MF-OOST deel 50

Status
Niet open voor verdere reacties.
Leuke fiets 8-)

Nu nog een jas met franjes *O*
ik had nog een echte harley jas van de tijd dat ik virago reed :P maar dan zonder franjes 8-)
dat zijn net een stel sm-sweepjes als je hard rijd man :+
dan rij je net lekker 80 km/h wat gelijk de topsnelheid is anders trilt alles eraf en dan KLETS slaan ze je in de nek ofzo.. nee sorry dat is niks voor mij, sweepjes aan je jas.. :+
 
Laatst bewerkt:
ik had nog een echte harley jas van de tijd dat ik virago reed :P maar dan zonder franjes 8-)
dat zijn net een stel sm-sweepjes als je hard rijd man :+
dan rij je net lekker 80 km/h wat gelijk de topsnelheid is anders trilt alles eraf en dan KLETS slaan ze je in de nek ofzo.. nee sorry dat is niks voor mij, sweepjes aan je jas.. :+

maar je heb dit ding al gekocht ?

heb wel eens met zo'n franje jas op de brommer gezet toen het -18C was het condens vormde ijspegels best een leuk gezicht heb er geen foto van

virago ,, een kennis heeft er eentje , wel eens een stukje opgereden , wel apart
 
maar je heb dit ding al gekocht ?

heb wel eens met zo'n franje jas op de brommer gezet toen het -18C was het condens vormde ijspegels best een leuk gezicht heb er geen foto van

virago ,, een kennis heeft er eentje , wel eens een stukje opgereden , wel apart
ja ik heb hem al ja, hij staat naast de ninja in de schuur *:)

straks even naar oude monnik in vroomshoop voor nieuwe bougie's
blijkt dat je speciale H-D bougie's nodig hebt voor een ironhead uit 79 :X
 
wel een lot :Y maar winnen is een ander verhaal :X


ik heb alle vertrouwen in je dat het goed komt ;)

ja ik heb hem al ja, hij staat naast de ninja in de schuur *:)

straks even naar oude monnik in vroomshoop voor nieuwe bougie's
blijkt dat je speciale H-D bougie's nodig hebt voor een ironhead uit 79 :X


een maat van mij had ooit een electra glide met het zelfde blok generatie alleen hij had een 1200 , heb wel eens wat gefixt aan dat ding ....

er is heel ontzettend veel te krijgen ,, maar mods aan de injectie en kleppen mechaniek en olie systeem zijn populair
 
Laatst bewerkt:
Laatst bewerkt:
In opdracht van A & A: Vanavond !!

Maar geef maar even aan wanneer je kunt...
Vervelend genoeg moet ik 3 avonden werken, te weten vanavond, morgenavond en vrijdagavond. Zaterdag zou sowieso kunnen. Of oudjaarsdag/nieuwjaardag gewoon overdag als ze dan open zijn :Y.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan