Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

MF Gooi & Vechtstreek deel 148. Verjonging :P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heel gaaf dat je dit gedaan hebt enzo hebt mogen beleven. Wat een mooi bedrag!!

Heel veel sterkte gewenst!



vakantiegangers welkom terug!
mensen die gaan of zijn veel plezier!

nieuwtje: joehoe ik ben de trotse eigenaar van een yamaha fazer.(eerder dan verwacht(dacht pas over een jaar een motor te kopen, maar binnen een week had ik al een motor ) foto's volgen . Proefrit samen met jego gedaan. (handig zo'n man ). De motor rijdt echt super lekker, al wezen showen bij moeders, tot mijn verbazing vond ze het super gaaf!
 
Gefeli PY! Op precies dat model ben ik ook begonnen. Op zich dus goed op weg naar die gsr alleen houd jij je fazer wel netjes heel gaarne!!
Heel veel fijne kilometers toegewenst!!
 
Vertrekdag! Gaat een hele lange dag worden...spullen net ingeleverd, 23:59 naar de terminal, nog eens een paar uur wachten...Zaterdag thuis.

PY gefeliciteerd met de brommert, mooie fiets.
 
PY gefeliciteerd jonge dame... heeeeeeel veel rijplezier...

Lank.. sterkte man is een aardige reis zo....

Goede morgen...nog 1 dagje en dan weer weekend.....
 
Vertrekdag! Gaat een hele lange dag worden...spullen net ingeleverd, 23:59 naar de terminal, nog eens een paar uur wachten...Zaterdag thuis.

PY gefeliciteerd met de brommert, mooie fiets.

Zo dan, dan ben je een hele tijd onderweg! Heel veel succes met het wegtellen van al die uren. Hopelijk maf je er een groot gedeelte van weg.

Pink Yoshi..... nice! Heel veel fijne kilometers gewenst... vanaf morgen schijnt het zonnetje er weer aan te komen. Geniet er van!
 
Morning!

Gefeliciteerd met je motor, Laura, daar ga je vast heel veel plezier van hebben

Mijn god zeg, ik was vergeten dat de andere halve finale gespeeld werd gisteravond en vroeg m'n bed in gedoken. Mijn FB ontplofte zowat vanmorgen, hahaha!
Bizarre uitslag eigenlijk, je zou toch verwachten dat ze in een halve finale aan elkaar gewaagd zijn, maar niets was minder waar.
 
De mooiste opmerking waar ik over struikelde:

"Kan iemand de doelman uit de ballenbak ophalen"

De uitslag zelf was haast genant te noemen. Wat een vreselijk gezichtsverlies voor het organiserende land. Dat maakt het wel erg jammer.
 
Laatst bewerkt:
Moggeuh

Was een geweldige pot voetbal om te zien gisteren.

Yoshi, gefeliciteerd met je mooie motor. Veel veilige kilometers toegewenst.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.