MF Gooi & Vechtstreek deel 145. Kerst, oliebollen & vuurwerk

Status
Niet open voor verdere reacties.
iedereen in winterslaap ineens :?
Nah, probeer nog even een paar dagen niemand te infecteren en gebruik de tijd om een oud website te verhuizen en tegelijk te verversen. Beginnetje is er nu (en openbaar @ http://www.nsuquickly.nl/blog/)

Nu met terugwerkende kracht de jaarlijkse vakantieritten gaan toevoegen, en andere leuke evenementjes waar ik geweest ben en klussen die gedaan zijn.

Maar voor vandaag ff genoeg toetsenbord gezien - lijkt nu teveel op werken ... :+
 
Laatst bewerkt:
Net nieuwe film gezien van Johnny Knoxville, Bad Grandpa.

Hard gelachen :P

 
Laatst bewerkt:
Succes mannen *schuift extra koffie richting Lankho en Xtra*

art,black,and,white,coffee,cute,nude,sexy-c10cfc507d858f03b8e6b4e0256e021d_h.jpg


Ik ga zo weer lekker in het bos spelen, bootcampen! En vanaf aankomende woensdag ook op de woensdagavond *O* *O*
Het jaar lekker beginnen zo. *:)
 
Laatst bewerkt:
Wat een kl-nacht! :( :Z gelukkig vanochtend nog twee uurtjes kunnen slapen :z
Wel 'fijn' te lezen dat er meer last van hadden :P

DD, veel plezier (te laat natuurlijk) :')

CF: goed bezig!
 
Laatst bewerkt:
Kheb als n blok geslapen anders :$
En zou zo weer door kunnen snurken, man wat n training weer, lekker die grenzen opzoeken! :9

WB, sterkte met alles.
 
Nieuwe kettingset eronder. Voor een iets andere tandwielverhouding gegaan, ben erg benieuwd. *D


Als ik de 19e niet direct achterover sla is het geslaagd. :+
 
wat had je en heb je nu?


Je had beter noppies kenne kopuh!
 
wat had je en heb je nu?


Je had beter noppies kenne kopuh!

Had 15/45 en nu 14/47. Standaard is 14/45 dus het zou nog wel mee moeten vallen. En dit was harder nodig dan nopjes, misschien dat ik nu eens een keertje de 6e versnelling kan gebruiken op Spa en Emmen. ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan