MF Gooi- & Vechtstreek deel *99*

Status
Niet open voor verdere reacties.
Maris had best nog wat aardige foto's geschoten. Die ben ik nu aan het uploaden via mijnalbum.nl maar volgens mij gaat het niet werken. Heb na het selecteren wat andere mappen bekeken en nu issie volgens mij niet meer aan het oplaaien :/

Hier ook alles op mijnalbum aan het knallen....ongesorteerd of uitgezocht maar ff vluchtig doorgeklikt :Y
Genoeg van je kids ook ertussen ;)
 
hehe... had even zin om aan het gas te hangen al was het nog best druk. PP was zo sociaal om met jou op te rijden... das mooi :+


had nog even een klein stukje de 240 op de teller aan getikt terug. Zat nog wel wat meer in :]
weet niet of mijn banditje dat kan halen vond 185 op gps genoeg. voorlopig :9
 
;) We reden lekker door. Grotendeels rond de 170 a 180 op de teller :+ En die brullende honda lekker achter me :] Mooi ding hoor WB!
Thanks *D Ik heb best wel genoten van het rijden :o :+ Het geluid vinnik zelf echt jammie :9
*edit: bij 220 haakte ik af; eerst het ding nog maar wat beter leren kennen..
 
Laatst bewerkt:
Thundercat: 265 max op de teller = 243 GPS
Firestorm: 270 met nog rek op de teller (incl. tassie vanuit de Eifel achterop) = 239 GPS

Gaan hard zat beide ;)
 
Thanks *D Ik heb best wel genoten van het rijden :o :+ Het geluid vinnik zelf echt jammie :9
*edit: bij 220 haakte ik af; eerst het ding nog maar wat beter leren kennen..
hehe... ja vond het ook lekker rijden zo hoor. Schoot prima op ;) En echt dat hele harde rijden vind ik 'leuk' voor eventjes een keertje, daarna mag het wel weer iets rustiger :+


Eerste biertje is op... klap moet nog komen denk ik. Tweede zo maar eens erbij pakken :9
 
Thundercat: 265 max op de teller = 243 GPS
Firestorm: 270 met nog rek op de teller (incl. tassie vanuit de Eifel achterop) = 239 GPS

Gaan hard zat beide ;)

En ik schud bij 180 op de teller al door elkaar... _O- :X Misschien iets té naked m'n Monster, maar ik vind hem zo mooi zo :9~
 
Thundercat: 265 max op de teller = 243 GPS
Firestorm: 270 met nog rek op de teller (incl. tassie vanuit de Eifel achterop) = 239 GPS

Gaan hard zat beide ;)
uhu... prima fietsje hoor. Misschien eens kijken naar andere vertanding. Maar voorlopig vind ik het wel prima. Eerst maar eens zien hoe het rijdt in de Eifel :]
 
hehe... ja vond het ook lekker rijden zo hoor. Schoot prima op ;) En echt dat hele harde rijden vind ik 'leuk' voor eventjes een keertje, daarna mag het wel weer iets rustiger :+


Eerste biertje is op... klap moet nog komen denk ik. Tweede zo maar eens erbij pakken :9

***BAM*** 8-)
 
En ik schud bij 180 op de teller al door elkaar... _O- :X Misschien iets té naked m'n Monster, maar ik vind hem zo mooi zo :9~~

Hij is ook mooi, en 2 cyl geluid is altijd :9~ :}
Bovendien.... mijn motor haalt de 180 niet eens dus kan altijd beroerder ;)
 
Foto-TLDEJ8XV.jpg





Hier het linkie met een paar frutsels :P



www.mijnalbum.nl/Album=8M4SBO3B


d'r zijn er nog veeeeeul meer :')...voor de liefhebberts doen ik wel weer een rondje usb-stick :P
 
Laatst bewerkt:
Hij is ook mooi, en 2 cyl geluid is altijd :9~ :}
Bovendien.... mijn motor haalt de 180 niet eens dus kan altijd beroerder ;)

Niet gemaakt om lang rechtdoor te rijden :9 En ja het geluid is heerlijk! :Y Had vanaf de Trial totaan de Mac mijn oordopjes niet in, dacht dat m'n motor kapot was joh, wat een herrie *D O-)
 
uhu... prima fietsje hoor. Misschien eens kijken naar andere vertanding. Maar voorlopig vind ik het wel prima. Eerst maar eens zien hoe het rijdt in de Eifel :]
Heb hier nog 2 tandjes groter achter liggen. Die heeft er maar heel kort opgezeten i.c.m. een kleiner (-1) tandwiel voor. Conclusie was dat de nieuwe 6 vergelijkbaar met de oude 5 was. Top max was 234 op de GPS en geen kilometer harder want hij liep de begrenzer in :') Scheelt dus niet zo heel veel qua max.

Met 2 tandjes meer achter merk je niks qua topsnelheid maar wel qua accelleratie :P
 
_O- ja was wel ff grappig op de snelweg.. dat je toch nog lol kan hebben in een auto he. Moet niet gekker worden.

@ X nogmaals dikke bus hoor!
@ Bartje! Bedankt voor de ondersteuning samen met Marcel. Was leuk dat je ons nog effe de fijne kneepjes kon bijleren.
@WB zag je me nog in de file? Je stak iig je voet nog uit
@ filerijders jullie gingen trouwens wel erg hard er doorheen hoor! Foei!
 
_O- _O- _O-


[me="Coonie"]zit nog aan een pastaatje en mummelt iets over "tmi" B| :')[/me]


:^ _O-

@Wilco: Toen ik vanaf de A1 de A27 opdraaide, zag ik borden dat ik A27 richting Almere moest volgen (Volg nr 2). Ikke niet gedaan en ben onderlands gegaan, via A27, bij maarsen binnendoor via Zuilense ring, toen A2.
Uiteindelijk 1 uur en 15min erover gedaan. :P

:^ :')


@MZN: :j ;)
@Michiel: slapert.....wij toeteren toen jullie langs on reden op de A1...niks in de gaten -O-
@WB: ditto :+
@Jantah: ditto :/
@Loesje: ditto :/
@Prepress: ditto :/
@Noorus: ditto :/

Maar Coonie heeft nog wat foto's gemaakt met mijn camera van 3 van jullie :Y ;)
Verder lekker met Phoen op de snelweg lopen geinen _O-

@Michiel en Noorus: top geregeld die snackbar service! :} *D

:o Niets gehoord, niets gezien...

Denk dat de herrie in m'n helm al oorverdovend was :+


hehe... had even zin om aan het gas te hangen al was het nog best druk. PP was zo sociaal om met jou op te rijden... das mooi :+


had nog even een klein stukje de 240 op de teller aan getikt terug. Zat nog wel wat meer in :]


Na die laatste file, jullie ook helemaal uit het oog verloren, maar toen was Baarn alweer in zicht :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan