MF Oost - Middagje Trailen

Hey Margreet,
In de OP had ik het al neergezet, maar voor jou wil ik het wel opnieuw melden ;)

Het hele feestje begint dus om 12:30 bij het Trial terrein op de UT (voor een plaatje met de locatie zie ook de opening post). Om 17:00 staat het eten klaar en kan er een lekker biertje genutigd worden, hierna is de boel afgelopen.
 
Berichie Jan


Houdt iedereen er verder rekening mee om contant af te rekenen ? :W
Bjorn heeft geen PIN kassie..
 
Laatst bewerkt:
Hey Margreet,
In de OP had ik het al neergezet, maar voor jou wil ik het wel opnieuw melden ;)

Het hele feestje begint dus om 12:30 bij het Trial terrein op de UT (voor een plaatje met de locatie zie ook de opening post). Om 17:00 staat het eten klaar en kan er een lekker biertje genutigd worden, hierna is de boel afgelopen.
 
Laatst bewerkt:
Het is al met al wel jammer dat we ook de spectaculaire actiefoto’s dan moeten missen :?
(maar begrijpen doen ik het wel)
 
Het is al met al wel jammer dat we ook de spectaculaire actiefoto’s dan moeten missen :?
(maar begrijpen doen ik het wel)


Ben bang van wel.....tenminste uit mijn hand, dan....maar ik kan eigenlijk al die weken al amper de cam vasthouden.....en het gaat nog een heel stuk slechter weer, heb echt geen keus....helaas.....heb nog heel lang getwijfeld '(
 
Let's review, die straat achter dat Trial terrein is toch de Horstlindelaan? Dan ligt het ergens achter die voetbalvelden of niet? :o. Zo ja, dan had ik het goed, zo nee... :? :? :?

Edit:

Heb het denk ik al gevonden :).
 
Laatst bewerkt:
Let's review, die straat achter dat Trial terrein is toch de Horstlindelaan? Dan ligt het ergens achter die voetbalvelden of niet? :o. Zo ja, dan had ik het goed, zo nee... :? :? :?

Edit:

Heb het denk ik al gevonden :).
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan