MF-OOST deel 50

Status
Niet open voor verdere reacties.
http://www.dumpert.nl/mediabase/179461/ef22ab12/emma_fit_door_wii.html

:o _O-

:9
full
 
Anjertje en ik gaan vanavond naar Coronel karting, ff een paar rondjes knallen op die baan.


Kijken of er nog wat bandjes weg te branden zijn... })

Nog meer mensen die mee willen???? *O*
 
Laatst bewerkt:
@dark priest
jammer om te horen :( mooie motor die ZX7R van je
wat was er dan gebeurd? (toen was ik nog niet op MF)

ik had eerst een suus rf600r (ex-schade motor met krom frame B| )
's morgens heb ik geprobeert mijn handen los te laten, maarja hij trok gelijk onder me weg... ik dacht nog van: vanmiddag even naar kijken, maarja op de terug weg heeft hij
me in een bocht naar buiten gestuurd, na proberen te corrigeren heb ik hem geheel uit de bocht moeten gooien... euhm ja.. tegen 2 boompjes zeg maar :X
dubbele onderarm breuk waarbij zeg maar dat witte bouwmateriaal van de mens naar buiten kwam :P
toen ik een week later de rf kon ophalen bij de berging zeiden ze dat er bij het balhoofd een 5mm dikke laag plamuur af was geknapt.
en ja via marktplaats gekocht, dus kon de schade nergens op verhalen.
 
Laatst bewerkt:
ik had eerst een suus rf600r (ex-schade motor met krom frame B| )
's morgens heb ik geprobeert mijn handen los te laten, maarja hij trok gelijk onder me weg... ik dacht nog van: vanmiddag even naar kijken, maarja op de terug weg heeft hij
me in een bocht naar buiten gestuurd, na proberen te corrigeren heb ik hem geheel uit de bocht moeten gooien... euhm ja.. tegen 2 boompjes zeg maar :X
dubbele onderarm breuk waarbij zeg maar dat witte bouwmateriaal van de mens naar buiten kwam :P
toen ik een week later de rf kon ophalen bij de berging zeiden ze dat er bij het balhoofd een 5mm dikke laag plamuur af was geknapt.
en ja via marktplaats gekocht, dus kon de schade nergens op verhalen.


dat is dubbel pijnlijk.... en zuur & bitter te gelijk
 
Deeltje 50 alweer... MF Oost is going strong.... Nog nieuws? verdwijningen? zaken opgelost? Nieuwe aanwas? Iedereen gezond?

Ow.. enne... Hi! :W

Enne... Bye! :Z :z
 
Laatst bewerkt:
Ik ben al daar waar ik wezen moet *O*

Ik heb me inmiddels al weer uitgekleed :Y
Niet helemaal natuurlijk :X
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan