MF-Oost #163 - 'De Tex is dood, lang leve de Shell'

Als ze dan nog een foto van die rijdende sauna bij het bericht zouden zetten...

ik zit echt vol met vragen 😂
 
soms lijkt het er wel op

1603868012984.png
 
Weinig last van, ik heb altijd goedkope tweedehandsjes gekocht..maar mocht ik een 30k kostende Panigale willen kopen dan wordt het verhaal heel anders.

Overigens gaat dat nooit gebeuren.....ik ben zo wel tevreden.
 
Doe ik ook. Zo vorige week vrijdag ook, bezorgmoment tussen 18:00 en 21:00 waarbij ze altijd als eerste bij mij komen omdat ik zo ongeveer naast de supermarkt woon. Krijg je om 14:00 een bericht dat ze geen alcohol leveren in dat bezorgmoment. Kan ik alsnog met bierkratten lopen slepen :(
Zaterdagochtend rond 11:00 uur is ook niet handig... de hele straat stond vast O-)
 
Appie gepimd met carbon
 

Bijlagen

  • 94587A8A-8FCF-48FB-BA4A-C6C70473715E.jpeg
    94587A8A-8FCF-48FB-BA4A-C6C70473715E.jpeg
    1,3 MB · Weergaven: 5
  • 74A24394-9366-40DB-B5F5-C4F4E0846467.jpeg
    74A24394-9366-40DB-B5F5-C4F4E0846467.jpeg
    1,5 MB · Weergaven: 4
@ aandelen, zit op -7% vanaf jan, dus tussen JPD en Swetty in.... De delen die juist stabiel moesten zijn (Shell e.a. ) zijn eigenlijk juist de grootste minpunten op dit moment. Wel beschermd met opties etc. maar toch...

@JPD vervelend dat je zo veel last hebt qua energie level. Ik heb zelf het zusje.. (Crohn dus) maar in de goede perioden gaat het prima qua energie.
Alleen als ik pech heb moet ik af en toe wat eerder op zoek naar een toilet :X :X , gelukkig in NL & zeker in DLD is dat te doen.
Mijn laatste slechte periode is ook 5 jaar geleden, toen 2 weken in hotel Almelo geweest (we hebben elkaar afgelost zie ik), met daarna nog 3 maand sondevoeding, mijn vrienden noemen me nog steeks "backpackman". Nu al 5 jaar weer prima.
Ik lig wel elke 8 weken een middag aan de druppelaar voor medicatie, wat krijg jij?


Ooh en om even in te haken op een goedkopere motor kopen.... Versys kopuh? :] 8-)

Zo eerst maar eens F1 kijken!
Vorige week goed nieuws en vandaag weer. Wat is je rendement intussen?
 
Vorige week goed nieuws en vandaag weer. Wat is je rendement intussen?

Valt nog een beetje tegen. Ik had een deel op "safe" staan (shell..ing) en juist dat deel presteert nog ondermaats.
Op de andere zaken gaat het wel hard de juiste kant op. gemiddeld nog net aan de verkeerde kant van de 0 ytd.
met een beetje mazzel pakken we hem nog weer in het zwart voor einde jaar.

Overigens zit dat goede nieuws van vandaag er nog niet bij in, en heb er wel een Healthcare fonds bij in zitten sinds een maand of wat... zou dus al wat positiever kunnen zijn.
 
Laatst bewerkt:
Valt nog een beetje tegen. Ik had een deel op "safe" staan (shell..ing) en juist dat deel presteert nog ondermaats.
Op de andere zaken gaat het wel hard de juiste kant op. gemiddeld nog net aan de verkeerde kant van de 0 ytd.
met een beetje mazzel pakken we hem nog weer in het zwart voor einde jaar.

Overigens zit dat goede nieuws van vandaag er nog niet bij in, en heb er wel een Healthcare fonds bij in zitten sinds een maand of wat... zou dus al wat positiever kunnen zijn.
ING doet het best goed nu, ik mag niet klagen. Maar voor je rendement maakt het natuurlijk wel uit wanneer je deze aangekocht hebt. Shell is inderdaad nog een achterblijvertje maar toch ook al aardig bijgetrokken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan