MF 't Gooi 159

Mag Zot t**ten :?

  • Tuulk

    Stemmen: 33 78,6%
  • Nope!

    Stemmen: 2 4,8%
  • Enkel z'n eigen

    Stemmen: 7 16,7%

  • Totaal aantal stemmers
    42
  • Opiniepeiling gesloten .
Filmpjes morgen :)
Eerst RTL7 maar terugkijken.

Dank voor de felicitaties allen :j
 
mag maar een week :Y

En dan helpt het wel verrekte goed :)
 
Ik gebruik teveel Otrivin, ik begin me af te vragen of Otrivin niet de oorzaak is van het gedoe. :?

Na te lang gebruik krijgt men er nogal eens hartritmestoornissen en hartkloppingen van.. kun je heel slecht van slapen ook.. zodra je stopt met Otrivin zullen die bijwerkingen ook vanzelf stoppen.
 
Jaja, komkommertijd. Met de kletterende regen voor de deur en de hitte van een standkachel lekker in de mannelijk bubbel bezig met de KTM. Een schuurvondst gehad met 2 paar hagelnieuwe tassen. De crux zit 'm alleen even in de beugels en de aftermarket Remus dempers. Rechts had maar een kleine aanpassing nodig, links heeft daarentegen wat meer liefde nodig.

ga42Ubr.jpg

feMEM3r.jpg



Sinds een paar weken ook de eigenaar van een Italiaan. Want ik had nog niet genoeg 'geleerd' van de Tuono. Dus dan maar gelijk goed, omdat er op 4 wielen namelijk 2x zoveel stuk kan een 155PK sport uitvoering gehaald om de karaktertrekjes hopelijk te snel af te zijn:

1544452973267791.JPG
 
Otrivin is toch babyvoeding??? :P
Nog nooit gebruikt :N
Mooie komkmommer aanwinsten :Y 👍🏻

Toos heeft geen last van die winter shizzle :N
32 graden hier 8-)
Denk dat ik dit elk jaar maar ga doen. Die winter mogen ze afschaffen wat mij betreft...
 
Goed bezig Terror, al kan je het aanschaffen van een Alfa niet echt scharen onder "goed bezig" zijn.......... :+

Heb jij de meldingen van Lankho door de tijd heen gemist? Hij heeft een soort van haat/liefde verhouding met zijn Alfa #Metoo.
 
Goed bezig Terror, al kan je het aanschaffen van een Alfa niet echt scharen onder "goed bezig" zijn.......... :+

Heb jij de meldingen van Lankho door de tijd heen gemist? Hij heeft een soort van haat/liefde verhouding met zijn Alfa #Metoo.
Die KTM blijft 't maar doen.. Bloed kruipt waar het niet gaan kan :+
 
Verjaardag van de lange geloof ik even gemist, maar enigzins verlaat, alsnog gefeliciteerd. ;)

Goed bezig UT, leuke #MeToo. :t

En je hebt een SMT. Officieel jaloers.

Tox, haat/liefde valt wel mee. Ja, het zou fijn zijn als het kreng niet kuren kreeg op de meest ongelukkige momenten. Ja, ik zou graag normaal over drempels kunnen, met name de gecamoufleerde stoepranden die ze hier in Almere gebruiken, maar over het algemeen...het zal nooit een Duitse auto worden. Maar het ding draait 1:20 gemiddeld, dat is niet verkeerd. Je krijgt waar je voor betaald. Zo lang je je realiseert dat de Punto en de Corsa op dezelfde bodemplaat zijn gebaseerd had je het altijd slechter kunnen treffen. ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan