MF "Kop van Noord-Holland" Deel 69. Krijgen wij deze ooit nog vol?

:Whey wat leuk! Met jou alles ok? Ik spiek hier ook maar af en toe weer. Sinds ik weer een motor heb eigenlijk.
Wat jammer dat je zo weinig rijdt. Vind je het niet zo leuk meer of komt het er gewoon niet van?
 
:Whey wat leuk! Met jou alles ok? Ik spiek hier ook maar af en toe weer. Sinds ik weer een motor heb eigenlijk.
Wat jammer dat je zo weinig rijdt. Vind je het niet zo leuk meer of komt het er gewoon niet van?
Hey! Zeker alles ok hoor. Met jou ook? Wat voor motor heb jij nu? Ik heb er ontzettend van genoten om er weer op te zitten, maar heb ook zoveel andere dingen die ik leuk vind. Keuzes maken en dat is lastig hè :P
 
Teveel hobby's dus 😅.
Ik heb 4 jaar geen motor meer gehad. Nu, sinds twee maanden ongeveer, een yamaha Mt09.
PSX_20210724_200930.jpg

Super blij mee 😍
 
Ik heb al twee prikken gehad dus geen PCR enz. . Wat je wel moet doen (voor de zekerheid) is inschrijven op Einreisanmeldung.de en dan kun je gewoon het land in want men kan om die papieren vragen.

Wat wel ruk is dat je je op elk terras moet aanmelden en gegevens moet achterlaten. Dat heb ik dus opgelost door bij de plaatselijke tankboer/supermarkt broodjes en drinken te kopen en dat dan op een mooi plekje langs de weg op te eten. En nog goedkoper uit op die manier :P

Voor de rest: ik ben nergens gecontroleerd. Het was wel heerlijk rustig overal, weinig toeristen. En een aantal afgesloten wegen vanwege de wateroverlast maar al met al viel dat mee.
 
Ik heb ineens een oud filmpje in mijn gedachten die ik geloof ik nog wel ergens in de whatsapp video map heb, van een meisje met een hoelahoep.. maar die is NSFW. Of wordt die toch niet bedoeld??
 
Terug
Bovenaan Onderaan