MF sticker (kenteken, lang en auto) bestellingen

Status
Niet open voor verdere reacties.
~~

Uit mijn mailbox:Maar helaas heb ik ze nog niet mogen ontvangen. '(

Morgen eens informeren. De twee die ik nog had liggen heb ik naar je toe gestuurd. De andere volgen nog.
Ze zijn vandaag aan de deur geweest met de nieuwe autostickers! *O*

Maar ik was er niet. B|

Hopelijk komen ze morgen op een tijdstip dat ik er wel ben.
 
Kom net terug van een midweekje uitrusten ,
Stickers zijn binnen......
Meteen geplakt ,

Thnx !
Benieuwd of ik binnenkort gespot wordt...
 
Heb even een vraagje: Ik koop aankomende maandag een kawasaki met als nummerplaat: MF-xx-xx. Lijkt me toch een beetje overbodig om twee keer mf achterop te hebben of is dit echt noodzakelijk?. Als ik deze binnen heb dan heeft mijn vriendenkring twee kawa's met MF-xx-xx LOL. Ook geen gezeur over stickers op je nummerplaat.
 
Alle bestellingen van deze week zijn zojuist op de bus gegaan. Inc. de autostickers. *D
 
Alle bestellingen van deze week zijn zojuist op de bus gegaan. Inc. de autostickers. *D

Okay, dan zal die van mij er ook wel bij zitten, ligt ie hopelijk vanavond bij mij op de mat... :) . Dan nog ff wachten op mn nieuwe papieren...linkje..., kan ie op mn nieuwe plaat... :P
Greetz, Renzo.
 
Laatst bewerkt:
Morgen eens informeren. De twee die ik nog had liggen heb ik naar je toe gestuurd. De andere volgen nog.


De anderen zijn inderdaad gevolgd maar je kan niet tellen - ik had er al 2 - en kreeg er nu dus nog 10
_O- _O- Nu heb ik er 12 :+

Als je ze terug wil hebben - kom je ze lekker halen - krijg je nog een bakkie koffie ook. :+
Of je moet een keer ergens komen waar ik ook ben - kan je ze krijgen.
 
Orpheus,

Stickers zijn binnen! Helaas te laat mijn post gecheckt, maar de sticker komt er morgenochtend op. :Y

Cheers mate!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan