Mf meeting vledderveen of....

conan01

MF veteraan
10 aug 2007
4.606
0
bergen op zoom
Aangezien het in het "nunspeettopic"al veel over de volgende meeting gaat gaan we het hier over de volgende meeting hebben.
We kunnen zoiets natuurlijk ook eens in het zuiden des lands organiseren??

Kom maar op met de reacties.. *D
 
Ik zeg het zo.

Begin van seizoen nunspeet.
Halverwege de weekend meeting vledderveen.
Afsluiter meeting in het zuiden.

Zo is het eerlijk verdeelt zonder eigenlijk de traditie's te breken.
 
Datum maakt mij niet uit, ik hoop al snel klaar tezijn met school.
alleen vervoer zien teregelen, misschien m'n broer O-)

Of anders misschien een mede collega-crossert ? (heb wel een trailer voor 2 motoren),
maar ik lig niet echt op de route al zeg ik het zelf _O-
 
Ik zou wel een wat hardere baan willen dan! en een knmv baan. Misschien zelfs zon harde baan dat ik er met de sm uit de voeten zou kunnen.
 
Harde baan zou Hardinxveld iets wezen of Utrecht,Geldermalsen.Ullicoten is een hele leuke baan.Ik stem op Ullicoten :Y
 
Hey!
Wanneer ga je weer rijden?
Ik ben zaterdag weer op Alphen of Ulicoten te vinden :)

ben afgelopen 2 weken in biest-houthakker weeste rijden. best mooi baanjte, moet je ook eens proberen ;)

van het weekend ben ik wss in alphen, maar weet nog niet of t zaterdag of zondag wordt. ligt er aan hoe laat ik klaar ben mee werken.
 
ben afgelopen 2 weken in biest-houthakker weeste rijden. best mooi baanjte, moet je ook eens proberen ;)

van het weekend ben ik wss in alphen, maar weet nog niet of t zaterdag of zondag wordt. ligt er aan hoe laat ik klaar ben mee werken.

Klopt is een mooi baantje, daar woon ik 20 min vanaf alleen heb ik er nog nooit gereden :(
 
ben afgelopen 2 weken in biest-houthakker weeste rijden. best mooi baanjte, moet je ook eens proberen ;)

van het weekend ben ik wss in alphen, maar weet nog niet of t zaterdag of zondag wordt. ligt er aan hoe laat ik klaar ben mee werken.

Ok leuk, binnenkort eens heen gaan.
Ok ik miss zondag ook, even kijken hoe groot de kater is.
 
Voor een baan in het zuiden lijkt mij Hardinxveld een goede. Zowel hard als toch nog een beetje te doen qua afstand uit het noorden, omdat hij redelijk centraal zuidelijk ligt. Ook zijn er enkele mooie tafels en een ruim grasveld ertussen (met tunneltje om er te komen) zodat de fotografen/toeschouwers ook stoeltjes neer kunnen zetten naast andere plekken dan de parkeerruimte.

Trouwens ook, ik ben er lid, dus als er daar een meeting komt ben ik er zeker ook bij. Verder is het bestuur aardig, de ligging gemoedelijk en de openingstijden ruim. Je mag er van 13:00 tot 18:00 rijden op zaterdagmiddag, zonder manches. Dus iedereen die wil (en een dagpas heeft of lid is) gaat erop. Alleen rond elk heel uur ff kleintjes. Dus als je wil (en het volhoud) kun je daar op 1 zaterdag 10x 20 minuten rijden met steeds 10 minuten pauze ertussen.

Met een SM erop kan ook. Noppen werken beter natuurlijk, maar een SM zal bij normaal weer vooraf gewoon rondkomen.

En geluid wordt langs de baan gemeten tijdens het rijden, dus geen motor mishandeling in een container of op de parkeerruimte.

Er is daar ook al eens een gezellige mini meeting geweest waar ik ook bijwas.
 
Als ik aan het zuiden denk denk ik aan lierop.
Maar denken is niet mijn sterkste punt. Ben meer van het doen.

Ben niet zo topografisch maar dendungen dan?
Is toch ook zuiden?of zit er verschil in het zuiden.

Zuiden vind ik brabant/limburg
 
Ha, dan neem ik de CR50 mee voor als de kleintjes kunnen en de KTM voor de groten :P
 
Voor mij is de grens van het zuiden de grote rivieren. Alles wat eronder ligt is dan zuiden.

EDIT:
idd gezellig als er ook kleine rijders meekomen, op een gemoedelijke harde baan als Hardinxveld kan dat makkelijk.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan