MF sticker (kenteken, lang en auto) bestellingen

Volgens de 05-03 update is er een probleempje... :+

Ik heb er toentertijd 5 besteld, vond ik een makkelijk aantal en rechtvaardigt de moeite nog een beetje. Er zit er inmiddels eentje op de Dragstar, en ik bewaar er nog 1 voor het moment dat de Dragstar verkocht is en ik een nieuwe moet bestickeren, maar dat betekent dat ik er momenteel nog 3 over heb. Mochten jullie dus heel graag snel herkenbaar rond willen tuffen, doe dan maar ff een PM met adresgegevens, dan gooi ik vanmiddag wat op de bus.

EDIT: En toen waren er dus nog 2. :+
EDIT2: Maak daar nu nog maar 1 van.
 
Laatst bewerkt:
Hmmm de shop lijkt weer online, maar geen update hier?

Ik heb zojuist een bestelling gedaan via de shop, ik hoor wel of het weer werkt!
 
Het heeft even geduurd (...) maar het zou weer moeten werken!

Helaas heeft de shop een paar dagen online gestaan terwijl het achterliggende systeem niet werkte, die bestellingen zijn nooit aangekomen.
Morgen doe ik de laatste tests maar ik denk dat alles weer werkt zoals voorheen.
 
De bestellingen die gedaan zijn, zijn binnengekomen maar daar zaten nog fouten in. Die heb ik handmatig hersteld en als het goed is zijn de mails met betalingsgegevens verstuurd.

Heb de shop wel weer even uitgezet om die (kleine) fouten aan te laten passen.
 
De mails met betalings gegevens lijken mij ook beperkt correct:

Dit kreeg ik binnen (ja met alle code format gewoon als text)

m>

Subject: MF Kentekenplaatsticker bestelgegevens

Date: 04 mei 2020 14:38:59 +0100

MIME-Version: 1.0

X-Mailer: OstroSoft SMTP Component (5.0.4)

Content-Type: multipart/alternative; boundary="--NextMimePartHTML"



----NextMimePartHTML

Content-Type: text/plain; charset="us-ascii"

Content-Transfer-Encoding: 7bit





----NextMimePartHTML

Content-Type: text/html; charset="us-ascii"

Content-Transfer-Encoding: quoted-printable



Hoi MP_NL,<br><br>Bedankt voor je bestelling.<br><br>Je hebt 10 Kentekenplaatstickers besteld.<br><br>Je reserveringsnummer is: <b>(nummer staat hier wel) </b>.<br><br>Graag EUR 10,00 overmaken op ING rekeningnr.( bankreknummer staat hier) 5 t.n.v. Motor-Forum.nl te Ede.<br><br>Mensen uit Belgie of andere Europese landen hebben de bijbehorende BIC van de ING nodig: INGBNL2A.<br><br>Vermeld a.u.b. je nickname en reserveringsnummer(s) bij je betaling.<br><br>Met vriendelijke groet,<br><br>Stichting Motor-Forum



----NextMimePartHTML--
 
Hoi,

Ik heb maandag(ochtend) besteld, maar nog geen mail met betalingsgegevens. Heb een langwerpige sticker en een kentekensticker besteld... Mogelijk was ik net te laat en komt het volgende week ;-)
 
Mss dat het al geopperd is, maar ik zag het zo snel niet, is het mogelijk om voor auto en motor stickers te maken welke op de zwarte rand van de kentekenplaathouder geplakt kunnen worden?
 
Bovendien: "Update 24-10-18: FastFriend geeft aan dat het sinds 2017 niet meer mag. "

Ik heb direct laten zien dat er feitelijk in 2017 niets veranderd is. De tekst is hetzelfde, alleen zijn er extra modellen aan de beschreven platen toegevoegd.
 
Ja! Kreeg gisteren een mail met betalingsverzoek voor één (van de twee...) bestelde stickers. Heb het overgemaakt. Hopelijk komt de andere ook nog ;-)
Thnx!

-edit- de andere mail voor de tweede sticker zat in mijn spambox! Heb ze betaald ;-)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan