MF-OOST deel 50

Status
Niet open voor verdere reacties.
De tijd waarop ik me heb aangemeld volgens die site zat ik gewoon hier bij TUI _O-. Ik heb nergens naartoe gemaild, uitgaande sms'jes gecheckt, daar zat ook niks tussen... Enige wat ik hier doe is MF'en, maar dat doe ik thuis ook. Ben op dat moment gewoon met m'n opdracht bezig geweest.

Trouwens even verder gezocht, schijnen heel veel de dupe van te zijn. Ik ben niet de enige die het is gebeurd althans.


Je hoort het inderdaad te vaak ......
Je kan een aanklacht indienen ze hebben vorig jaar wetgeving aangenomen en mogelijkheden gecreëerd om dit soort toko's hun vergunning te ontnemen ... en dikke boetes op te leggen
 
in ieder geval een breed stuur, ik heb nu een harley xls ironhead 1000 uit 79 8-)
Een breed stuur rules major 8-)
Heb gelest een halve eeuw geleden op dit gebakje :X :) :

Honda%20Rebel%202005.JPG


Enkel is dit mijn laatste chopper ervaring tot zover... doet u mij maar race en/of toer machines :Y
 
Een breed stuur rules major 8-)
Heb gelest een halve eeuw geleden op dit gebakje :X :) :

[afbeelding]

Enkel is dit mijn laatste chopper ervaring tot zover... doet u mij maar race en/of toer machines :Y


Mega brute stamper ,,, 250 cc een staande twin ;) ,, heb ooit op eentje gereden met van die witte velgen ,, toch maar liever een alp of AT
 
Laatst bewerkt:
Een breed stuur rules major 8-)
Heb gelest een halve eeuw geleden op dit gebakje :X :) :

[afbeelding]

Enkel is dit mijn laatste chopper ervaring tot zover... doet u mij maar race en/of toer machines :Y

Heb ik les op gehad, een CMX 450....terwijl ik zelf een RD350YPVS had, waar ik al lekker illegaal mee rondreed.die altijd netjes in de garage bleef staan. :)
Hoor de instructeur nog zo in mijn "oortje" zeggen: "Harder dan 135 gaat ie toch niet" bij het invoegen op de snelweg.
Gelukkig hoefde ik geen achtjes te draaien tijdens het rijexamen; de stuurhelften kwamen zo ongeveer onder mijn knieen. *D
 
Heb ik les op gehad, een CMX 450....terwijl ik zelf een RD350YPVS had, waar ik al lekker illegaal mee rondreed.die altijd netjes in de garage bleef staan. :)
Hoor de instructeur nog zo in mijn "oortje" zeggen: "Harder dan 135 gaat ie toch niet" bij het invoegen op de snelweg.
Gelukkig hoefde ik geen achtjes te draaien tijdens het rijexamen; de stuurhelften kwamen zo ongeveer onder mijn knieen. *D
Heb nog een tijdje gelest op een oude GS450L met dik een ton op de teller. Werd tegen het einde van mijn lesperiode vervangen voor een nieuwe CBF250, wat een verschil *O*
 
Heb ik les op gehad, een CMX 450....terwijl ik zelf een RD350YPVS had, waar ik al lekker illegaal mee rondreed.die altijd netjes in de garage bleef staan. :)
Hoor de instructeur nog zo in mijn "oortje" zeggen: "Harder dan 135 gaat ie toch niet" bij het invoegen op de snelweg.


Bij wie heb jij les gehad? Ik bij Frans Evertzen op een Kawasaki Z400J en natuurlijk een oefenvergunning (voor omgeving Lageveld) maar die hebben ze me afgenomen nadat ik een beetje van de route was afgeweken (Scheveningen) :X . Kreeg er ook nog een boete van 350 gulden bij voor het niet hebben van een rijbewijs.
 
Bij wie heb jij les gehad? Ik bij Frans Evertzen op een Kawasaki Z400J en natuurlijk een oefenvergunning (voor omgeving Lageveld) maar die hebben ze me afgenomen nadat ik een beetje van de route was afgeweken (Scheveningen) :X . Kreeg er ook nog een boete van 350 gulden bij voor het niet hebben van een rijbewijs.

Scheveningen? _O-
Ik heb in Hengelo gelest bij Koos Zwierink, Honda 400 sport, stond ook al dicht tegen de ton op.
350 pieken was toendertijd een beste pak centen. B|
 
Bij wie heb jij les gehad? Ik bij Frans Evertzen op een Kawasaki Z400J en natuurlijk een oefenvergunning (voor omgeving Lageveld) maar die hebben ze me afgenomen nadat ik een beetje van de route was afgeweken (Scheveningen) :X . Kreeg er ook nog een boete van 350 gulden bij voor het niet hebben van een rijbewijs.
Dat was bij Menning in Hengelo. Leuke vent, gaf goed les, of ie dat nog steeds doet weet ik niet. Alleen die motor was ff wat minder :)
Maar ja, wél een Honda O-)
 
Een dikke vette Bandit 1200, met kuipje, zwart(waarschijnlijk). 8-)
Ben ook aan het kijken naar een Yamaha XJR, alleen heeft deze geen kuipje en dan zit je na een tijd toch wel vol in de wind.
Hoe is het met jouw project?
Tja, het is geen Daytona he....op zich vind ik een XJR ook erg mooi, maar zou toch iets van een kuip(je) willen hebben. Laat ik nou net een mooie Day te koop weten O-)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan