MF Meeting 23 maart OVERDAG

En pooh, volgens mij zit je bij sniper achterop vanuit België ;)
Euhh.. jah, juist ja!
Waarom ook zulke gelijkende nicks he.. [me]poohbeer raakt er helemaal van in de war ;( [/me]

Nog effe over de videocamera: da's dus onder voorbehoud dat dat ding bij me sloffen en kledij in me rugzak kan!
 
Laatst bewerkt:
Mischien kom ik ook wel even kijken, kan ik nog wat leren denk ik, stoppies en wheelies lukt me niet op die ouwe motor van mij. ( of maakt dat niet uit? en kan IK het gewoon niet?) :?

ik neem wel mijn camera mee
 
Als ik effe tijd heb kom ik ook kijken. Moet dan wel weten waar jullie naar toe gaan. Ik zal me pas om een uur of 3 kunnen melden.
 
Voor mij Veenendaal. Ressen is wel leuk om over te rijden, maar niet met lui die veel sneller gaan (moet ik teveel in mijn spiegels kijken en ik kijk liever voor me op een klaverblad).

Daarnaast zie ik mezelf niet gauw op de vluchtstrook gaan kijken (mits dat de bedoeling was).

En pooh, volgens mij zit je bij sniper achterop vanuit België ;)

:^

Op donderdag 07 maart 2002 08:09 schreef poohbeer het volgende:Euhh.. jah, juist ja!
Waarom ook zulke gelijkende nicks he.. [me]poohbeer raakt er helemaal van in de war ;( [/me]

Je mag best bij me achterop hoor Pooh, ik kom je alleen niet ophalen in België ;)
 
Laatst bewerkt:
Mischien kom ik ook wel even kijken, kan ik nog wat leren denk ik, stoppies en wheelies lukt me niet op die ouwe motor van mij. ( of maakt dat niet uit? en kan IK het gewoon niet?) :?

ik neem wel mijn camera mee

Kan wel makkelijk kneedownen met het zijspan (links althans), zelfs als je stilstaat!
 
Ik neem een digi videocam mee
wKJ neemt er ook een mee
R1no neemt een digicam mee
pooh neemt een digivideocam mee..
Unstable neemt een digicam mee...

Goh kunnnen zo elke bocht van het klaverblad filmen ;)

en kunnen elke wheeliefilmen..

Het komt in elk geval zeker goed :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Skoezie woont toch in Assen? Jij doet dat in 10 minuten? :}
En check je mail ff :)

Heb dat eens gered idd, kan niet veel meer dan 10mins geweest zijn. Was 's nachts, geen hond op de weg en trappen maar })

Mail gecheckt, antwoord; kom eens een biertje halen
alcoholic.gif
 
Ik neem een digi videocam mee
wKJ neemt er ook een mee
R1no neemt een digicam mee
pooh neemt een digivideocam mee..
Unstable neemt een digicam mee...

Goh kunnnen zo elke bocht van het klaverblad filmen ;)

en kunnen elke wheeliefilmen..

Het komt in elk geval zeker goed :)

[me]Ryser neemt een digicam mee[/me]
 
[me]Fastnappie neemt ook een digicam mee hehhehe...
[/me]


[me]Fastnappie denkt strx we niemand meer overhouden om te rijden :) hehehe...[/me]
 
[me]Fastnappie neemt ook een digicam mee hehhehe...
[/me]


[me]Fastnappie denkt strx we niemand meer overhouden om te rijden :) hehehe...[/me]

[me]Alle filmende motorrijders staan strax in de rij om afgewisseld te mogen worden [/me]
 
Op woensdag 06 maart 2002 11:54 schreef R1no het volgende:

En ....wKA, wKJ, Unstable, R6jess en ik hebben een ideale wheelieplek in Veenendaal gevonden :9~ (niet voor moraalridders).


De weg waar safe aan ligt is n hele favoriete plek! (is bij onze vriendelijke agenten ook bekend)

Tuurlijk kom k ook ff kijken!! (5 min van huis)
 
NIet waar Safe aan ligt is veeeeel tekort..

Het ligt wel vlakbij Safe..
waar is het dan precies/ongeveer want ik ben absoluut niet bekend in de buurt daar, noch kom ik uit de buurt van euhm 'daar' :)

en hoe laat en hoeveel komen er eigenlijk?
 
Terug
Bovenaan Onderaan