MF Gooi & Vechtstreek deel 149. Cinco cazadores ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
'( vakantierust weg, werken!



Jaja, kom er aan :Z




full
 
Laatst bewerkt:
Oeh containertje?

Laat even weten of je rond 16:00-16:30 nog wat hulp kunt gebruiken dan :Y
 
zoals ik al eens eerder heb gezegd, is (het gedrag van) zo'n figuur wel reden voor mij geweest om te stoppen, ja. (ondanks het feit dat ik me niet óók zo hoef te gedragen)

ach wie weet....ik heb nog tot 19 sept. daarna moet het 1e examen opnieuw.

:)

Les je zo weinig of heb je zoveel les nodig? Dan ben je een jaar bezig ofzo als je dan pas afrijd?

Een maand of 2 vond ik bij mezelf al te lang, maarja ik wilde wel echt rijden. ;)
 
X, Sterkte met opstarten zo na de vakantie weer ;)

AG, Schilderse :Y
 
Laatst bewerkt:
Les je zo weinig of heb je zoveel les nodig? Dan ben je een jaar bezig ofzo als je dan pas afrijd?

Een maand of 2 vond ik bij mezelf al te lang, maarja ik wilde wel echt rijden. ;)

op 19 sept. verloopt mijn examen Avb. dus mocht het zijn dat ik het alsnog in mijn hoofd haal om toch mijn A te halen, dan moet dat dus voor die datum geregeld zijn, anders mag dat Avb-examen weer. theorie is 1,5 jaar geldig.

maar dat haal ik sowieso niet meer, ik ben nl. in mei al gestopt met lessen.
 
Oeh containertje?

Laat even weten of je rond 16:00-16:30 nog wat hulp kunt gebruiken dan :Y
Nr. 2 is binnen :+

Bom ontploft hier, zo 's ff wat orde in de chaos scheppen :)

Gaat lukken, thnx!




Was vanmorgen al heel vroeg hier omdat gister alles tegenviel en ben nu al gesloopt :X
 
Nr. 2 is binnen :+

Bom ontploft hier, zo 's ff wat orde in de chaos scheppen :)

Gaat lukken, thnx!




Was vanmorgen al heel vroeg hier omdat gister alles tegenviel en ben nu al gesloopt :X

Komende dagen lekker weer voor een beetje sjouwwerk. :+

In ieder geval succes !
 
Niet om een discussie over verblijfsvergunningen op te starten, maar ik heb me van de week wel verbaasd over het nieuws dat we zonder na te denken 150 verblijfsvergunningen geven aan Syriers nog vóórdat ze uberhaupt zijn afgereisd naar Nederland, terwijl we hier ik-weet-niet-hoeveel asielzoekers hebben die hier al jaren wonen en hun best doen om een verblijfsvergunning te krijgen of zelfs worden teruggestuurd na jarenlang verblijf.

Rare dingen doet onze regering toch...
 
Ja man, alles wat niet uit Holland komt is hartstikke fout.
Of in ieder geval niet te vertrouwen.

Wat zeg ik, onze eigen medeweggebruikers, die kun je ook al niet vertrouwen.



:')
 
Er zijn wel goede buitenlanders, maar de meeste doen toch hun best om alle vooroordelen te laten kloppen. Ondertussen werken er wel 3 Polen bij de kraan en ik mis nog niks. Harde werkers die jongens.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan