MF Racing team Pitspoezen en Promogirls topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
V-Ray moooi!

Enne heb het team ook gesponsord! heb een polo gekocht voor mijn vriend, kan ie in stijl mee :P

Prairy 28 april is mijn laatste lesdag :P heb onze huiskamer ook geschildert :P
Bedankt voor jullie reacties :)

heb trouwens ook beslist wat ik moet worden later als ik groot ben, lerares Frans..
iedereen verklaart me voor gek '(
Gewoon lekker doen wat jij wil en als je lerares Frans bent laat je ze een poepie ruiken.
 
V-Ray moooi!

Enne heb het team ook gesponsord! heb een polo gekocht voor mijn vriend, kan ie in stijl mee :P

Prairy 28 april is mijn laatste lesdag :P heb onze huiskamer ook geschildert :P
Bedankt voor jullie reacties :)

heb trouwens ook beslist wat ik moet worden later als ik groot ben, lerares Frans..
iedereen verklaart me voor gek '(

Helemaal mee eens gewoon doen wat jij wilt en leuk vind
:Y
 
heb trouwens ook beslist wat ik moet worden later als ik groot ben, lerares Frans..
iedereen verklaart me voor gek '(

Hartstikke leuk!! Ik ben lerares Nederlands aan t worden, nu stage aan t lopen in een bruglas, een 2e en een 3e klas, pubers zijn gaaf! :Y leuk man!
 
Dan mag je wel beter letten op je spelling juf! :+ })

heyhey k heb 12 biertjes in mn lijf, dan telt dat niet meer zo O-)


@Missy: tip voor jou: bereid je lessen voor vóórdat je de kroeg in gaat, als je gedronken hebt komt er niet zoveel meer van en moet je dat dus 's nachts doen, net als ik nu, zucht.. ;)
@Bijrijder: Thnx! :)
 
heyhey k heb 12 biertjes in mn lijf, dan telt dat niet meer zo O-)


@Missy: tip voor jou: bereid je lessen voor vóórdat je de kroeg in gaat, als je gedronken hebt komt er niet zoveel meer van en moet je dat dus 's nachts doen, net als ik nu, zucht.. ;)
_O- :X
Dat wordt nog wat dan
:+
 
Ik geloof dat ik alles in omgekeerde volgorde doe :9

1: Ik koop een helm (ok, das altijd handig)
2: ik koop een textiel pak (ok, ook nog handig als je weleens achterop zit)
3: ik koop een leren pak en laarzen (volgens mij is dit al het begin van vreemde volgorde)
4: Ik koop een huis mét garage *O* (Missy, je kunt overnachten, plek zat :P )
5: Net naar Utrecht geweest, Kawasaki ZZR600 bekeken, onderweg goed nagedacht, en bij thuiskomst gebeld dat ik hem graag hebben wil. (Ja Ray, ik ben degene die hem gekocht heeft ;) )

Foto: http://www.motor-forum.nl/forum/misc/326232

Ehh, wat missen we nog in dit plaatje :?


Juist, een rijbewijs O-)

Daar ben ik dan ook druk mee bezig, komende dinsdag AVB examen, en hopelijk week of 2, 3 later AVD, er natuurlijk van uit gaande dat ik alles in 1x ga halen :X

So ladies, when is our ride out? :] 8-)
 
Hey girl, goed bezig zeg!! :Y Dat is leuk! Ik heb t ook andersom gedaan, eerst de jas gekocht, toen bedacht dat t wel leuk zou zijn om rijles te nemen. Toen een motor gekocht, toen mn helm en toen mn rijbewijs haha. Maar des te beter doe je je best voor je rijbewijs, kan je meteen gaan rijden zo! :] gaaf zeg!
 
Oh ennnnn... ik ga zondag trial rijden! 8-) *O* Ha! Stoer he! Met een jongen uit mn kroeg, die heeft een bmw :r maar ook een trial, dus k ga mooi mee zondag :)
 
Ik geloof dat ik alles in omgekeerde volgorde doe :9

1: Ik koop een helm (ok, das altijd handig)
2: ik koop een textiel pak (ok, ook nog handig als je weleens achterop zit)
3: ik koop een leren pak en laarzen (volgens mij is dit al het begin van vreemde volgorde)
4: Ik koop een huis mét garage *O* (Missy, je kunt overnachten, plek zat :P )
5: Net naar Utrecht geweest, Kawasaki ZZR600 bekeken, onderweg goed nagedacht, en bij thuiskomst gebeld dat ik hem graag hebben wil. (Ja Ray, ik ben degene die hem gekocht heeft ;) )

Foto: http://www.motor-forum.nl/forum/misc/326232

Ehh, wat missen we nog in dit plaatje :?


Juist, een rijbewijs O-)

Daar ben ik dan ook druk mee bezig, komende dinsdag AVB examen, en hopelijk week of 2, 3 later AVD, er natuurlijk van uit gaande dat ik alles in 1x ga halen :X

So ladies, when is our ride out? :] 8-)
Toch niet in de garage hoop ik :o -O-

Maarre lekker bezig inderdaad ;)

Ik ben bezig met sparen voor mijn autorijbewijs (wordt in november eindelijk 18 *O* )
Maar kwam ons gister een CBR'tje voorbij... toen begon t zo te kriebelen
Ik hoef ook alleen nog maar een motor en rijbewijs :P
Vriend van me heeft een 500cc crosser gekocht, mocht ik binnenkort ff op oefenen *O*
 
Hartstikke leuk!! Ik ben lerares Nederlands aan t worden, nu stage aan t lopen in een bruglas, een 2e en een 3e klas, pubers zijn gaaf! :Y leuk man!

Pubers zijn inderdaad gaaf..
Mijn ouders denken daar soms anders over O-)

Mijn leraar vond me een echte Francaise...
Compliment *D
 
Toch niet in de garage hoop ik :o -O-

Maarre lekker bezig inderdaad ;)

Ik ben bezig met sparen voor mijn autorijbewijs (wordt in november eindelijk 18 *O* )
Maar kwam ons gister een CBR'tje voorbij... toen begon t zo te kriebelen
Ik hoef ook alleen nog maar een motor en rijbewijs :P
Vriend van me heeft een 500cc crosser gekocht, mocht ik binnenkort ff op oefenen *O*
Nee schat, je mag in de logeerkamer slapen. Wel even zelf een bedje en slaapzak meenemen ;)

En voor dat rbw, lekker eerst autorijden, altijd handig om dat papiertje ook te hebben.
 
Toch niet in de garage hoop ik :o -O-

Maarre lekker bezig inderdaad ;)

Ik ben bezig met sparen voor mijn autorijbewijs (wordt in november eindelijk 18 *O* )
Maar kwam ons gister een CBR'tje voorbij... toen begon t zo te kriebelen
Ik hoef ook alleen nog maar een motor en rijbewijs :P
Vriend van me heeft een 500cc crosser gekocht, mocht ik binnenkort ff op oefenen *O*

Ja zeker handig om allebei te hebben auto en motorrijbewijs.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan