtje of 6 thuis ben vindt ik het wel heerlijk...(kan ik nog ff een tukkie doen voordat ik weer achter mijn barretje stap!)

ff pollen wie er allemaal gaan 11 sept..???
 
Doordeweeks s`avonds gestemd :)
En ik rijd met sticker en toch wel met regelmaat door boskoop. (naar Janssen ;) )
 
ik kom nooooit meer in boskoop eingelijk.........hahaha vandaar dat ik jullie niet gespot ha hahahaha
 
Hee gasten Leuk idee.
Ik ben zelf een geboren en getogen Gouwenaar.
Ben alleen geemigreerd naar Alphen aan den Rijn.
Zelf ben ik regelmatig te vinden op PPP (PlasPoelPolder in Rijswijk voor wie het niet weet ;) )
Proberen ook circuitdaagies te pakken op Zandvoort, Assen of de Nurburgring.
Gewoon lekker een rondje rijden zonder moeilijke prestatiedrang.

Nu maar hopen op een beetje mooi weer *D

Edit: 11 september werk ik van 13.00 uur tot 23.00 uur
Dus wordt voor mij een andere keer
 
Laatst bewerkt:
Hey gezellig alphen ad rijn ben ik ook wel regelmatig te vinden...as zondag een evenenment he geloof ik met oldtimers........

welkom!!!!
 
PPP, jah daar zal ik vanaf maandag ook wel te vinden zijn.....studie op de TH Rijswijk.
Dus....ik zet je er ff bij!
 
route moeten we ook maar ff over stemmen als we een dag/tijdstip gepland hebben. Komen we wel uit lijkt me, ben nooit vies van een stukkie rijden, maar met dit weer ga ik toch niet echt voor de lol rijden
 
Hey gezellig alphen ad rijn ben ik ook wel regelmatig te vinden...as zondag een evenenment he geloof ik met oldtimers........

welkom!!!!
Yep, heb idd de borden zien staan.
Wil je wat extra gas geven als je langs de voetbalvelden en atletiekbaan rijdt?
Moet altijd glimlachen als ik een motor hoor gassen namelijk.
 
owkeee.....dacht dat we via dit topic met z'n allen wat af konden spreken...
B|
maar goed, gister lekker aan het rijden geslagen! hmmmm *D
Tsja, ik had je pik niet zien liggen, sorry dat ik erop ging staan ;) Was zeker niet mijn bedoeling.
Ik ben wel een MF-er maar niet iemand die dagelijks het form checked, maar wel in is voor een ritje, vandaar. Je kan me ook altijd mailen, JA, ik ben in voor gezamenlijk een tochie doen... :}
 
ha ha misschien dat ik ff met de soes kom buurte zondag!!! zal mijn gespot papiertjes meenemen ahahahah
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan