MF Racing team Pitspoezen en Promogirls topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
beterschap!!!

ik ben een beetje verkouden na t pekelritje bij -1 daarnet... moest van Zwolle terug naar Enschede vanaaf B|
brrrr... begin nu net weer een beetje op temperatuur te komen... en zit al 1,5 uur met mn pootjes tegen de verwarming |(

truste :W

Ben je al weer een beetje ontdooit CAt
Was het met je honda of ZXR motor en ja als de zon verdwenen is brrr is het nog koud hoor :]
 
Nou hier dan een piccie van mijn 'nieuwe' haar ;)
Dit ben ik samen met een vriendin van me, Sara
Foto=ONTO4KZN


(lijkt net of ik een oranje vlek op mijn haar heb, maar dat komt door het licht ;) )
 

:^

We hebben er weer een sponsor bij *O*
Ik had van de week al gepost dat er onderhandelingen waren, dat is nu definitief *O*
Komend weekend zal ik een nieuwsbrief in elkaar tikken met alle nieuwtjes, vooruitblik etc en dan stel ik ook meteen onze nieuwste sponsor voor :)
 
:^

We hebben er weer een sponsor bij *O*
Ik had van de week al gepost dat er onderhandelingen waren, dat is nu definitief *O*
Komend weekend zal ik een nieuwsbrief in elkaar tikken met alle nieuwtjes, vooruitblik etc en dan stel ik ook meteen onze nieuwste sponsor voor :)

:} :} :}
 
Oh jongens ik ben nu pas wakker, wat erg he! Leuk zo'n nachtleven.. anyway Missy leuk haar! En Vic goed bezig zeg! :) Ik heb eigenlijk geen nieuws..
 
Nee aangezien ik geen antwoord krijg op mijn mail of msn bericht.
Viccieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee O-)
Kortom dit moet we tijdens een overleg met de teamleden bespreken. Deze datum moet op korte termijn gepland worden.
7 April rij ik ook op Assen voor de wegracecursus.
 
Laatst bewerkt:
:^

We hebben er weer een sponsor bij *O*
Ik had van de week al gepost dat er onderhandelingen waren, dat is nu definitief *O*
Komend weekend zal ik een nieuwsbrief in elkaar tikken met alle nieuwtjes, vooruitblik etc en dan stel ik ook meteen onze nieuwste sponsor voor :)
Dat is weer positief,goed werk Viccie *O*
 
:^

We hebben er weer een sponsor bij *O*
Ik had van de week al gepost dat er onderhandelingen waren, dat is nu definitief *O*
Komend weekend zal ik een nieuwsbrief in elkaar tikken met alle nieuwtjes, vooruitblik etc en dan stel ik ook meteen onze nieuwste sponsor voor :)

Ey! Mag ik ook in de mailinglist? Please?

@Cathje: Mooie aanwinst! Brute machine is dat hoor!

Ennuh.. had ik jullie mijn nieuwe aanwinst al laten zien? De ZX6R is weg. :W

full


Maandag ga ik deze ophalen uit Groningen. *O*
 
V-Ray moooi!

Enne heb het team ook gesponsord! heb een polo gekocht voor mijn vriend, kan ie in stijl mee :P

Prairy 28 april is mijn laatste lesdag :P heb onze huiskamer ook geschildert :P
Bedankt voor jullie reacties :)

heb trouwens ook beslist wat ik moet worden later als ik groot ben, lerares Frans..
iedereen verklaart me voor gek '(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan