MF 't Gooi 159

Mag Zot t**ten :?

  • Tuulk

    Stemmen: 33 78,6%
  • Nope!

    Stemmen: 2 4,8%
  • Enkel z'n eigen

    Stemmen: 7 16,7%

  • Totaal aantal stemmers
    42
  • Opiniepeiling gesloten .
IMG_20170926_172245.jpg


Ideaal voor luie pyromanen. Een pelletkachel, kan de vrouw ook makkelijk vuur maken.
 
Brrr, moeit zeker warm krijgen door hard te werken? :o
 
:W

Weer terug van een weekje werken bij de oosterburen. En m'n Fenir (Aliexpless) bar end mirrors zijn binnen. Eerste zit er al op, ben er enthousiast over... :) Niets mis mee, keurig gefreesd aluminium, goed spul. Enige is dat de orignele bar ends natuurlijk een tikje zwaarder zijn dus ben benieuwd wat het gaat doen qua trillingen.
20191027_115446.jpg
 
Laatst bewerkt:
Al op kunnen rijden? Was er vandaag prima weer voor iig!
 
200 meter bij het ophalen, even checken of het kreng wel start. :+

Vanmorgen na een paar lange werkdagen al 7 uur in de auto gezeten, daarna niet heel veel behoefte meer. Het weer was inderdaad prima. Moet sowieso nog even verzekering regelen, mits ik maandag niet weer terug naar de oosterburen mag. ;)
 
Wel een tikje fris hoor. Maar het was verder prima, dus van de gelegenheid gebruik gemaakt om de eerste 50 kilometer er op te zetten. Morgen met de brommer heen en weer naar 's-Hertogenbosch denk ik...aan de andere kant, bij 7k rpm begint de shiftlight al panisch te knipperen dat ik wel heel veel toeren maak, dat is op de snelweg in de 6 dus net 125. Dan rijdt het net even lekkerder door met de diesel. Maar op de terugweg een stukje lekdijk pakken is ook niet stom... O-)
 
Tja 1000 km rustig aan doen zeker. (Shift lampje is bij mijn 390 zelf in te stellen, maar dat is pas voor na het inrijden)
 
Dat heeft KTM goed geregeld ja.
Lekker een stuk binnendoor terug Lankie ;)


Vandaag wat onverhard geprobeerd. Well... . vrij hard onverhard, maar deed de 1290 prima :P
 
Voor de Pan?
Zo'n dikke reet heb je nou ook weer niet dat je zwaardere veren moet hebben :N
 
ik heb écht heel dringend heel veel hele sterke en hele lekkere koffie nodig :Z :Z :Z :Z :Z
 
Terug
Bovenaan Onderaan