MF-Oost #163 - 'De Tex is dood, lang leve de Shell'

Een scootâh :o

Da's weer eens wat anders dan een R1 (of een 916)

Lang niet gezien hier.

Het zal mij benieuwen of dat sjellendetexxen nog wat wordt, zoveel wordt er volgens mij de laatste paar jaar niet meer gereden vanaf de Shell:+
Ja, das heel wat anders dan een R1 of ZX10R :P

Heb ook heel veel jaren niet of amper gereden, maar vanaf nu moet dat als het goed is veranderen :+
 
Zou ook wel een ritje willen maken, maar er ligt een bos hout voor de deur 🤷‍♂️
PXL_20230315_093700131.jpg
 
Heb je de bmw nog? Ik dacht dat er verkoop plannen waren geweest, maar heb niet onthouden of dat uiteindelijk doorgezet is.
Nee al meer dan een jaar niet meer. Rij zo nu en dan op de motorscooter (Forza 300) van de Mrs. Maar je kan eigenlijk wel zeggen dat ik gestopt ben met actief motorrijden, helaas.
 
Nee al meer dan een jaar niet meer. Rij zo nu en dan op de motorscooter (Forza 300) van de Mrs. Maar je kan eigenlijk wel zeggen dat ik gestopt ben met actief motorrijden, helaas.
Dat is inderdaad wel spijtig.
Zeker omdat het niet een geheel vrijwillige keuze is.
 
Wat een vervelend weer hebben we, tenminste voor een droogweerrijder zoals ik ben :P
Ondanks dat, toch al zo'n 400km gereden met de Integra. Ding bevalt prima, en is best sportief
te rijden op leuke B wegen. En is echt zuinig, alles wat ik hiervoor had zat tussen de 1:14 tot 1:10. De Integra
zit tussen de 1:24 en 1:30

Vandaag een groter telefoon hoesje gekocht voor de scoot, mijn nieuwe paste er niet in :+
Ook een decat voorbocht besteld die past op de Akra, ben benieuwd hoe geluid zal veranderen.

Een goed weekend gewenst allemaal :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan