MF Meeting 23 maart OVERDAG

Ff concreet!
Hoe laat waar sturen/samenkomen?
Moet prive alvast e.e.a. regelen/ voorbereiden!
Wil graag weten hoe laat ik weg kan/moet! :} :} :}
 
Wat vinden we van 12 uur bij de Mac Afslag Veenendaal? *D
Daarna naar Wheelyplek rijden.....tot 2 uur daar rondhangen....naar safe...bak koffie scoren...dan naar ressen.....en daar rond racen tot we aan het einde van de middag worden weggestuurd.... :P
 
Wat vinden we van 12 uur bij de Mac Afslag Veenendaal? *D
Daarna naar Wheelyplek rijden.....tot 2 uur daar rondhangen....naar safe...bak koffie scoren...dan naar ressen.....en daar rond racen tot we aan het einde van de middag worden weggestuurd.... :P


:} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :}
 
Wat vinden we van 12 uur bij de Mac Afslag Veenendaal? *D
Daarna naar Wheelyplek rijden.....tot 2 uur daar rondhangen....naar safe...bak koffie scoren...dan naar ressen.....en daar rond racen tot we aan het einde van de middag worden weggestuurd.... :P

dus 2.30 zijn we weer thuis ;)

Nee maar wel een top plan
 
Wat vinden we van 12 uur bij de Mac Afslag Veenendaal? *D
Daarna naar Wheelyplek rijden.....tot 2 uur daar rondhangen....naar safe...bak koffie scoren...dan naar ressen.....en daar rond racen tot we aan het einde van de middag worden weggestuurd.... :P

Met dat mooie weer zit ik om 9.30uur al op de bike. :] M.a.w. Maximum kom wat eerder je nest uit dan gaan we bijtijds weg.

O'ja, ik moet uiterlijk weer om 14.30uur thuis zijn. Moet met 's avonds met Schoonpapa/mama uit eten :?
 
:( :( :( :(

Ik wil ook!

Vandaag bijna al een motor gekocht, alleen maar om te kunnen rijden, moest helaas 10.000 euro bijbetalen (FJR1300). Moest ik toch nog effe over nadenken :(

Toch BB (goedkoop)? Of misschien Fazer1000 (tweedehands zien staan voor 25000 gulden, als nieuw: 1850km gereden)

Maar ja, ik heb nu effe niets in te ruilen, behalve op die FJR bij mijn eigen dealer.

Misschien probeer ik een proefrit bij Safe te regelen, kan ik nog effe rijden tenminste.
 

Zekers 8-)

Site doet het alleen nog niet, dus ik kan niets reserveren of zo.

Zag trouwens dat Termaat ook wel leuke dingen had staan. Net weer wat goedkoper dan anderen. Ben benieuwd wat hij voor mijn motor geeft (moet dan alleen wachten tot na 3 april, voor 10000 euro kan ik zaterdag al rijden... ik twijfel).

[]
Shit FJR is zelfs duurder bij termaat.

Loop er nog steeds over na te denken, mmmm...
[]
 
Laatst bewerkt:
Misschien hier nog eens duidelijk zetten waar en wanneer er nu zaterdagnamiddag wordt samen gekomen..., want ik weet het nu niet meer :? : Ressen, veenendaal, Bunnik ?????
(En nee ik ga de vorige 7 pagina's niet beginnen afschuimen om iets terug te vinden... :( )
 
Wat vinden we van 12 uur bij de Mac Afslag Veenendaal? *D
Daarna naar Wheelyplek rijden.....tot 2 uur daar rondhangen....naar safe...bak koffie scoren...dan naar ressen.....en daar rond racen tot we aan het einde van de middag worden weggestuurd.... :P
hier staat het dus ,ik kom misschien ook nog wel even kijken ,mijn fotorolletje moet nog vol en dat zal wel lukken dacht dan
 
Zekers 8-)

Site doet het alleen nog niet, dus ik kan niets reserveren of zo.

Zag trouwens dat Termaat ook wel leuke dingen had staan. Net weer wat goedkoper dan anderen. Ben benieuwd wat hij voor mijn motor geeft (moet dan alleen wachten tot na 3 april, voor 10000 euro kan ik zaterdag al rijden... ik twijfel).

[]
Shit FJR is zelfs duurder bij termaat.

Loop er nog steeds over na te denken, mmmm...
[]

Kopen! Met wachten wordt jij niet rijker en die motor niet goedkoper :?
Of voor een Fazer 1000 gaan, is echter minder geschikt als je hem vergelijkt met de FJR !
Gewoon doen, kun je weer rijden toch! 8-)
 
Kopen! Met wachten wordt jij niet rijker en die motor niet goedkoper :?
Of voor een Fazer 1000 gaan, is echter minder geschikt als je hem vergelijkt met de FJR !
Gewoon doen, kun je weer rijden toch! 8-)

Wordt helaas wel rijker als ik wacht, want dan ik nog effe sparen ipv lening regelen (voor het laatste beetje dan). Probeer nog wel wat te regelen, maar ik denk niet dat het zal lukken. Verzekering is langzaam (jaja achterstand op de postkamer...) dus de schade zal ik waarschijnlijk ook voor moeten schieten :( . En administratief zal het wel niet lukken: zit middenin een schadegeval en zou dan mijn verzekering wijzigen... net zoals financieel: geld naar betaalrekening overboeken e.d.

Kortom ik accepteer mijn verlies '( . Bovendien zou ik dan puur op emotionele gronden een nieuwe motor kopen (mis het rijden nl. enorm) en niet puur kunnen vergelijken met mijn huidige motor.
En dan kan ik bij andere dealers misschien een betere prijs krijgen als ik de Pan weer heb (en hem nog wat opknap wat roest e.d. betreft).
 
Op woensdag 20 maart 2002 07:18 schreef Fastcruiser het volgende:Bovendien zou ik dan puur op emotionele gronden een nieuwe motor kopen (mis het rijden nl. enorm)

Zijn/bestaan er ook rationele gronden dan om een motor te kopen dan? ;)

Motor huren of zo voor het weekend?
(eigen risico wél afkopen hè! )
:] :] :]
 
Met dat mooie weer zit ik om 9.30uur al op de bike. :] M.a.w. Maximum kom wat eerder je nest uit dan gaan we bijtijds weg.

O'ja, ik moet uiterlijk weer om 14.30uur thuis zijn. Moet met 's avonds met Schoonpapa/mama uit eten :?
Is goed jongen....we gaan smorgens al beginnen met knallen dan :) Ik kan zaterdag gewoon vroeg op :)
 
Op woensdag 20 maart 2002 07:18 schreef Fastcruiser het volgende:Wordt helaas wel rijker als ik wacht, want dan ik nog effe sparen ipv lening regelen (voor het laatste beetje dan). Probeer nog wel wat te regelen, maar ik denk niet dat het zal lukken. Verzekering is langzaam (jaja achterstand op de postkamer...) dus de schade zal ik waarschijnlijk ook voor moeten schieten :( . En administratief zal het wel niet lukken: zit middenin een schadegeval en zou dan mijn verzekering wijzigen... net zoals financieel: geld naar betaalrekening overboeken e.d.

Kortom ik accepteer mijn verlies '( . Bovendien zou ik dan puur op emotionele gronden een nieuwe motor kopen (mis het rijden nl. enorm) en niet puur kunnen vergelijken met mijn huidige motor.
En dan kan ik bij andere dealers misschien een betere prijs krijgen als ik de Pan weer heb (en hem nog wat opknap wat roest e.d. betreft).
Wat nou voorschieten :j tuurlijk niet, dat regelen zij maar lekker, je bent niet voor niets all risk verzekerd.
 
Wat nou voorschieten :j tuurlijk niet, dat regelen zij maar lekker, je bent niet voor niets all risk verzekerd.

Ik moet nu ff reageren S en FC : Wat ontzettend leuk dat jullie communiceren via M-F :) ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan