MF tracktraining deel 2| 16 mei geslaagd, 15 aug coming up!

VOOR RACEKIP


full



I REST MY CASE :)
 
haha foggy sport al 3 keer per week en eet al bijna niets lekkers, dus NOG meer ellende kan ik niet aan ;)

banden haha nog goed genoeg voor paar 1000 straat km 's
( heb eerst ff niet nodig trouwens!)

ga ook maar ff op die site van fotograaf kijken, posers allemaal weer :+
 
haha foggy sport al 3 keer per week en eet al bijna niets lekkers, dus NOG meer ellende kan ik niet aan ;)

banden haha nog goed genoeg voor paar 1000 straat km 's
( heb eerst ff niet nodig trouwens!)

ga ook maar ff op die site van fotograaf kijken, posers allemaal weer :+
Werkelijk?? Dan heb je gewoon van nature een Uniek Garantioos kantoorkadaver zeker?! (bijna net zo dynamisch gestroomlijnd als ik ;) ) _O- _O-

Jij staat idd ook wel op die site, niet veel vanzelf, de echte actie vond vanzelf na jouw vertrek plaats 8-)
 
Unigarant idd.

weeg maar 98 hoor :P ben bezig om terug te gaan naar 90.....heb niet heel veel vet.
Maar ben wel gelukkig :+

Ben idd van nature zo groot en flink :+

Zag de pics, paar leuke shots tussen :P
 
Unigarant idd.

weeg maar 98 hoor :P ben bezig om terug te gaan naar 90.....heb niet heel veel vet.
Maar ben wel gelukkig :+

Ben idd van nature zo groot en flink :+

Zag de pics, paar leuke shots tussen :P
Ik ben van mezelf ook 25kg lichter hoor, maar die wesp die op je met bijenwas ingesmeerd kangeroo-springpak afkwam had me geprikt, dan hou ik zo allergisch 25% vocht vast :Y

Maar, geconcentreerd dat ik was joh, niet te weinig....

_O- _O-
 
Laatst bewerkt:
hehe inderdaad klotewesp op mijn pak !!

haha geef nou maar toe dat je ook een lichter, sterker, kangaroo pak wil :+

ok , brand maar los, WAT doe ik allemaal fout, inkoppertje: wat niet :P :P


1099562440_5_Knl2.jpeg


1099562813_5_SBHD.jpeg


1099562934_5_lE-4.jpeg
 
En? Hoe beviel de 675 op de baan??

Fan-tas-tisch. Wat een smijtfiets. Ook het doseren van de hoeveelheid gas gaat stukken beter dan met de duc sc 1000. Hoe was level 2 btw? Lag de focus idd voornamelijk op het verzitten? En hoe zat het met het tempo in vergelijking met level 1?
 
Fan-tas-tisch. Wat een smijtfiets. Ook het doseren van de hoeveelheid gas gaat stukken beter dan met de duc sc 1000. Hoe was level 2 btw? Lag de focus idd voornamelijk op het verzitten? En hoe zat het met het tempo in vergelijking met level 1?
Vind ik ook, gewoon wegsmijten dat engelse ding ;) Weet ik niet, heb level1 nooit gedaan, level2 is zat te doen voor ieder die een beetje sturen kan of gas geven, denk dat dat bij jou wel snor zit als ik die foto zag...
 
Zozo, zelfs een rubriekje ''sfeer''. MJ-&Co alias de verbanneling staat er ook nog bij te kieken _O- _O-
 
Laatst bewerkt:
Misschien een idee de vraag eens op het TT-forum voor te leggen, heb de layout eens rustig doorgenomen, naar mijn bescheiden mening hoorde die pilon-doorgang niet zo'n smalle doorgang te geven, vrijwel iedereen die je hoorde klaagde er steen en been over, voorrijder (Dennis) knalde een keer lastminute rechts langs de meest linkse, iets wat voor minder ervaren rijders twijfel/gevaar kan opleveren.
 
Laatst bewerkt:
Misschien een idee de vraag eens op het TT-forum voor te leggen, naar mijn bescheiden mening hoorde die pilon-doorgang niet zo'n smalle doorgang te geven, vrijwel iedereen die je hoorde klaagde er steen en been over, kreeg zelf ook nog bijna zo'n ding voor de motor en ook onze voorrijder (Dennis) knalde een keer lastminute rechts langs de meest linkse, iets wat voor minder ervaren rijders twijfel/gevaar kan opleveren.

Was een Top dag afgelopen zaterdag.. Mooi weer, en een leuke baan, leuke mensen leren kennen etc... Jammer inderdaad van die pionen die niet goed op de baan lagen, en elke keer weer van plek veranderde.
vond het ook jammer dat elke sessie maar 10 minuten duurde ipv de 20 minuten die het zou hebben moeten duren!

hier nog even een piccie van een beginnende Rossie

TT__2252.jpg


super leuke dag, en volgend jaar ben ik er zeker weer bij!
 
Laatst bewerkt:
Was een Top dag afgelopen zaterdag.. Mooi weer, en een leuke baan, leuke mensen leren kennen etc... Jammer inderdaad van die pionen die niet goed op de baan lagen, en elke keer weer van plek veranderde.
vond het ook jammer dat elke sessie maar 10 minuten duurde ipv de 20 minuten die het zou hebben moeten duren!

hier nog even een piccie van een beginnende Rossie

[afbeelding]

super leuke dag, en volgend jaar ben ik er zeker weer bij!

ik weet niet welke groep je reed maar die van ons duurde echt wel 20 min.
 
ik weet niet welke groep je reed maar die van ons duurde echt wel 20 min.

De groene groep heeft ook een paar korte sessie verreden, ik denk in de eerste sessie door tijdgebrek en bij de tweede door een valpartij.

Dit alles heeft de pret niet mogen drukken, het was gewoon een super dag! :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan