MF-OOST deel 50

Status
Niet open voor verdere reacties.
*O* *O*Ik kan vanaf vandaag onbegrenst op mijn Poezelbeest rondrijden *O* *O*


:] :] Vol vermogen wahaaaaaaa _O-



Vriendje monteur (TT) heeft mijn poezelbeest onderhanden gehad en toen bleek dat er nog 2 dingetjes in de luchtuitlaten zaten. Waarschijnlijk komt ie dus oorspronkelijk uit Duitsland en was begrensd _O-


Oh ja en ik bent nu ook een Posert, ik heb Xenon 8-) :Y
 
*O* *O*Ik kan vanaf vandaag onbegrenst op mijn Poezelbeest rondrijden *O* *O*
:] :] Vol vermogen wahaaaaaaa _O-
Vriendje monteur (TT) heeft mijn poezelbeest onderhanden gehad en toen bleek dat er nog 2 dingetjes in de luchtuitlaten zaten. Waarschijnlijk komt ie dus oorspronkelijk uit Duitsland en was begrensd _O-
Oh ja en ik bent nu ook een Posert, ik heb Xenon 8-) :Y
Of de verkoper dacht dat 'ouwe'dametje kan nooit het vollevermogen van dit poesje aan.....





:+
 
Dus binnenkort een nieuw plaatje van MM in de herziene openingspost?
Al powerwheelieend door het Twentsche landschap! 8-)
 
Haaaaah, _O- _O-
Had je geen nachtmerrie??
Oh ja, die Beemert met een verlaagd zadel omdat ie anders te hoog is O-) O-)
:+
Ja beter verlaagd en recht op gehouden dan origineel en op de grond gelegd toch.. ben niet zo van het type dat stoer moet doen ten koste van alles....
En nachtmerries van mijn uiterlijk heb ik niet hoor... dat laat ik aan anderen over :W
 
*O* *O*Ik kan vanaf vandaag onbegrenst op mijn Poezelbeest rondrijden *O* *O*


:] :] Vol vermogen wahaaaaaaa _O-



Vriendje monteur (TT) heeft mijn poezelbeest onderhanden gehad en toen bleek dat er nog 2 dingetjes in de luchtuitlaten zaten. Waarschijnlijk komt ie dus oorspronkelijk uit Duitsland en was begrensd _O-


Oh ja en ik bent nu ook een Posert, ik heb Xenon 8-) :Y
gaat hij eindelijk vooruit *O*
dat Xenon lijkt mij ook wel wat
 
Laatst bewerkt:
Ja beter verlaagd en recht op gehouden dan origineel en op de grond gelegd toch.. ben niet zo van het type dat stoer moet doen ten koste van alles....
En nachtmerries van mijn uiterlijk heb ik niet hoor... dat laat ik aan anderen over :W


Ik ook niet hoor, heb 1 cm. onder mijn motorlaarzen laten zetten, net iets platter met de voetjes op de grond :$

Maar het voelt i.i.g. wel een stukje fijner en veiliger *D
 
Dank voor de felicitaties...!

Kwam niet langs voor mijn verjaardag, maar was hier al zo lang niet meer geweest dat ik het bijna zou vergeten.. druk, druk, druk...

enne.. leeftijd? Ach, tis maar een getal en zolang ik nog 35 of jonger geschat word wil ik rustig 40 worden.. :+
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan