MF "Kop van Noord-Holland" Deel 66! Wheelie Edition

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bij mijn hok bestaat het verschijnsel "choke", ik kan me voorstellen dat het bij de veel modernere SV door het motormanagement geregeld wordt.

Dan heet het mogelijk "verrijkt stationairtoerental" en kun je er zelf nix aan doen
 
Laatst bewerkt:
het is een beest :Y en dat geluid :9~ onderin de toeren tenminste ook een spannend motorkarakter :Y

zou er wel eens op willen rijden, zal wel een VFR² zijn qua rijbeleving _O- veel meer power en minder gewicht en goede vering+remmen :9~
 
het is een beest :Y en dat geluid :9~ onderin de toeren tenminste ook een spannend motorkarakter :Y

zou er wel eens op willen rijden, zal wel een VFR² zijn qua rijbeleving _O- veel meer power en minder gewicht en goede vering+remmen :9~~
Inderdaad. Lijkt me echt een beest en blok, bak met quickshifter schijnen ook erg goed te zijn. Neus discutabel, maar is te doen.

Voordeel vooral is dat ie tweedehands beschikbaar is en veel betaalbaarder dan een monster 1200.

Tank is 17l en bij flink planken rijd je 1:10 volgens reviews. Dat is ook wel te doen.

 
Laatst bewerkt:
Monster 1100 is opzich ook wel betaalbaar :Y hoop koppel onderin, bar mooi geluid door de 2kleps koppen, en genoeg fut om door te trekken naar 232 (op de teller) wat hard zat is voor een naked _O-

Maar wel ERG compact voor een 1100, dus bagage mogelijkheden zullen wel ruk zijn.
Weegt echt niks rijklaar, ding is lichter als mn Hawk of VFR400 :9~

233337d1373755891-monster-1100-evo-rizoma-ma008-bars-bike1.jpg


 
Laatst bewerkt:
Iemand een rsv kopen met nieuwe voorvorkkeeringen? 3000 euro. Kuipwerk heeft beetje schade, voor de rest zeer goede staat.
 
Nog niet vol? :+
Zou zelf niet weten wat mijn volgende brommert wordt....

De 1200gs lijn hebben me te veel elektronica.. Helemaal die vage canbus shit.
En eerlijk gezegd vindt ik persoonlijk de 1150gs mooier dan de 1200...
 
Ik ben al tijden aan het bedenken wat mijn volgende wordt, stiekum vind ik die ik heb steeds leuker, dus ik denk dat ik er nog jaaaren op rond blijf rossen :Y
 
Laatst bewerkt:
elektronica ontkom je niet aan.
ik vind het pakket op de KTM 1290 bv een geweldige uitvinding, ding is gewoon goed rijdbaar terwijl er een aggressieve 1300cc twin onder je staat te stampen.

kan hem alleen niet betalen :+
 
Nog niet vol? :+
Zou zelf niet weten wat mijn volgende brommert wordt....

De 1200gs lijn hebben me te veel elektronica.. Helemaal die vage canbus shit.
En eerlijk gezegd vindt ik persoonlijk de 1150gs mooier dan de 1200...
Hoezo kan een motor te veel elektronica hebben? Je vindt het een nadeel dat je dan minder zelf kan doen?

Bedoel, qua betrouwbaarheid valt het volgens mij allemaal wel mee.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan