MF-Oost #163 - 'De Tex is dood, lang leve de Shell'

het is nu ff mooi , maar als ik kijk wat er aan komt ...... niet echt leuk ..
dat word niks vandaag ,, weer zo'n regendag echt herfst ,, het weer is steeds extreem,, heel heet en droog weken achter elkaar, nu is het een 4 a 5 C te koud en nat ,, let maar op we krijgen de zoveelste groene kerst. en echt winter weer hoeven we ook niet te verwachten ,, wel dat het tot in maart blijft kwakkelen , regen en dan minder dan 5 C dus blijven ze te lang pekelen .....

wat een vooruitzichten B|.........


maar goed als ik kijk wat er elders in de wereld gebeurt mogen we de Heer danken dat we hier wonen en niet daar.
 
Ik vermaak me vandaag wel, denk dat ik de motor ga schoonmaken, meer afstoffen.... _O- , en de ketting smeren en aan de optimate ga hangen. Echt ‘mooi weer’ voor motorrijden is over......
 
Bij ons staan ze al aan de druppellader. Volgend jaar weer
 
het is nu ff mooi , maar als ik kijk wat er aan komt ...... niet echt leuk ..
dat word niks vandaag ,, weer zo'n regendag echt herfst ,, het weer is steeds extreem,, heel heet en droog weken achter elkaar, nu is het een 4 a 5 C te koud en nat ,, let maar op we krijgen de zoveelste groene kerst. en echt winter weer hoeven we ook niet te verwachten ,, wel dat het tot in maart blijft kwakkelen , regen en dan minder dan 5 C dus blijven ze te lang pekelen .....

wat een vooruitzichten B|.........


maar goed als ik kijk wat er elders in de wereld gebeurt mogen we de Heer danken dat we hier wonen en niet daar.
Je kan ook verhuizen naar een andere plek!
 
vandaag effe de oer uitgelaten

F7A4E313-1DA9-4311-8490-5ED327EBD7C4.jpeg
6A017B63-D534-478E-AD7E-E3997B6F45A6.jpeg
 
Terug
Bovenaan Onderaan