MF 't Gooi 159

Mag Zot t**ten :?

  • Tuulk

    Stemmen: 33 78,6%
  • Nope!

    Stemmen: 2 4,8%
  • Enkel z'n eigen

    Stemmen: 7 16,7%

  • Totaal aantal stemmers
    42
  • Opiniepeiling gesloten .
Zeker. :Y Eerste 250km staan er op. Koppeling en remhendels iets naar beneden gedraaid, stonden veel te hoog. Koppeling is nu prima, rem moet weer een tikje terug omhoog en dan weer eens op een langer stuk proberen. :)

Moeten er wel nog even wat mooie dagen zijn, dit is natuurlijk geen pekelfiets....:/
 
MotoGP morgen vroeg kan weer leuk worden. Heerlijk die jonge gasten die schijt hebben aan alles en gewoon die machine dingen laten doen die haast niet kunnen!

Morgenavond F1, denk dat er wel een goede kans op het hoogste podium is :Y :Y :Y
 
Was een aardige race, niet mega spannend. Hoop vanavond op meer vermaak :Y
 
Kentekenplaathouder direct op de undertray geschroefd vandaag. Zit op zich prima.Twee carrosserieringen op de undertray gelijmd aan de bovenkant en daarna doorgeboord. Het enige jammere is dat ik geloof ik allebei de knipperlichthouder kapot heb gedraaid...daar won het schroefje het denk ik van het schroefdraad. Was ook maar T15, en ik heb ze zo strak gedraaid als ik durfde. Toen heb ik de knipperlichten erop gezet en die zo strak gedraaid als ik durfde. Ergens toch een beetje teveel kracht op de oogjes gezet. Maar goed, het valt er niet vanaf en die ene mm speling die er ineens was viel prima met wat secondelijm op te lossen. O-)

Voor de oplettende kijker, de kentekenplaatverlichting sla ik over. Gok er op dat het achterlicht net voldoende verlichting geeft dat ik niet aangehouden ga worden, die ene keer dat ik met deze motor in het donker rij.

Aliexpless kentekenplaathouder gemonteerd...4 sterren rating. :+

Origineel;

husqvarna-vitpilen-svartpilen-401-review-5.jpg


En nu;

33333333.jpg


8888888.jpg


7777777.jpg


222222.jpg


66666666.jpg


111111111111111.jpg





En ook maar eens de oude Zumo van X gemonteerd....heel tijdelijk, met ongeveer m'n complete voorraad carrosserieringen en ty-raps Maar de plaats bevalt me wel, dus nu nog even op zoek naar passende hardware. Op deze manier gaat er toch geen meter mee gereden worden, maar wou het gewoon eens zien... O-)

1212121212121212121212.jpg


999999999.jpg
 

Bijlagen

  • 999999999.jpg
    999999999.jpg
    145,4 KB · Weergaven: 1
Stuk beter de kentekenplaat.


Ik herinner me iets van vele jaren terug toen iemand de navi van z'n motor verloor. Op de snelweg? :')
 
Dat was echt superkut. Ik vertrouwde de zuignap niet helemaal, dus ik had voor de zekerheid een beetje touw er omheen gedaan. .vervolgens tik ik op de snelweg zelf het houdertje met kogel en al uit het pootje met de zuignap. :/

Als er iemand ooit ter hoogte van Hilversum last heeft gehad van extreme steenslag, dat was mijn Nüvi. :')
 
Knap spul weer van Alie :t

De navi kon nog wel eens beroerd af te lezen zijn met het zonnetje erop, de praktijk gaat het uitwijzen.
Ik heb overigens ook eens een camera met zuignap verloren op een weg in Duitsland. In mijn spiegel zag ik ineens een wolk plastic ontstaan. Ik ben nog wel even terug gereden om mijn SD kaart te redden, de camera was een soort van opgelost.
 
Vertrouw zuignappen niet zo...maar eerlijkheidshalve, ik heb later wel eens die oude Kawasaki bovenop de zuignap neergegooid in het gras....de zuignap en Contour camera bleven prima zitten, het was eerder de kuip die het begaf.

Heb ook nog wel eens rondgereden met wat massadraad om de zuignap en de spiegel gedraaid...wat kan ik zeggen, zuignappen zijn niet feilloos. Die in de auto flikkert met enige regelmaat van de ruit af.

Afijn, mooie tijden.

 
Goeie ouwe tijd :P


F1 was leuk, Lewis titel 6 op zak en terecht :)
 
Koffie :Z :Z :Z

:z wekker niet gehoord of gewoon genegeerd 😆
 
Leuk motornieuws op de Eicma van diverse merken. Ik ben erg benieuwd naar de F900XR, dat lijkt me een prima brommert voor het reguliere gebruik in binnen en buitenland. :P

1573049845845.png
 
Past in ieder geval prima binnen de huidige Husqvarna design-stijl, waar moet het op gebaseerd zijn, een KTM 790?

Spreekt me wel aan, vooral de optie dat een onzichtbaar hulpje de motor overeind houdt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan