MF Oost - Middagje Trailen

Zie OP:

Benodigdheden voor de trialmiddag:
o Legitimatie. i.v.m invullen eigenverklaring
o Stevig schoeisel; wandel-, bergschoenen (liefst motorlaarzen).
o Oude (vrije tijd) kleding.
o Bij kans op slechtweer is regenkleding een aanrader.
o Eventueel schone/ frisse kleding voor na de tijd.

Het trial demo team beschikt over eigen trialhelmen. Mocht u zelf in het bezit zijn van een helm, en hieraan de uw voorkeur geven, is dit uiteraard toegestaan.

Betaling zal ik ff navragen wat het handigst is. Cash ter plekke is zover ik weet ook geen probleem... Moet je natuurlijk wel gewoon komen en niet allerlaatst afhaken... dan krijg je de MF-Oost knokploeg achter je aan }) ;)
 
Betaling zal ik ff navragen wat het handigst is. Cash ter plekke is zover ik weet ook geen probleem... Moet je natuurlijk wel gewoon komen en niet allerlaatst afhaken... dan krijg je de MF-Oost knokploeg achter je aan }) ;)

Euh, en wat nou als het de MF-Oost knokploeg is die afhaakt? :P
 
Laatst bewerkt:
Iedereen verder nog van de partij en vol goede moed :W

Ivm betaling wil ik nog wel iedereen ff met klem benadrukken om er voor zorg te dragen niet op het allerlaatst af te haken. Er worden namelijk voor het aantal personen rekening gehouden mbt materieel en natuurlijk het voedsel :9 Anders ben ik wellicht genoodzaakt een aanbetaling te doen?!
 
Laatst bewerkt:
Ik haak niet meer af. Na een klein incidentje met werk (planning was weer aan het zeuren over verlof B| ) ga ik definitief mee :Y.. Anders ook wel, had ik me gewoon ziek gemeld, stelletje zeikerds -O-
 
Laten we ervan uitgaan dat iedereen er gewoon is. En waarom?? Omdat iedereen er zin in heeft :Y })
Ach met een beetje geluk is het dan nog mooi weer en hebben we een gave middag *O*
 
En anders gaan we lekker in de modder baggeren als t regent _O-

ikke en mien schoonpa zijn nog steeds zeker van de partij :W :W :W
 
Whaha, planning op 't werk is goed bezig...

Ruilaanvraag afgekeurd... Ik naar m'n teammanager, zij mailen, alles was in orde, ik kon opnieuw aanvragen en dan werd ie goedgekeurd... En inderdaad, hij werd gisteren goedgekeurd *O*


Krijg ik vandaag een mailtje van planning: "Aanvraag ongeldig"

Laat ze lekker de klere krijgen, ik ga Trialen :] :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan