MF Gooi & Vechtstreek Deel 129: Modjes draaien dooooorrr!!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
:?

Ies koeltuur... niet zo vreemd daar hoor :N Dat van die stroomkabel dan weer wel, nooit eerder gehoord :/


@pa-Zot; :} *O* nice! Very nice :Y

Kan wel cultuur zijn, die kogels komen alsnog ergens naar beneden.... Tijd terug was er ook al zo'n gast doodgeschoten op bruiloft door klein kind. Die zat aan de trekker van zijn AK :/
 
Vandaag een beetje aan het orienteren voor een nieuwe telefoon. De kanshebbers op dit moment:

HTC One X+:

htc-one-x-plus.jpg


- 64 GB intern
- Android 4.1 Jelly Bean
- Veel meer apps dan op Windows 8
- Gewend aan de interface en sluit aan op behoeftes

Lumia 920:

Lumia_920_yellow.jpg
lumia920_2330131b.jpg


- 32 GB intern
- Windows 8
- Nieuw, dus leuker om te ontdekken
- Beperkter qua apps die ik nu gebruik dan Android... helaas....


Moeilijk weer. -O-

Dingen als de ING app heeft WP8 (nog) niet. Flitsmeister ook niet.... dat is jammer, maar dat kan ik eventueel ook via de browser doen.

Wat mij zorgen maakt is dat ik 2 jaar met deze telefoon moet doen. Windows 8 apps zijn niet backwards compatible voor Windows 7. Dus dat is erg jammer als WP9 uitkomt en de apps wéér niet backward compatible zijn.

Wat doe ik het meeste via de telefoon? Browsen, bellen, mailen, muziek luisteren, whatsapp. Dat kan in principe met alle telefoons. Wat wel leuk is is dat Pureview van Nokia erg goed werkt voor foto's. Ze zijn aardig gelijk, de Nokia zal alleen een stuk minder warm worden itt de HTC en zal ook langer met de batterij doen (dikke plus).

Eigenlijk denk ik aan de WP 8 en word ik zowaar enthousiast (nieuw, dus leuk). Waarbij de Android meer een vervanging is voor iets wat nu (door mijn onzorgvuldig gebruik) kapot is. En dat is een erg tevreden en divers gebruikers ervaring.

Kortom... we zijn weer even zoet met uitvogelen. Mocht iemand nog iets toe kunnen voegen uit ervaring/kennis. Ik sta er voor open. ;)
 
iphone_vs_nokia3310.jpg


*D

meereuh;
ik hoop dat windows op de telefoon beter is geworden.. had er veel last van op m'n oude HTC touch pro 2.. kan je wel wordfeuden op die nokia? :+

zonder gekheid; doorslaggevend voor mij zou zijn naast het operating system de standbytijd van de telefoon en de kwaliteit van de fotocamera.. wat is er btw al allemaal afgevallen?

DonDalton heeft volgens mij de htc ; misschien heeft hij wat aanbevelingen voor je?
ik mag binnenkort ook voor een nieuwe telefoon, dus laat maar weten hoe hij bevalt ;)
 
Laatst bewerkt:
Vandaag een beetje aan het orienteren voor een nieuwe telefoon. De kanshebbers op dit moment:

HTC One X+:

[afbeelding]

- 64 GB intern
- Android 4.1 Jelly Bean
- Veel meer apps dan op Windows 8
- Gewend aan de interface en sluit aan op behoeftes

Lumia 920:

[afbeelding] [afbeelding]

- 32 GB intern
- Windows 8
- Nieuw, dus leuker om te ontdekken
- Beperkter qua apps die ik nu gebruik dan Android... helaas....


Moeilijk weer. -O-

Dingen als de ING app heeft WP8 (nog) niet. Flitsmeister ook niet.... dat is jammer, maar dat kan ik eventueel ook via de browser doen.

Wat mij zorgen maakt is dat ik 2 jaar met deze telefoon moet doen. Windows 8 apps zijn niet backwards compatible voor Windows 7. Dus dat is erg jammer als WP9 uitkomt en de apps wéér niet backward compatible zijn.

Wat doe ik het meeste via de telefoon? Browsen, bellen, mailen, muziek luisteren, whatsapp. Dat kan in principe met alle telefoons. Wat wel leuk is is dat Pureview van Nokia erg goed werkt voor foto's. Ze zijn aardig gelijk, de Nokia zal alleen een stuk minder warm worden itt de HTC en zal ook langer met de batterij doen (dikke plus).

Eigenlijk denk ik aan de WP 8 en word ik zowaar enthousiast (nieuw, dus leuk). Waarbij de Android meer een vervanging is voor iets wat nu (door mijn onzorgvuldig gebruik) kapot is. En dat is een erg tevreden en divers gebruikers ervaring.

Kortom... we zijn weer even zoet met uitvogelen. Mocht iemand nog iets toe kunnen voegen uit ervaring/kennis. Ik sta er voor open. ;)
Ik heb al geruime tijd een Lumia 800 met WP7 erop... prima ding! Enige app die ik mis is idd ING (alle overige banken hebben wel een app). Ik wilde geen Apple en iets anders dan 'standaard' android. Geen spijt van :N
 
Heb alleen ervaring met mijn HTC One X, WP8 ben ik niet bekend mee.

Vind HTC een fijne telefoon. vind hem alleen net iets te groot. Android werkt naar mijn mening prima. Heb er ander software op geflashed, batterij gaat lang mee, gesprekskwaliteit goed, internet verbinding goed. Telefoon is snel en de kleuren van het scherm zijn erg mooi. Scherm reageert ook goed op wat jij doet. Met Jelly Bean 4.2 die er aan komt wordt Android nog wat gebruiksvriendelijker :)

Ben vooral fan van Android omdat er zoveel verschillende ROM's zijn die je kan proberen mocht je standaard Android niet lekker vinden werken of meer met je telefoon willen doen.
 
Laatst bewerkt:
Zijn er weg-werp-email-alternatieven voor Hotmail? Die zijn niet echt wegwerpwaardig meer :')
 
Heb de HTC One ehm... S geloof ik. Slagje kleiner dan de X. Bevalt mij uitstekend na de HTC Desire Z. Geen windows telefoon voor mij (nog).

Overigens... Ik wil niet Limbolander zijn :N
 
[afbeelding]

*D

meereuh;
ik hoop dat windows op de telefoon beter is geworden.. had er veel last van op m'n oude HTC touch pro 2.. kan je wel wordfeuden op die nokia? :+

zonder gekheid; doorslaggevend voor mij zou zijn naast het operating system de standbytijd van de telefoon en de kwaliteit van de fotocamera.. wat is er btw al allemaal afgevallen?

Windows 6.5 is totaal niet te vergelijken met WP7, laat staan 8. ;)

Afgevallen:

iPhone 5 (wil ik gewoon niet)
Samsung S3 (te plastic en touchwiz interface vind ik niks)

Standby tijd van de Nokia is hoger dan van de HTC. Nokia is overigens ook een derde zwaarder. Maar evenzwaar als mijn Desire HD, dus dat is ok.
 
Ik heb al geruime tijd een Lumia 800 met WP7 erop... prima ding! Enige app die ik mis is idd ING (alle overige banken hebben wel een app). Ik wilde geen Apple en iets anders dan 'standaard' android. Geen spijt van :N

Goed te horen. Gisteren al met WP7 mogen spelen. Beviel mij erg goed. Mooi design voor het homescreen. Is zelfs nu nóg beter en nóg meer in te richten naar eigen smaak. Facebook app is ook stukken beter dan bij Android.

Het enige wat mij zorgen maakt op dit moment is de beschikbaarheid qua apps. Goede apps beschikbaar voor muziek en video af te spelen Michiel?

Android is inderdaad vrij standaard. Het zou een verlenging zijn van wat ik nu heb. WP 8 zou dan weer een fris iets zijn (maar oh zo spannend of het bevalt, je moet er toch twee jaar mee kunnen werken). Hoe is de exchange sync. en de email app? Batterijtijd bij normaal gebruik?

Heb alleen ervaring met mijn HTC One X, WP8 ben ik niet bekend mee.

Vind HTC een fijne telefoon. vind hem alleen net iets te groot. Android werkt naar mijn mening prima. Heb er ander software op geflashed, batterij gaat lang mee, gesprekskwaliteit goed, internet verbinding goed. Telefoon is snel en de kleuren van het scherm zijn erg mooi. Scherm reageert ook goed op wat jij doet. Met Jelly Bean 4.2 die er aan komt wordt Android nog wat gebruiksvriendelijker :)

Ben vooral fan van Android omdat er zoveel verschillende ROM's zijn die je kan proberen mocht je standaard Android niet lekker vinden werken of meer met je telefoon willen doen.

Ik hoorde juist dat de batterij tijd erg slecht was op de One X. Wat is 'gaat lang mee'? Ik viel ooit voor de custom dingen van Android, maar ik maak er te weinig gebruik van. ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan